Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooi maar waarom zo weinig creativiteit bij die Duitsers. Ik kan tegenwoordig amper een debadged A6 van een debadged A4 onderscheiden. Dit gaat hier net hetzelfde probleem worden.
Velgen lijken wel erg hard op styling 135, wat zeker niet slecht is. Achterlichten ook erg gelikt, erg sportief voor een 5 reeks. Die hockey stick van de 7 reeks die ze nu hebben ingewerkt in de carroserie is ook wel magnifiek gedaan.
Iemand die mij eens kan uitleggen hoe die naamgeving juist werkt?
Zo gaat de 3 bvb van E9X naar F3. De 5 dan weer van E6X naar F1X... naar G3X
Velgen lijken wel erg hard op styling 135, wat zeker niet slecht is. Achterlichten ook erg gelikt, erg sportief voor een 5 reeks. Die hockey stick van de 7 reeks die ze nu hebben ingewerkt in de carroserie is ook wel magnifiek gedaan.
Iemand die mij eens kan uitleggen hoe die naamgeving juist werkt?
Zo gaat de 3 bvb van E9X naar F3. De 5 dan weer van E6X naar F1X... naar G3X
Ze hebben bij BMW jarenlang een min of meer doorlopende nummering gebruikt voor alle personenwagens beginnend met de letter E gebruikt, tot en met de E9x. Niet alle nummers zijn effectief productiemodellen geworden, er zaten ook prototypes en stopgezette projecten tussen en sommige nummers zijn niet gebruikt.
Bij de vorige 7-reeks (F01) waren de E-nummers min of meer op, tenzij ze drie cijfers zouden gebruiken (vandaar de F), maar hebben ze blijkbaar ook beslist om de letter te gebruiken om de modelgeneraties aan te duiden. Vermits de 7-reeks traditioneel het eerste model van iedere generatie is, zijn we dus vanaf de huidige 7-reeks aan de G-modellen begonnen.
Heel knap model, en een zachte overgang tov de F10. Hockeystick vind ik niet zo geslaagd, en achterbumper idd ook niet echt. Ook jammer dat het ge?ntegreerde multimediascherm plaats moet maken voor zo'n opgezette tablet. Maar het totaalplaatje is dik geworden!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Toen ik de spyshots van deze zag, vreesde ik dat het een zachte evolutie van de F10 ging zijn. Maar nu ik het volledige resultaat zie, is er toch voldoende gewijzigd imo. De F10 is wel een knappe auto maar ik ben hem nu toch wel al een beetje beu gezien, al ligt dat misschien aan mij.
Teveel een opgeblazen 3-reeks, vind ik. Weinig persoonlijkheid. Dashboard is precies een facelift.
Anyway, waarschijnlijk een schitterende kar, maar binnenkort weer op elke hoek van elke straat in tienvoud te zien in het grijs en op basis 17 duimers
Nog maar eens het bewijs dat de saaiste jobs in automotive tegenwoordig die van het designteam zijn bij elk van de Duitse heilige drievuldigheid.
Der staat een filmke op youtube van autobild, kweet alleen niet hoe ik het hier moet krijgen.... mooie kar, met veel oog voor detail qua disign. Ik wacht op de touring.
Comment