Idd. Mijn 5 was een jonge PS, nieuw kostte die wagen 87000 Maar prive kopen heeft ook zijn voordelen, je koopt wat je wil Uit eigen zak natuurlijk, maar het kostenplaatje heb ik er voor over ik krijg er zo veel rijplezier voor terug.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie G30
Collapse
X
-
Last edited by order66; 28/08/2017, 17:36.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door lexe Bekijk Berichtenbakkerbart in welke zin rijdt de nieuwe totaal anders dan F10/F11?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenEn waarom eerder een d dan i, co gerelateerd of verbruik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenToch nog iemand die het dieselkoppel weet te apprecierenLast edited by order66; 30/08/2017, 16:02.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk Berichtenstiller, soepeler, beter afgewerkt, net een salon...Last edited by order66; 30/08/2017, 16:04.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Foute formulering toch denk ik. Natuurlijk is dieselkoppel te apprecieren. Maar met sommige benzinemotoren heb je beide Ik begrijp perfect dat verbruik voor sommige mensen belangrijk is, zeker als je veel kilometers moet doen. Aangezien ik maar 12K per jaar doe, zal het me aan m'n reet roesten
Comment
-
Jep idd ik heb de N55 3.0 in de F10. Zo veel duurder is dat niet in gebruik, en ik heb de wagen nu 2 jaar en 6 maand. Tenzij je veel kilometers doet natuurlijk. In stadsverkeer lust die wel een litertje maar bon who cares als je niet teveel kilometers doet. Maar een dikke diesel zou ik niet vies van zijn, enkel moest ik echt veel kilometers doen dan. Is een andere beleving wel.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenJep idd ik heb de N55 3.0 in de F10. Zo veel duurder is dat niet in gebruik, en ik heb de wagen nu 2 jaar en 6 maand. Tenzij je veel kilometers doet natuurlijk. In stadsverkeer lust die wel een litertje maar bon who cares als je niet teveel kilometers doet. Maar een dikke diesel zou ik niet vies van zijn, enkel moest ik echt veel kilometers doen dan. Is een andere beleving wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Hoeveel verbruik je gemiddeld ? Ben wel benieuwd hiernaar...
Enkel stad 12,3
Heb nu niet bepaald een ei onder mijn voet.
Mijn M3 doet 11,2L enkel stad, wat een zuinige kar“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Gemiddeld 8,8L
Enkel stad 12,3
Heb nu niet bepaald een ei onder mijn voet.
Mijn M3 doet 11,2L enkel stad, wat een zuinige kar
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door skremar Bekijk Berichtenvlot gereden 740i van 09/2014 momenteel 96000km en een verbruik van gemiddeld 9,5l. zeer goed te doen.
Comment
-
Awel ik verschiet daarvan... Dacht dat die ruim over de 10 liter zou gaan. Hoeveel pk is dat ? 340 ? En koppel, weet je dat ?
g11: http://www.zeperfs.com/duel6086-6114.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Comment
-
Mooi resultaat voor de benzine. Vooral in de hernemingen. Ma ja, de pk's zijn er hee. Verschil in verbruik zou voor mij maar een 2 tot max 3 liter zijn, voortgaande op de ervaringen hierboven. Zou gerust een opvolger kunnen zijn deze motor, maar dan wel in een kleiner koetswerk. Binnen enkele jaren koop ik kleinere wagen...
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenDe 6 GT is iets voor u...
Comment
-
Awel ik verschiet daarvan... Dacht dat die ruim over de 10 liter zou gaan. Hoeveel pk is dat ? 340 ? En koppel, weet je dat ?
De gegevens van de site hierboven kloppen niet volledig. Deze zijn van de pre facelift F01. de face lift iis nog een stukje efficienter geworden.Last edited by skremar; 01/09/2017, 08:08.
Comment
Comment