Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het valt me op hoe weinig gewelfd die achterzetels weer zijn, precies of die achterpassagiers geen zijdelingse steun nodig hebben.
achterpassagiers in een 5?
denk dat er nog nooit iemand op de achterbank van een 5 gezeten heeft... dat dient toch alleen om schoon te staan pronken op de oprit en 's morgens alleen richting brussel te karren...
denk dat er nog nooit iemand op de achterbank van een 5 gezeten heeft... dat dient toch alleen om schoon te staan pronken op de oprit en 's morgens alleen richting brussel te karren...
En mensen die in Brussel werken hebben geen kinderen?
's Morgens naar Brussel rijden alle merken zonder passagiers, dan kunnen we beter lichte vracht standaard maken :p
En mensen die in Brussel werken hebben geen kinderen?
's Morgens naar Brussel rijden alle merken zonder passagiers, dan kunnen we beter lichte vracht standaard maken :p
check de smiley als je het sarcasme nog niet opgemerkt had
Het valt me op hoe weinig gewelfd die achterzetels weer zijn, precies of die achterpassagiers geen zijdelingse steun nodig hebben.
Als je 2 steunende zetels wilt dan zit de middelste passagier nog slechter. En die zit sowieso al op het strafbankje.
Als je dat wil moet je naar een echte 4 zitter gaan denk ik.
Ik niet. De huidige 5 is sowieso een heel knap machien, en dat zal ook altijd zo blijven. Deze nieuwe 5 is een mooie evolutie, herkenbaar, en toch voldoende anders. Imo is 'm eleganter geworden.
Thumbsup voor BMW die erin slaagt om een herkenbaar design neer te pennen, waarbij je een duidelijke evolutie ziet, en waarbij je nog steeds gemakkelijk het verschil ziet met de 3 en de 7. Hier kunnen ze bij Mercedes een voorbeeld aan nemen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Als je 2 steunende zetels wilt dan zit de middelste passagier nog slechter. En die zit sowieso al op het strafbankje.
Als je dat wil moet je naar een echte 4 zitter gaan denk ik.
Dat is dan ook de reden waarom ik naar een X5 ben overgestapt (na een 6-tal 5 reeksen). Kinderen worden groter en het gevecht om niet op de middelste plaats te moeten zitten, begon we de keel uit te hangen. Eerst wou ik wachten op de nieuwe 5, maar ja, soms wil een mens al eens iets anders (en tot nu toe, nog geen centimeter spijt).
On Topic: deze 5 zier we wel terug fantastisch uit. Het is eerder een evolutie. Bij de lancering van de F10 was iedereen enorm onder de indruk. Dat truukje hebben ze bij de lancering van de G30 niet kunnen herhalen. Ik denk dat deze 5 het dan ook eerder gaat moeten hebben van rij(hulp)eigenschappen om het verschil te maken met Mercedes en Audi. Ik vind het m-pakket hem niet zo mooi staan (op de foto althans).
Comment