Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW 5 Serie G30

Zeer dik!

Comment

/edit: magnify 3-series
      /done
      /

Mooi maar waarom zo weinig creativiteit bij die Duitsers. Ik kan tegenwoordig amper een debadged A6 van een debadged A4 onderscheiden. Dit gaat hier net hetzelfde probleem worden.

Comment

Ik zit nog wel even goed met mijn F30 :-d

Comment

Ik vind hem persoonlijk zeer geslaagd.

Velgen lijken wel erg hard op styling 135, wat zeker niet slecht is. Achterlichten ook erg gelikt, erg sportief voor een 5 reeks. Die hockey stick van de 7 reeks die ze nu hebben ingewerkt in de carroserie is ook wel magnifiek gedaan.

Iemand die mij eens kan uitleggen hoe die naamgeving juist werkt?
          Zo gaat de 3 bvb van E9X naar F3. De 5 dan weer van E6X naar F1X... naar G3X

Comment

Heeft die een M-pakket, want de bumper verkloot de hele achterkant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ciamician Bekijk Berichten
              Ik vind hem persoonlijk zeer geslaagd.

Velgen lijken wel erg hard op styling 135, wat zeker niet slecht is. Achterlichten ook erg gelikt, erg sportief voor een 5 reeks. Die hockey stick van de 7 reeks die ze nu hebben ingewerkt in de carroserie is ook wel magnifiek gedaan.

Iemand die mij eens kan uitleggen hoe die naamgeving juist werkt?
              Zo gaat de 3 bvb van E9X naar F3. De 5 dan weer van E6X naar F1X... naar G3X
              Ze hebben bij BMW jarenlang een min of meer doorlopende nummering gebruikt voor alle personenwagens beginnend met de letter E gebruikt, tot en met de E9x. Niet alle nummers zijn effectief productiemodellen geworden, er zaten ook prototypes en stopgezette projecten tussen en sommige nummers zijn niet gebruikt.

Bij de vorige 7-reeks (F01) waren de E-nummers min of meer op, tenzij ze drie cijfers zouden gebruiken (vandaar de F), maar hebben ze blijkbaar ook beslist om de letter te gebruiken om de modelgeneraties aan te duiden. Vermits de 7-reeks traditioneel het eerste model van iedere generatie is, zijn we dus vanaf de huidige 7-reeks aan de G-modellen begonnen.
              Last edited by Peba; 12/10/2016, 14:16.

Comment

achterbumper is idd lelijk. ook geen zo'n fan van de lijnen op de flank. de rest ziet er echt mooi uit.
                lets have some more member berries

Comment

Heel knap model, en een zachte overgang tov de F10. Hockeystick vind ik niet zo geslaagd, en achterbumper idd ook niet echt. Ook jammer dat het ge?ntegreerde multimediascherm plaats moet maken voor zo'n opgezette tablet. Maar het totaalplaatje is dik geworden!
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Moet hem ééns real life zien.

Comment

Heel knap!

Toen ik de spyshots van deze zag, vreesde ik dat het een zachte evolutie van de F10 ging zijn. Maar nu ik het volledige resultaat zie, is er toch voldoende gewijzigd imo. De F10 is wel een knappe auto maar ik ben hem nu toch wel al een beetje beu gezien, al ligt dat misschien aan mij.

Comment

vind de huidige mooier en statiger.
                        dit is iets teveel 3 geworden vind ik.

Comment

Ook mijn dada niet... ik prefereer de E of de A6
                          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Teveel een opgeblazen 3-reeks, vind ik. Weinig persoonlijkheid. Dashboard is precies een facelift.
                            Anyway, waarschijnlijk een schitterende kar, maar binnenkort weer op elke hoek van elke straat in tienvoud te zien in het grijs en op basis 17 duimers
                            Nog maar eens het bewijs dat de saaiste jobs in automotive tegenwoordig die van het designteam zijn bij elk van de Duitse heilige drievuldigheid.

Comment

Heeft meer kiekengaas nodig inderdaad.

Comment

Wie heeft deze al in het echt gezien ?
                                ik vorm dan mijn mening pas...
                                renders zeggen alles en niets....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                  Ook mijn dada niet... ik prefereer de E of de A6
                                  +1

Samenraapsel van elementen uit de andere modellen maar de oefening is in tegenstelling tot audi /mercedes niet geslaagd.

Sent from my D5803 using Tapatalk

Comment

Der staat een filmke op youtube van autobild, kweet alleen niet hoe ik het hier moet krijgen.... mooie kar, met veel oog voor detail qua disign. Ik wacht op de touring.

Comment

De officiële foto's:

M-pack

Comment

Comment

Working...
                                        X