Als ik al die prijzen hier zie voorbijkomen...Ik weet niet wat voor jobs jullie doen maar geen spek voor mijn bek. Rond de 50K zou ik max aan een 5 willen uitgeven. Maar kunnen is iets anders
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 5 Serie G30
Collapse
X
-
je kan er zo al vergif op nemen welke versie je vaak op de autosnelweg zal tegenkomen
520D automaat met Msport launch edition...60000 euro, betaalbare VAA en het ziet er dik en duur uit (met dikke dubbele uitlaat)......not my cup of tea though....
mijn persoonlijke keuze, zou een 540i luxury zijn met een totaalprijs van 84750 euro. Maar eerlijk gezegd zijn er voor die prijs toch wel leukere dingen op de markt...die makkelijker in mijn garage passen.
Ik ga dus passenWant je kan nooit teveel auto's hebben....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenAls ik al die prijzen hier zie voorbijkomen...Ik weet niet wat voor jobs jullie doen maar geen spek voor mijn bek. Rond de 50K zou ik max aan een 5 willen uitgeven. Maar kunnen is iets anders
nu, bmw vergroot zijn modellen alsmaar... de volgende 3 reeks is kwa grootte zeker even groot als de e39, e60...
ik als 3 reeks rijder, begin uit te kijken naar de volgende 2 reeks... zal kwa prijs en afmetingen zeker overeenkomen met de 3 reeks... van enkele jaren terug...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenIs altijd gevaarlijk om naar auto's te kijken die buiten budget liggen... zo zie ik de huidige Rolls royce coupe graag... maar dat wil nog niet zeggen dat ik het kan kopen, of zelfs wil kopen...
nu, bmw vergroot zijn modellen alsmaar... de volgende 3 reeks is kwa grootte zeker even groot als de e39, e60...
ik als 3 reeks rijder, begin uit te kijken naar de volgende 2 reeks... zal kwa prijs en afmetingen zeker overeenkomen met de 3 reeks... van enkele jaren terug...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenAls ik al die prijzen hier zie voorbijkomen...Ik weet niet wat voor jobs jullie doen maar geen spek voor mijn bek. Rond de 50K zou ik max aan een 5 willen uitgeven. Maar kunnen is iets anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenNope, idem hier.
Mogen ze altijd afzetten, in 530i motorisatie!
2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenZelfde oefening met een 530d xdrive
108.000 euro
en 4 jaar later staan ze op de tweedehandssites voor 35000
Mijn 530d kostte destijds 85k euro bruto, ik heb 75k betaald, en heb er na 4,5 jaar en 180k km nog 25k euro voor terug gehad.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenje kan er zo al vergif op nemen welke versie je vaak op de autosnelweg zal tegenkomen
520D automaat met Msport launch edition...60000 euro, betaalbare VAA en het ziet er dik en duur uit (met dikke dubbele uitlaat)......not my cup of tea though....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDa's naar mijn mening ook de meest doordachte keuze in ons landje. Betaalbaar en een vermogen waarvan je 't potentieel (soms) nog kan gebruiken. Ik vreet m'n stuur in m'n 320 deetje de helft van de tijd op omdat ik 'm zelden nog kan doorstampen. Blijft niet veel meer over van dat stuur hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk BerichtenGelukkig mag je nog enkele jaartjes langer naar je werk tuffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenE60/1 blijft idd de knapste 5 reeks ooit
1. E28
2. E12
3. E39
4. E34
5. G30/1
6. E60/1
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
F10?The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Koppel stijgt wel van 560 tot 620Nm. Als je meer power wil dan moet je extra turbo('s) bestellen. ;-)
Een 530d is meer dan krachtig genoeg. Ik overweeg om er terug eentje te kopen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten30d 265pk vind ik maar een magere stijging t.o.v. de vorige 30d.
azijnpissers, kunnen best elders shoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk BerichtenBest geen bmw meer kopen, is niets meer voor u!
azijnpissers, kunnen best elders shoppen.
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKoppel stijgt wel van 560 tot 620Nm. Als je meer power wil dan moet je extra turbo('s) bestellen. ;-)
Een 530d is meer dan krachtig genoeg. Ik overweeg om er terug eentje te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenKoppel stijgt wel van 560 tot 620Nm. Als je meer power wil dan moet je extra turbo('s) bestellen. ;-)
Een 530d is meer dan krachtig genoeg. Ik overweeg om er terug eentje te kopen.
Comment
Comment