Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en 4 jaar later staan ze op de tweedehandssites voor 35000
Als je natuurlijk bijna alle opties aanvinkt kom je inderdaad bij dit bedrag. Zal bij Audi en Mercedes nog hoger liggen.
Ik heb gisteren een 520D samengesteld met ongeveer dezelfde opties die ik nu heb en kom om hetzelfde bedrag zoals ik 6 jaar geleden betaald heb voor mijn huidige 520D , nl 67500 EUR
Ik zat aan 78.000 dacht ik, zoals ik em graag zou hebben.
M-sport, 530i, business pack, en dan andere leuke goodies (electro seats, HiFi , 20-duimers, metallic blauw, tinted ruiten, driver assistant , automatisch vooruitrijden om te parkeren, ....)
Jaarke of 2 wachten tot regering mobiliteitsbudget goedkeurt en dan ene met 15% korting kopen...
Ik zat aan 78.000 dacht ik, zoals ik em graag zou hebben.
M-sport, 530i, business pack, en dan andere leuke goodies (electro seats, HiFi , 20-duimers, metallic blauw, tinted ruiten, driver assistant , automatisch vooruitrijden om te parkeren, ....)
Jaarke of 2 wachten tot regering mobiliteitsbudget goedkeurt en dan ene met 15% korting kopen...
Of jaarke of 2 wachten en als jonge tweedehands met 56% korting?
Als je natuurlijk bijna alle opties aanvinkt kom je inderdaad bij dit bedrag. Zal bij Audi en Mercedes nog hoger liggen.
Ik heb gisteren een 520D samengesteld met ongeveer dezelfde opties die ik nu heb en kom om hetzelfde bedrag zoals ik 6 jaar geleden betaald heb voor mijn huidige 520D , nl 67500 EUR
Ik heb hem ook een keer samengesteld zoals mijn 520 dAS 6 jaar geleden en ik kom een € 4000 duurder uit.
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Inderdaad, ene kopen die een jaar of twee oud is met weinig km, gaat heel veel van de prijs af dan. Ik had de mijne ook aan halve prijs en die had slechts 23k gereden. Op die manier is het nog te doen als particulier. Maar 90k aan een auto geven, vind ik echt wel teveel. Tot 50 zou ik kunnen mee leven, alles erboven vind ik beetje verkwisting.
Comment