Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5 Serie G30

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De versnellingsbak werd een 8-traps geloof ik ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja maar dat is weer even groot hee... En t is toch voor de toekomst hoor, kinderen rijden nu nog regelmatig mee. Jongsten van school afhalen, uitstapjes, oudsten van en naar kot voeren,... Ben van plan nog enkele jaren te rijden met dezen en dan over te schakelen naar iets handigers. Blijft wel een hele schuit om een parkeerplaatsje te vinden zulle. Heb nu 40.000 km, dus die zal wel even meegaan
      De 6 gt reeks staat op het 5 platform... de 5 gt stond op het 7 platform...

Comment

• Ha zo, dan is die kleiner geworden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Ha zo, dan is die kleiner geworden...
          geen idee of hier al een topic bestaat, de zoekfunctie snort in ieder geval niets op wanneer ik het probeer

http://www.autofans.be/nieuws/offici...n-turismo-2017

edit: toch gevonden http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-serie-gt-2018
          Last edited by ; 01/09/2017, 18:12.

Comment

• Zeer mooie wagen !!! Zullen zien als het zover is

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• op de luchthaven van malta staat er een mooie 520 met extra M performance. andere sideskirts, diffuser, exhaust tips etc. echt prachtige wagen
                lets have some more member berries

Comment

• Altijd leuk die auto's op luchthavens of autosalons.
                  Dan staat er een 520i met basisprijs 45.000€ en dan 32.000€ opties er bij...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                    De 6 gt reeks staat op het 5 platform... de 5 gt stond op het 7 platform...
                    Mijn oog valt hier nu terug op... Hij is zelfs nog een klein beetje gegroeid tov de 5GT. Maar hoe doen ze dat dan op een kleiner platform ? Meer overhang of verlengen of zo ?

Comment

• De nieuwe platforms zijn modulair.

Comment

• platform wil niet zeggen dat het chassis hetzelfde is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          platform wil niet zeggen dat het chassis hetzelfde is.
                          Bron ?

Comment

• wat bron?
                            er zijn toch voorbeelden genoeg van gedeeld platform en andere afmetingen

Comment

• Ik begrijp her verschil tussen platform en chassis niet

Comment

• meeste simpele uitleg is dat een platform wil zeggen dat men dezelfde materialen zal gebruiken en de opbouw gelijk zal zijn (niet de afmetingen of uiteindelijke looks)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• vraagje, willen jullie delen hoeveel procent korting jullie kregen op een nieuwe G30/G31 ? Beste deal dat ik zag staan was een G31 stockwagen met nul km en 18,5 procent korting.

Wat hebben jullie gekregen ?

Comment

• Amai, da's veel voor een nieuw model. Meer dan de BTW in korting...

Comment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svdb Bekijk Berichten
                                          vraagje, willen jullie delen hoeveel procent korting jullie kregen op een nieuwe G30/G31 ? Beste deal dat ik zag staan was een G31 stockwagen met nul km en 18,5 procent korting.

Wat hebben jullie gekregen ?
                                          Maat van me kreeg ruim boven de 20% op een stockwagen. Hij betaalde voor een mooie 520d break minder dan 40K EUR.

Comment

Working...
                                          X