Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Fünfer Bekijk Berichten
    Dat is dan ook de reden waarom ik naar een X5 ben overgestapt (na een 6-tal 5 reeksen). Kinderen worden groter en het gevecht om niet op de middelste plaats te moeten zitten, begon we de keel uit te hangen.
    Is dat bij een X5 dan zoveel beter? Zijn toch geen 3 volwaardige zetels?
    De middelste is toch nog steeds wat harder, smaller en minder comfi ?

Ik zou graag een BMW willen als family car. Heb voor mij een 135i maar als familiewagen een new Espace.

Voor de rest het 100% eens met BMWMB. De nieuwe 5 is zeer knap en zoals gewoonlijk gaan al de naysayers van vandaag over een paar maand schrijven dat na wat wennen hij toch echt geslaagd is.
    Lees je hier keer op keer

Comment

Vind die M bumpers echt niet passen. Te klassieke lijn om er zo'n sportieve bumpers op te kleven. Ze mogen wat origineler uit de hoek komen met hun M-bumpers trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
        Is dat bij een X5 dan zoveel beter? Zijn toch geen 3 volwaardige zetels?
        De middelste is toch nog steeds wat harder, smaller en minder comfi ?

Ik zou graag een BMW willen als family car. Heb voor mij een 135i maar als familiewagen een new Espace.

Voor de rest het 100% eens met BMWMB. De nieuwe 5 is zeer knap en zoals gewoonlijk gaan al de naysayers van vandaag over een paar maand schrijven dat na wat wennen hij toch echt geslaagd is.

Comment

Kan kloppen. Al vind ik de tweede generatie Z4 nog steeds een hok op wielen, de Bangle 5-er een tank, en de vorige 6 "ducktail" een complete design-mislukking. Er zijn er dus bij wie voortdurende blootstelling aan de lelijkheid niets verandert aan hun opinie, wel integendeel. Maar dat zal wel aan mijn koppig karakter liggen

Comment

te lang voor mij...no can do
            Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Kan niet zeggen dat ik van mijn sokken ben geblazen (was met de F10 wel het geval).
              Desalniettemin toch wel een mooi ding hoor, zeker in klassieke Luxury trim.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                De voorganger begint serieus betaalbaar te worden in okazie! Nog steeds mooie wagen. Hmm... 530 of 535d?
                Ik vind de F10 reeksen occasie veel te duur . Ze vragen gemiddeld een 5K meer dan het hoort .

Comment

hmm
                  de 2 serie tourer, of X6 of 3 of 5GT vind ik toch al een aantal jaren aan een stuk monsterlijk ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Ik vind de F10 reeksen occasie veel te duur . Ze vragen gemiddeld een 5K meer dan het hoort .
                    Ge moet ne keer ene verkopen...
                    Als ge 30% van de nieuwwaarde krijgt na 5 jaar mag ge al uw tevreden zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                      Voor een sedan vind ik de daklijn (achterruit) te ver doorlopen in de koffer, verhoudingen motorkap dak en koffer kloppen niet .

Het zelfde voor de 3 en de 4 serie.
                      Idd.. En heeft ook de motorkap die plots naar beneden duikt, zoals de 3. Kofferdeksel is idd te kort, is de mode bij sedans nu blijkbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                      Kan kloppen. Al vind ik de tweede generatie Z4 nog steeds een hok op wielen, de Bangle 5-er een tank, en de vorige 6 "ducktail" een complete design-mislukking. Er zijn er dus bij wie voortdurende blootstelling aan de lelijkheid niets verandert aan hun opinie, wel integendeel. Maar dat zal wel aan mijn koppig karakter liggen
                      Ik vind de E60 nog steeds mottig. Zeker de pre-fl. De facelift met chrome trim en een mooi setje velgen is ergens nog te smaken, maar die lelijke voorkant met uitgerokken nieren en koplalpen blijft... lelijk. Bij het zien van een propere E39 facelift is het nog altijd Ook het interieur van een E39 vind ik veel knapper dan van een E60.

De F10 is ook veel geslaagder, maar kan qua looks toch niet tippen aan de E39, voor mij.

Ik weet het, ik val in herhaling.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Dat ziet er bijna goed uit.

