Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie G30
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHet valt me op hoe weinig gewelfd die achterzetels weer zijn, precies of die achterpassagiers geen zijdelingse steun nodig hebben.
denk dat er nog nooit iemand op de achterbank van een 5 gezeten heeft... dat dient toch alleen om schoon te staan pronken op de oprit en 's morgens alleen richting brussel te karren...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenachterpassagiers in een 5?
denk dat er nog nooit iemand op de achterbank van een 5 gezeten heeft... dat dient toch alleen om schoon te staan pronken op de oprit en 's morgens alleen richting brussel te karren...
En mensen die in Brussel werken hebben geen kinderen?
's Morgens naar Brussel rijden alle merken zonder passagiers, dan kunnen we beter lichte vracht standaard maken :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk BerichtenEn mensen die in Brussel werken hebben geen kinderen?
's Morgens naar Brussel rijden alle merken zonder passagiers, dan kunnen we beter lichte vracht standaard maken :p2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thor Bekijk BerichtenHet valt me op hoe weinig gewelfd die achterzetels weer zijn, precies of die achterpassagiers geen zijdelingse steun nodig hebben.
Als je dat wil moet je naar een echte 4 zitter gaan denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMmmm, vind de huidige 5 mooier.
Thumbsup voor BMW die erin slaagt om een herkenbaar design neer te pennen, waarbij je een duidelijke evolutie ziet, en waarbij je nog steeds gemakkelijk het verschil ziet met de 3 en de 7. Hier kunnen ze bij Mercedes een voorbeeld aan nemen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenAls je 2 steunende zetels wilt dan zit de middelste passagier nog slechter. En die zit sowieso al op het strafbankje.
Als je dat wil moet je naar een echte 4 zitter gaan denk ik.
On Topic: deze 5 zier we wel terug fantastisch uit. Het is eerder een evolutie. Bij de lancering van de F10 was iedereen enorm onder de indruk. Dat truukje hebben ze bij de lancering van de G30 niet kunnen herhalen. Ik denk dat deze 5 het dan ook eerder gaat moeten hebben van rij(hulp)eigenschappen om het verschil te maken met Mercedes en Audi. Ik vind het m-pakket hem niet zo mooi staan (op de foto althans).
Comment
-
De nieuwe BMW 5 Reeks Berline wordt standaard voorzien van onder meer de volgende uitrustingen:
- LED koplampen (zonder Iconic Design)
- Alarmsysteem
- Active Guard (Botswaarschuwing met noodremfunctie)
- Sportstuur
- PDC voor / achter
- LED mistlampen vooraan
- Navigatiesysteem Business
- BMW ConnectedDrive Services
- Spiegelpakket
- Neerklapbare achterbank (40/20/40)
520d MT
€ 47.950
520d AT
€ 50.250
520d xDrive AT