Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie G30
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIs die M voor de 235I iets speciaals?“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenBewust weggelaten in mijn post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVroeger betekende die M nog iets hee
Een M235i is wel meer dan een M pakket en door de M divisie ontwikkeld, maar geen pure M. Beetje zoals een audi S3 dan.
Niet dat je een audi en bmw kan vergelijken, maar kom als voorbeeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenEen M2 is een echte M zoals je een audi RS3 zou hebben.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLogootjes verkopen nu eenmaal, en dat weten ze bij BMW maar al te goed.
Comment
-
Persoonlijk vind ik dat de M misbruikt wordt door de marketing jongens. M was altijd voorbehouden voor de sterkste speciaal ontwikkelde krachtbronnen. Een M3 was een machien, ooit belde er me ene (heel lang geleden) om een M 324 TD te kopen. In die tijd begon je te lachen, wie plakte er nu een M voor zijn diesel typebenaming. Nu bestaat het dus....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenPersoonlijk vind ik dat de M misbruikt wordt door de marketing jongens. M was altijd voorbehouden voor de sterkste speciaal ontwikkelde krachtbronnen. Een M3 was een machien, ooit belde er me ene (heel lang geleden) om een M 324 TD te kopen. In die tijd begon je te lachen, wie plakte er nu een M voor zijn diesel typebenaming. Nu bestaat het dus....
Een M pakket maakt van een F30 een knappe wagen, vind ik. Is hij daarom sneller? Absoluut niet, maar hij ziet er wel lekker agressief uit. Daarin doet bmw het nog steeds goed.
En niet elke 3 reeks met M pakketje is een 18d.
Comment
-
Nee, volkomen gelijk Intexor. Zou je de lijn inderdaad moeten doortrekken. Nu vind ik het feit dat er een mooi pakketje op staat zeker niet verkeerd hee. Zelfs op een 18D (hoewel ik dan liever in de motor zou investeren, maar da's ieder zijn keuze). Ik vind gewoon de benaming verkeerd. Zowel bij BMW als bij Mercedes. 325I Sport bvb zou beter zijn denk ik dan M325I (ik noem maar wat). Dan blijft M echt voorbehouden voor de specials in het gamma.
Ik lig daar nu niet van wakker lol. T is dat de marketing goed loopt zo en dat een andere benaming commercieel minder zou opbrengen.
Het is gewoon iets wat ik me afvroeg hoe het gekomen is dat die M nu overal opduikt (of AMG). Voor een niet merkkenner (zoals ik) is het soms verwarrend nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenDan moet je de lijn doortrekken naar ALLE merken die AMG pakketjes en S-linetjes verkopen. Of Citroën DS3 met dubbele uitlaten en (optische) diffusers
Een M pakket maakt van een F30 een knappe wagen, vind ik. Is hij daarom sneller? Absoluut niet, maar hij ziet er wel lekker agressief uit. Daarin doet bmw het nog steeds goed.
En niet elke 3 reeks met M pakketje is een 18d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHet is gewoon iets wat ik me afvroeg hoe het gekomen is dat die M nu overal opduikt (of AMG). Voor een niet merkkenner (zoals ik) is het soms verwarrend nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk BerichtenAls ge 4 lijns 1998 cc's begint te badgen als 330i ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenNee, volkomen gelijk Intexor. Zou je de lijn inderdaad moeten doortrekken. Nu vind ik het feit dat er een mooi pakketje op staat zeker niet verkeerd hee. Zelfs op een 18D (hoewel ik dan liever in de motor zou investeren, maar da's ieder zijn keuze). Ik vind gewoon de benaming verkeerd. Zowel bij BMW als bij Mercedes. 325I Sport bvb zou beter zijn denk ik dan M325I (ik noem maar wat). Dan blijft M echt voorbehouden voor de specials in het gamma.
Ik lig daar nu niet van wakker lol. T is dat de marketing goed loopt zo en dat een andere benaming commercieel minder zou opbrengen.
Het is gewoon iets wat ik me afvroeg hoe het gekomen is dat die M nu overal opduikt (of AMG). Voor een niet merkkenner (zoals ik) is het soms verwarrend nu.
Die verwarring is bewust hoor.
Hoe meer mensen het gevoel hebben dat ze iets speciaals hebben (M pakket, Mxxx of MX), hoe meer marge dat kunnen nemen en mensen willen betalen. En omdat er toch nog onderscheid is leidt het zelfs niet tot het afhaken van de kopers van de hoogste reeksen, want zij blijven zich eigenaar van iets exclusief voelen. Dat trapje hoger telkens, onderscheidt je toch maar weer van de modellen voor het gepeupel :-) (idem verschil 63 en 65)
Comment
-
Tegenwoordig ben je exclusiever als je geen M, AMG of S-line sportpakket hebt2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenTegenwoordig ben je exclusiever als je geen M, AMG of S-line sportpakket hebt
Comment
Comment