Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
miljaarde dat vind ik nu eens een mooie auto seg
De designtaal bij mercedes spreekt mij wel enorm aan.
Vooral van de S en E vind ik het interieur ook prachtig!
Een E met hazelnootbruin leder, zwarte dakbekleding en zwart dash, met pianolak houtinleg (met die streepjes)
Super! Vorige week met een bescheiden nieuwe E220 gereden en die maakte al ferme indruk...wat moet dit dan geven. Ergens wel spijtig dat je geen klassiek uitgevoerde E500 meer hebt
Super! Vorige week met een bescheiden nieuwe E220 gereden en die maakte al ferme indruk...wat moet dit dan geven. Ergens wel spijtig dat je geen klassiek uitgevoerde E500 meer hebt
Een E400 zonder 4matic is al genoeg voor mij. Ook niet te krijgen helaas.
Een E400 zonder 4matic is al genoeg voor mij. Ook niet te krijgen helaas.
Goh,voor mij was de E echt heel goed bevallen. Je voelt in deze auto technologie en comfort hand in had gaan..Echte topklasse. Echter was aan de 220d voor mij één breekpunt: de motor. Zowel karakter als lawaai passen niet bij deze wagen vind ik. Erg spijtig om deze auto in diesel te nemen vind...of het moest een karakterblok als vroeger zijn met alle rust haha . Maar de E zelf,echt subliem volgens mij
Ik ben altijd fan geweest van diesels die klinken en rijden als een diesel...en dat was typisch iets voor oudere Benzen (0M651 incluis)....Deze motor heeft het dertien in een dozijn karakter van alle diesels (BMW,VAG,Volvo,JLR) al die diesels voelen het zelfde aan tegenwoordig en ik vind ze niet karaktervol. Een benzine motor is duidelijk het betere alternatief. Zelf rijdt ik nu al met mijn derde tweeliter benzine turbo en dat velt toch heel pak verfijnder en voller aan. De E-klasse moet echt subliem zijn in benzine,want de auto is in één woord geweldig
Nog niet gereden met een 213, maar als het een beetje rijdt gelijk ne 212 zal het fantastisch zijn. Zelfs in 200 cdi (als het een automaat is). Het lawaai van de diesel kan ik mee leven.
Comment