Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer meer van hetzelfde. Het zal wel een steengoede auto zijn, maar het is jammer dat bmw niks echt durft te veranderen aan het uiterlijk. Saai...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

• Is er niet beter op geworden "Design Wise", maar dat is tegenwoordig met meeste auto's zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
        Weer meer van hetzelfde. Het zal wel een steengoede auto zijn, maar het is jammer dat bmw niks echt durft te veranderen aan het uiterlijk. Saai...

Hebben ze met de e60 wel gedaan... Commercieel geen succes, maar de liefhebbers van origineel houden er van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
          Weer meer van hetzelfde. Het zal wel een steengoede auto zijn, maar het is jammer dat bmw niks echt durft te veranderen aan het uiterlijk. Saai...

Het is waar... zowel exterieur alle interieur. Als je dan de overstap bekijkt tussen de E60 en de F10, wat een verschil! Natuurlijk kan ik de subtiele overgang als F10 bezitter alleen maar toejuichen, aangezien ik nog vele jaren met mijn wagen wens te rijden
          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Kleine 7
            heden 2014 Bmw M235i 326pk
            heden 2017 vw golf 1.2tsi 110pk

Comment

• Hij is iets te sportief voor mij. Een 5 mag wel iets statiger zijn zoals huidig model.
              Een auto kan je maar beoordelen in basisuitrusting. Als een auto zelfs mooi is in een kale versie is het een echt mooie auto vind ik

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                58k en counting op mijn N55 (waar de enkele issues van de N54 zijn uitgehaald), geen enkel probleem gehad. Een zalige en betrouwbare motor. Maar jij hebt er vast meer ervaring mee dat je het beter weet
                58k... dat hebben sommige fietsers op een paar jaar.
                als het nu 580 k was vond ik het wel relevante info..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  Zo een motor mag je niet gaan vergelijken met motoren die je in taxi's terugvindt... 100000 km is ben voor bmw m motoren die echt gebruikt worden al veel... om zonder grote kosten door te komen... doe er dan nog een tuning bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                    Dan ben jij een flinke fietser toch en een meester in overdrijven
                    Hopelijk kijk je ook wat verder dan dit forum. Iedere motor heeft zijn problemen natuurlijk, maar die van de N55 zijn verwaarloosbaar.
                    ik doe max 150k met mijn wagens, dus ik zal het wel nooit weten dan
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                      Dan ben jij een flinke fietser toch en een meester in overdrijven
                      Hopelijk kijk je ook wat verder dan dit forum. Iedere motor heeft zijn problemen natuurlijk, maar die van de N55 zijn verwaarloosbaar.
                      ik doe max 150k met mijn wagens, dus ik zal het wel nooit weten dan
                      30km enkel, dan heb je dat op 4 jaartjes zo bij mekaar.
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        30km enkel, dan heb je dat op 4 jaartjes zo bij mekaar.
                        Dat is idd de moeite! (heb ik jammer genoeg geen tijd of mogelijkheden voor). Ik had het op de 580k.

Comment

• Deze motoren draaien toch tot 7-8000tpm, niet te verwaarlozen toch. Deze wordt geregeld gebruikt waar hij is voor gemaakt, mits de nodige snelheidrestricties en motortemperatuur te respecteren. Het lijkt me logisch dat snellopers sneller verslijten dan traaglopers, die langer zullen meegaan zonder kosten. Dat wist ik al toen ik klein was, mijn Aprilia RC 50 draaide 12000tpm
                          Last edited by order66; 18/10/2016, 13:19.

Comment

• Voor order66 is een s54 ook superbetrouwbaar zoals een n55 omdat het in zijn wagen steekt en niemand er iets slechts over mag zeggen . Waauw 58d km wat een prestatie zeg . Hier is op het forum ook ééntje die beweerd dat de n47 machtig is .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Voor order66 is een s54 ook superbetrouwbaar zoals een n55 omdat het in zijn wagen steekt en niemand er iets slechts over mag zeggen . Waauw 58d km wat een prestatie zeg . Hier is op het forum ook ééntje die beweerd dat de n47 machtig is .
                              Kan je eens zeggen wie gezegd heeft dat een N47 'machtig' is? Je mag gerust antwoorden hoor, negeren hoef voor een keertje eens niet.

Mvg

Comment

• 'S
                                Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Voor order66 is een s54 ook superbetrouwbaar zoals een n55 omdat het in zijn wagen steekt en niemand er iets slechts over mag zeggen . Waauw 58d km wat een prestatie zeg . Hier is op het forum ook ééntje die beweerd dat de n47 machtig is .
                                Zolang mensen uit eigen ervaringen iets positief vertellen en er niet over liegen, zie ik het probleem niet?

Ik heb hier een m47 en een n47, en hoor de ketting iets duidelijker bij de m47... of mag ik dat hier niet vertellen?

ik ben tot dusver supertevreden over deze motor, ik laat je weten wanneer ik kosten heb...
                                Last edited by ; 18/10/2016, 18:26.

Comment

• Even back on topic:
                                  Deze 5 lijkt me een dikke bak die het logge uiterlijk van de (nochtans mooie) vorige generatie achter zich heeft gelaten.
                                  Ook toffe nieuwe technologische snufjes in opties , afgaande op het filmpje op hun website.

Nog even sparen, eventueel de 5-GT afwachten, en ook wachten op goedkeuren van het mobiliteitsbudget door de regering, zodat we nog wat meer korting kunnen afdwingen...

Me want one!

Comment

• Ik denk dat ook. Deze gaat een succes worden.

De achterkant is zeer geslaagd. De voorkant is iets te druk met die lijnen, en wat te sportief voor wie een 5 als klassieke berline wil.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat ook. Deze gaat een succes worden.

De achterkant is zeer geslaagd. De voorkant is iets te druk met die lijnen, en wat te sportief voor wie een 5 als klassieke berline wil.
                                      Inderdaad - Maar voor Sjonnies zoals ik die een stapje hoger willen gaan spelen ideaal
                                      Maw, misschien gaat het doelpubliek gemiddeld een jaartje of 3-5 jonger zijn. Anderzijds, zoooooooo sportief zijn de looks nu ook weer niet. Blijft een lange slee met veel luxe...
                                      We zullen de komende 6 maanden wel zien: hij gaat overal verschijnen op onze Vlaamse wegen! Ik kijk er al naar uit

Comment

• Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
                                        Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                          Nogal chance dat er geen embleem met 4 ringen aan deze hangt , dan zou iedereen terug komen blazen dat ze inspiratieloos allemaal op elkaar lijken ... Bij BMW is dat klaarblijkelijk minder erg hier .
                                          Niettemin zal dit ook weer een mooie/goede wagen zijn die goed zal verkopen, en terecht.
                                          +1
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X