Comment

Prachtig!
                          Voor mij een grijze touring met M pack en het bruine interieur...

Comment

Ik ben vooral benieuwd naar de standaard bumpers. Ik heb het niet voor de M toestanden op een 5 reeks, is meer een klassewagen die andere accenten vraagt.
                            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Ik niet. De huidige 5 is sowieso een heel knap machien, en dat zal ook altijd zo blijven. Deze nieuwe 5 is een mooie evolutie, herkenbaar, en toch voldoende anders. Imo is 'm eleganter geworden.
                              Thumbsup voor BMW die erin slaagt om een herkenbaar design neer te pennen, waarbij je een duidelijke evolutie ziet, en waarbij je nog steeds gemakkelijk het verschil ziet met de 3 en de 7. Hier kunnen ze bij Mercedes een voorbeeld aan nemen.
                              Ben ik het mee eens. Zolang die wagen ook verkrijgbaar blijft zonder de hondslelijke M bumpers en het verschrikkelijk pooier-aandoende chrome van de luxury line

Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                              Vind die M bumpers echt niet passen. Te klassieke lijn om er zo'n sportieve bumpers op te kleven. Ze mogen wat origineler uit de hoek komen met hun M-bumpers trouwens.
                              I agrre

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk Berichten
                              Die Z4 vind ik OK. De andere twee zijn inderdaad hondslelijk.
                              BMW 420dA : >>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Mmmm, vind de huidige 5 mooier.
                                Idem.

Comment

Ik vind hem mooi maar de vorige twee generaties waren 'baanbrekend' (toch voor een BMW) qua design, terwijl deze heel evolutionair is en het verschil met enerzijds de 7 en anderzijds de 3 op een vreemde manier allebei kleiner maakt (lijkt een beetje op een 'love child' van beiden). Ben benieuwd hoe de break er gaat uit zien, van de f10 had ik een voorkeur voor de berline maar deze keer ben ik daar niet zo zeker van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                    De nieuwe BMW 5 Reeks Berline wordt standaard voorzien van onder meer de volgende uitrustingen:

- LED koplampen (zonder Iconic Design)
                                    - Alarmsysteem
                                    - Active Guard (Botswaarschuwing met noodremfunctie)
                                    - Sportstuur
                                    - PDC voor / achter
                                    - LED mistlampen vooraan
                                    - Navigatiesysteem Business
                                    - BMW ConnectedDrive Services
                                    - Spiegelpakket
                                    - Neerklapbare achterbank (40/20/40)

520d MT
                                    € 47.950

520d AT
                                    € 50.250

520d xDrive AT
                                    € 52.950

530d AT
                                    € 59.900

530d xDrive AT
                                    € 62.550

530i AT
                                    € 54.400

530i xDrive AT
                                    € 57.100

540i AT
                                    € 61.650

540i xDrive AT
                                    € 64.350

Prijzen inclusief BTW
                                    en waar zitten de liefhebbers van de enige 6 in lijn, 540i ? Of zal het een basis 520d worden ?
                                    Ongelooflijk dat bmw een nieuw model moet voorstellen met m pakket anders zien we nog minder verschil.
                                    een 5 met m pakket ?
                                    Wagen is maar anders tov voorganger in de opties die de meeste niet nemen !
                                    Dus eenheidskoek bij audi, mercedes en nu bij bmw ! Liever voor dat geld, een echte .... M235i !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                      en waar zitten de liefhebbers van de enige 6 in lijn, 540i ? Of zal het een basis 520d worden ?
                                      Ongelooflijk dat bmw een nieuw model moet voorstellen met m pakket anders zien we nog minder verschil.
                                      een 5 met m pakket ?
                                      Dus eenheidskoek bij audi, mercedes en nu bij bmw ! Liever voor dat geld, een echte .... M235i !
                                      Hier, ik heb er eentje, F10 535i Ipv een 235i koop je dan beter een ouder model met een dikke motor, cause atmo fun
                                      Last edited by order66; 14/10/2016, 09:02.
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                        een 5 met m pakket ?
                                        De enige? De 30d is ook een zes in lijn toch? Of ja, diesel telt niet.

Comment

Is die M voor de 235I iets speciaals?

Comment

Working...
                                          X