Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik al die prijzen hier zie voorbijkomen...Ik weet niet wat voor jobs jullie doen maar geen spek voor mijn bek. Rond de 50K zou ik max aan een 5 willen uitgeven. Maar kunnen is iets anders
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
je kan er zo al vergif op nemen welke versie je vaak op de autosnelweg zal tegenkomen
520D automaat met Msport launch edition...60000 euro, betaalbare VAA en het ziet er dik en duur uit (met dikke dubbele uitlaat)......not my cup of tea though....
mijn persoonlijke keuze, zou een 540i luxury zijn met een totaalprijs van 84750 euro. Maar eerlijk gezegd zijn er voor die prijs toch wel leukere dingen op de markt...die makkelijker in mijn garage passen.
Ik ga dus passen
Als ik al die prijzen hier zie voorbijkomen...Ik weet niet wat voor jobs jullie doen maar geen spek voor mijn bek. Rond de 50K zou ik max aan een 5 willen uitgeven. Maar kunnen is iets anders
Is altijd gevaarlijk om naar auto's te kijken die buiten budget liggen... zo zie ik de huidige Rolls royce coupe graag... maar dat wil nog niet zeggen dat ik het kan kopen, of zelfs wil kopen...
nu, bmw vergroot zijn modellen alsmaar... de volgende 3 reeks is kwa grootte zeker even groot als de e39, e60...
ik als 3 reeks rijder, begin uit te kijken naar de volgende 2 reeks... zal kwa prijs en afmetingen zeker overeenkomen met de 3 reeks... van enkele jaren terug...
Is altijd gevaarlijk om naar auto's te kijken die buiten budget liggen... zo zie ik de huidige Rolls royce coupe graag... maar dat wil nog niet zeggen dat ik het kan kopen, of zelfs wil kopen...
nu, bmw vergroot zijn modellen alsmaar... de volgende 3 reeks is kwa grootte zeker even groot als de e39, e60...
ik als 3 reeks rijder, begin uit te kijken naar de volgende 2 reeks... zal kwa prijs en afmetingen zeker overeenkomen met de 3 reeks... van enkele jaren terug...
M'n dealer zei dat de nieuwe 2 reeks over enkele jaren maar een fractie kleiner zal zijn dan de huidige F30. Dus idd ze groeien.
Als ik al die prijzen hier zie voorbijkomen...Ik weet niet wat voor jobs jullie doen maar geen spek voor mijn bek. Rond de 50K zou ik max aan een 5 willen uitgeven. Maar kunnen is iets anders
niet vergeten dat 99% van de 5-reeks kopers niet naar de de nettoprijs kijken, maar naar de prijs die het hen kost per maand via leasing e.d. En ook veel 5-reeks kopers betalen hem van hun "bruto"-loon, maakt ook wel degelijk een verschil
en 4 jaar later staan ze op de tweedehandssites voor 35000
Echt hé. Ik kom op 99k voor een 530d zonder xDrive. Graag had ik daar nog wat Individual interieur Nappa eder bij gehad (beschikbaar vanaf juli 2017) en dan gaat het dus boven de 100k gaan, wat inderdaad zot veel geld is voor een dieselke met nog geen 300pk.
Mijn 530d kostte destijds 85k euro bruto, ik heb 75k betaald, en heb er na 4,5 jaar en 180k km nog 25k euro voor terug gehad.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
je kan er zo al vergif op nemen welke versie je vaak op de autosnelweg zal tegenkomen
520D automaat met Msport launch edition...60000 euro, betaalbare VAA en het ziet er dik en duur uit (met dikke dubbele uitlaat)......not my cup of tea though....
Da's naar mijn mening ook de meest doordachte keuze in ons landje. Betaalbaar en een vermogen waarvan je 't potentieel (soms) nog kan gebruiken. Ik vreet m'n stuur in m'n 320 deetje de helft van de tijd op omdat ik 'm zelden nog kan doorstampen. Blijft niet veel meer over van dat stuur hoor.
Da's naar mijn mening ook de meest doordachte keuze in ons landje. Betaalbaar en een vermogen waarvan je 't potentieel (soms) nog kan gebruiken. Ik vreet m'n stuur in m'n 320 deetje de helft van de tijd op omdat ik 'm zelden nog kan doorstampen. Blijft niet veel meer over van dat stuur hoor.
Gelukkig mag je nog enkele jaartjes langer naar je werk tuffen.
Gelukkig mag je nog enkele jaartjes langer naar je werk tuffen.
Met één pennentrekje 5,5 jaar erbij. Mijn oprechte excuses aan de jonge kracht die staat te popelen om mijn job over te nemen. Deze dure ouwe zak blijft nog even op post.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment