Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Maar geef toe dat ze met de Q5 de hoofdvogel afschoten hee

(ben aan 't trollen zulle)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Maar geef toe dat ze met de Q5 de hoofdvogel afschoten hee

(ben aan 't trollen zulle)
      Bah, een 1,6miljoen verkochte exemplaren van het vorig lelijk kind lijkt me inderdaad een hoofdvogel te zijn.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
          Bah, een 1,6miljoen verkochte exemplaren van het vorig lelijk kind lijkt me inderdaad een hoofdvogel te zijn.
          Ik maakte maar een grapje hoor

Vind het zelf een mooie wagen, heb er met veel interesse naar gekeken en was één van de kanshebbers toen ik in juli wagen kocht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
            wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
            Tja, dan zullen ze genoodzaakt zijn hun leasingvoorwaarden toe te kennen aan particulieren om hun verkoopscijfers in stand te houden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
              wacht maar tot ze de bedrijfswagens in europa afschaffen om het mobiliteitsprobleem aan te pakken.. Er zullen niet veel hoofdvogels meer zijn bij de Duitsers
              en terecht zeker.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Ik maakte maar een grapje hoor

Vind het zelf een mooie wagen, heb er met veel interesse naar gekeken en was één van de kanshebbers toen ik in juli wagen kocht
                Jaja, had het wel gelezen hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                  Tja, dan zullen ze genoodzaakt zijn hun leasingvoorwaarden toe te kennen aan particulieren om hun verkoopscijfers in stand te houden.
                  Klopt, zie het al zo voor me bij de Lidl...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                    Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
                    Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
                    Het probleem is bij Audi is niet enkel dat ze hun modellen kopiëren, maar (vooral) dat ze vrij conservatie designs, soms wat inspiratieloze designs hebben. Persoonlijk stoor ik me daar bij Audi minder aan, maar ik begrijp wel de kritiek.
                    Een S, een C en een E zijn kopieën van elkaar, maar de basis is wel een vrij mooi elegant model.

Comment

Het probleem is bij Audi is niet enkel dat ze hun modellen kopiëren, maar (vooral) dat ze vrij conservatie designs, soms wat inspiratieloze designs hebben.
                      Een S, een C en een E zijn kopieën van elkaar, maar de basis is wel een vrij mooi elegant model.
                      Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.

Alle gekheid op een stokje, ze zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan die gekopieerde F10-en en F-11-ers als er niet te veel veranderd aan het bedrijfswagenpolicy circus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                        Dan zijn ze bij BMW blijkbaar weer niet goed bij de les geweest want vind het andermaal weer een armtierig inspiratieloos interieur. Less is more, moeten ze gedacht hebben.

Alle gekheid op een stokje, ze zullen weer als warme broodjes over de toonbank gaan die gekopieerde F10-en en F-11-ers als er niet te veel veranderd aan het bedrijfswagenpolicy circus.
                        Ik ben net voorstander van dat sobere interieur. Als je veel in je wagen zit is het laatste dat je wil een flashy interieur dat je na 6 maand beu bent...
                        less is indeed more...
                        Ik vind zelfs het interieur een beetje 'druk' naar mijn normen, maar dat kan zijn door de combo beige leder met zwarte dashboard... ik neem alles gewoon zwart meestal...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                          Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
                          Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
                          Bij Audi doet die tendens zich al wat langer voor dan bij BMW. We moeten nog even wennen aan de eenheidsworst bij BMW. Maar dat komt wel goed hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Bij Audi doet die tendens zich al wat langer voor dan bij BMW. We moeten nog even wennen aan de eenheidsworst bij BMW. Maar dat komt wel goed hoor.
                            Had het toch Vorsprung durch Inspiration moeten zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.

Comment

Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.
                                Je moet deze G30 5-reeks gaan vergelijken met de opvolger van de huidige 3-reeks (F3x) die eind 2017 begin 2018 op de markt gaat komen.

Comment

Je moet deze G30 5-reeks gaan vergelijken met de opvolger van de huidige 3-reeks (F3x) die eind 2017 begin 2018 op de markt gaat komen.
                                  Heb je daar dan al beelden van gezien? En indien niet, ben je nu al zeker dat die nieuwe 3 een kopie wordt?

Comment

Heb je daar dan al beelden van gezien? En indien niet, ben je nu al zeker dat die nieuwe 3 een kopie wordt?
                                    Neen, nog niets van gezien. Ik zeg gewoon dat je deze nieuwe 5 niet moet vergelijken met de huidige 3. Gewoon omdat het ontwerp van de huidige 3 (al) dateert van 2012

Comment

Neen, nog niets van gezien. Ik zeg gewoon dat je deze nieuwe 5 niet moet vergelijken met de huidige 3. Gewoon omdat het ontwerp van de huidige 3 (al) dateert van 2012
                                      Ok, waarop slaat de kritiek van het kopiëren van modellen (zoals Audi) van hierboven dan, als het niet over de (huidige) 3 gaat waar je toch wel gelijkenis (in neus en achterkant ziet). Ik dacht niet direct aan de nieuwe 7 toen ik deze 5 zag. Achterkant is volledig anders, zelfs de hockeystick is volledig anders verwerkt in dit model.

Comment

Ok, waarop slaat de kritiek van het kopiëren van modellen (zoals Audi) van hierboven dan, als het niet over de (huidige) 3 gaat waar je toch wel gelijkenis (in neus en achterkant ziet). Ik dacht niet direct aan de nieuwe 7 toen ik deze 5 zag. Achterkant is volledig anders, zelfs de hockeystick is volledig anders verwerkt in dit model.
                                        Ik antwoordde gewoon op onderstaande post van u. Ik bevestig ook niets, ik veronderstel wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                        Trouwens, een echte kopie van de 3 kan je de 5 ook niet noemen. Ok, er is duidelijk gelijkenis, maar met die achterkant bv. hebben ze toch iets extra gedaan.

Comment

ja, het embleem van een 5 opgekleefd, dat heeft een 3 niet
                                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Working...
                                          X