Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lynk & Co. 01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Lynk & Co. 01 PHEV HEV
    Antrieb 1,5-Liter-Dreizylinder (132 kW/180 PS) plus E-Motor (60 kW) und 14,1-kWh-Akku, 261 PS Systemleistung 1,5-Liter-Dreizylinder (105 kW/143 PS) plus E-Motor (40 kW), 197 PS Systemleistung
    maximales Drehmoment 160 + 265 Nm 130 + 215 Nm
    Getriebe 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe 7-Gang-Doppelkupplungsgetriebe
    0-100 km/h 8,0 Sek. 9,0 Sek.
    Höchstgeschwindigkeit 210 km/h 190 km/h
    elektrische Reichweite 69 km (WLTP) n.a.
    Länge 4.541 mm 4.541 mm
    Breite 1.857 mm 1.857 mm
    Höhe 1.694 mm 1.694 mm
    Radstand 2.734 mm 2.734 mm
    Kofferraumvolumen 466 - 1.213 Liter 466 - 1.213 Liter
    Leergewicht 1.879 kg 1.739 kg
    Anhängelast 1.800 kg (gebremst) 1.500 kg (gebremst)
    Niet kopen, maar…| Lynk & Co 01 (2021)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Vandaag de eerste vrachtwagen vol gezien, allemaal blauw.
      ziet er wel speciaal uit
      2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Lynk & Co 01 vs. Hyundai Tucson - Dubbeltest

Comment

Lynk & Co 01 REVIEW | Het maandabonnement waard? (2021)

Comment

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

Zou er eigenlijk wel nog met kunnen leven, echt alles zit er op wat ik wil

Comment

2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Hier ook eindelijk mijn eerste exemplaar irl tegen gekomen. Ziet er verdorie goed uit.

Comment

Lynk & Co 01 - Gedetailleerde test - Autogids

Comment

Deze gisteren eens gaan bekijken en ik moet zeggen dat het echt wel bevalt. Ik ben geen SUV mens dus het is niet het type wagen dat ik zou kopen, maar de kans bestaat dat ik mij daar de komende maanden een abonnement op neem.

Enerzijds voor mijn situatie een interessante formule en een veel completere wagen dan wat je voor die prijs kan gaan huren.

Panodak, goede stoelen, automaat, acc en electrische stoelen met geheugen functie zijn allemaal dingen die mij plezier doen. Ik kan ook deels electrisch gaan rijden en toch laden aan een gewone stekker elke nacht.

Dat geeft mij de tijd om rustig uit te kijken voor een laadpaal thuis en als mijn volgend project terug met de trein of van thuis is, zeg ik gewoon mijn abonnement op.

Nu nog wat op zoek naar de addertjes onder het gras ...

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

FACELIFT VOOR LYNK & CO 01

FOCUS OP DE ACHTERKANT

De Lynk & Co 01 staat op het punt een facelift te ondergaan. AutoWeek heeft de eerste foto's van die visueel bijgewerkte cross-over voor je opgedoken uit de database van het Chinese Ministerie van Transport en Informatie Technologie.

De Lynk & Co 01 is in Europa bepaald nog geen oudgediende. Hoewel de auto pas in 2020 aan het Europese publiek werd voorgesteld, liet moederbedrijf Geely de productieversie al in 2016 in China zien. De auto is in China dan ook al sinds 2017 te koop en na zo'n vijf jaar vindt Lynk & Co het tijd voor een facelift.

De Lynk & Co 01 zoals hij in 2020 in Europa werd voorgesteld.

Lynk & Co levert de 01 in Europa alleen met een plug-in hybride aandrijflijn, in China kun je hem ook met conventionele benzinemotoren krijgen. Ook de plug-in hybride 01 heeft onder aan de achterzijde zichtbare uitlaatpijpen, maar dat lijkt bij de facelift van het model - in ieder geval in thuisland China - te gaan veranderen. De plug-in hybride variant van de op deze foto's (foto's 1 en 2) zichtbare herziene Lynk & Co heeft namelijk weggewerkte uitlaateindstukken.

De bijgewerkte Lynk & Co 01 in China.

Dat is uiteraard niet het enige nieuws. Lynk & Co geeft de 01 nieuwe achterlichten. In grote lijnen lijkt er niet veel te veranderen, maar wie beter kijkt ziet dat de verticale uitlopers aan weerszijden van de achterlichten niet meer de opvallende 'ronde' vorm hebben zoals bij het origineel. Over de gehele breedte van de 01-bips loopt weer een brede balk, maar de verlichting loopt daarin ditmaal veel verder door in de achterklep. De ledbalk zelf is opgebouwd uit horizontale lijnen en dat betekent dat ook de lichtsignatuur aan de achterkant nieuw is. Aan de voorzijde van de Lynk & C0 01 lijkt niets te veranderen.

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Een uur of 2 geleden zo eentje gespot, met Average Rob aan het stuur

Comment

Gisteren eentje zien staan op de parking achter het cultureel centrum in Hasselt.
                                  En de laatste weken ook al een paar keer eentje tegen gekomen.
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Koopje of duurkoop? | Lynk & CO 01

Comment

Was vorig jaar nog 500€/maand, ook serieuze prijsinflatie...

Maat van mij vorig jaar nog naar geïnformeerd, was 6 maand wachttijd voor zo'n lease...
                                      Is eigenlijk een rebadged XC40
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                                        Was vorig jaar nog 500€/maand, ook serieuze prijsinflatie...

Maat van mij vorig jaar nog naar geïnformeerd, was 6 maand wachttijd voor zo'n lease...
                                        Is eigenlijk een rebadged XC40
                                        Is inderdaad stuk duurder geworden, maar is nog steeds populair. Mocht ik een paar maanden moeten overbruggen zou ik mij nog steeds inschrijven.

Deze is wat langer dan een xc40 en ook in het interieur vind je niks terug van Volvo. Onderhuids is het xc40.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Intussen nog altijd geen facelift gespot op de Belgische wegen. Of is die uiteindelijk nooit Europa gekomen?

Tweedehands is deze wel een koopje imho
                                          Vraag is natuurlijk hoeveel volk er al mee gereden heeft en vooral hoe...
                                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Working...
                                          X