Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
brabus is bijna een dubbele prijs van de normale amg versie en heeft eigenlijk nooit echt tijd gestoken in het afstellen van dat extra vermogen waardoor je geen efficiente wagen hebt.
Vandaag lijkt dé dag te zijn waarop de tuners hun Genève-inzendingen presenteren. Nu is het Brabus dat zijn pk-beul presenteert.
Brabus presenteert de Brabus 800, een zowel optisch als technisch aangepakte Mercdes-AMG E 63 S. Het origineel levert standaard maar liefst 612 pk en 850 Nm en weet in 3,2 tellen naar een snelheid van 100 km/h te sprinten. Brabus' versie gaat daar met 800 pk en 1.000 Nm nog even dik overheen.
Met zijn nieuwe bak spieren sprint de Brabus 800 in 3 tellen naar een snelheid van 100 km/h. De creatie is er zelfs als Estate, al doet die - waar hebben we het over - 0,1 tel langer over de 0-100-sprint. De snelheidsbegrenzer begint bij 300 km/h zijn werk te doen. Brabus zegt nog met de optie te komen om de begrenzer eruit te laten slopen.
21-inch wielen, een speciaal uitlaatsysteem, extra krachtige remmen en uit koolstofezel vervaardige aerodynamische aanpassingen: het tunersrecept is op deze Brabus-creatie natuurlijk alom aanwezig. In Genève is het gevaarte van dichtbij te bekijken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Het feit dat Brabus blijft bestaan, zal wel zijn oorsprong hebben in VAE en Rusland vermoed ik. Ik heb hier in BE nog maar 1 gezien in de afgelopen 15 jaar.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Het feit dat Brabus blijft bestaan, zal wel zijn oorsprong hebben in VAE en Rusland vermoed ik. Ik heb hier in BE nog maar 1 gezien in de afgelopen 15 jaar.
Ik kom er regelmatig eentje tegen. Rijden er 4 in de streek. S, E, G en GLS
Waarschijnlijk zal ik in het Brusselse meer kans hebben om er ene tegen te komen.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Het feit dat Brabus blijft bestaan, zal wel zijn oorsprong hebben in VAE en Rusland vermoed ik. Ik heb hier in BE nog maar 1 gezien in de afgelopen 15 jaar.
Ik ben ben er toch zeker al 3 tegen gekomen die ik heel zeker weet. Denk ooit zeer lang geleden een E klasse en het laatste jaar al 2 G's. De eerste was ne gele in Hasselt en ik geloof dat ne maat eens zei dat hij de zoon van die mens goed kent. En de laatste ne witte dacht ik.
Ze zijn hoe dan ook zeer dun gezaaid. In Londen zie je ze wel vaak.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
De E63S is +1 van de vetste auto's waar ik al mee gereden heb maar kzou die nooit kopen want voor dit geld kan je een ferrari kopen enja dit is voor mij nog een trapje hoger.
Zot wat een getalenteerde alleskunner dat is eigenlijk hé. Ik vind hem ondertussen knapper als facelift en goed dat ze hem iets comfortabeler gemaakt hebben!
Comment