Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes-AMG W213 E63 4Matic+ en E63s 4Matic+

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wie niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik zou ook kunnen leven met het lawaai van de 4.0 V8 biturbo.

ik vind dat eigenlijk een must. jammer dat mijn budget minder pro V8 is
      lets have some more member berries

Comment

Mijn budget ook hoor. In BE is zo'n motor onbetaalbaar geworden.
        Gisteren bij Carcave geweest in Hasselt, waar de uitbater een goede kennis is. Hij heeft zich een 30 Jahre M5 gekocht, en gaat deze op CNG leggen. Dat is wel een mogelijke oplossing om minder duur met zo'n dikke V8 te rijden.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Vrijstelling VB van een paar jaar en geen BIV.

Wist ik dat maar een jaar geleden

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

En van geluid kennen ze iets bij AMG. Turbo of niet ze blijven goed klinken .

Comment

Mercedes-Benz blijft zijn E-klasse-gamma in stapjes uitbreiden. Vandaag is het de E-klasse Estate die als E63 op de bühne verschijnt.

In oktober presenteerde Mercedes-Benz de AMG-versies van zijn nog verse E-klasse. De met anabolen volgespoten E-klasse debuteerde aanvankelijk alleen als sedan, maar is er sinds vandaag ook als Estate!

Net als zijn sedanbroer is ook de E-klasse Estate in twee E63-smaken verkrijgbaar. Naast de reguliere E 63, die 571 pk en 750 Nm uit zijn bekende 4,0-liter biturbo V8 perst, is er de E63 S-variant. In deze topvorm beschikt de ruimtelijke E-klasse over maar liefst 612 pk en 850 Nm koppel. Schakelen gaat middels een negentraps Speedshift-automaat. Een sprint vanuit stilstand naar 100 km/h is in 3,6 tellen achter de rug. De S-variant snoept daar nog een tiende van af.

De 'reguliere' 63 AMG is daarmee 13 pk krachtiger dan zijn voorganger. Voor de S-versie ligt die groei in spieren op 27 pk. 4Matic-vierwielaandrijving is standaard op beide varianten. Een Drift Mode is aanwezig om de E-klasse toch dwars te kunnen gooien. De verkoop start in april 2017, terwijl de marktintroductie staat gepland in juni van dit jaar.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Voor mijn nieuwe onderneming. Speedy express.

Comment

Zou die tussenboîte/automaat het wel allemaal houden bij al dat vermogen...
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Die 20pk extra die amper 3 keer per jaar echt gebruikt worden zullen het verschil niet maken zeker.
                      600pk hebben is één ding, 600pk gebruiken is iets anders hé.

Zelfs volgas met deze auto gebruik je maar een paar seconden die 600pk.
                      En na ca 4 seconden in België zit je boven de 120km/h...
                      Een seconden of 10, en de 200 staat op de teller om waarschijnlijk de 250 te bereiken na minder dan 20 seconden.
                      Om 250 constant te rijden in Duitsland heb je ook maar een kleine 300pk nodig, dus zodra je die aantikt gaat het vermogen vanzelf omlaag. (en laat ons eerlijk zijn, hoe lang kan je zelfs in D nog 250 km/h aan houden?)

Comment

Comment

BRABUS BRENGT 700 E NAAR DE IAA VAN FRANKFURT

DOORGESNOVEN E63 S AMG

Brabus is voor de selecte groep autokopers voor wie de 612 pk en 850 Nm sterke Mercedes-AMG E63 S niet voldoende is. De tuner presenteert de 700 E!

De Mercedes-fanaten van Brabus schroeven maar wat graag hun PowerXtra B40-module op de E63 S AMG 4Matic+. Het vermogen neemt met dat herschreven motormanagementsysteem toe van 612 pk en 850 Nm naar 700 pk en 950 Nm. De 'standaardversie' van Mercedes-AMG dendert in 3,3 tellen naar een snelheid van 100 km/h, maar deze variant van Brabus heeft daar in sedanvorm 0,1 tel minder voor nodig. De 700 E als Estate - ook die bestaat - klaart de klus weer in 3,3 tellen. De topsnelheid van zowel de sedan als Estate ligt op 300 km/h, even zo buitenissig als de E63 S met het optionele AMG Drivers Pack. Brabus zegt nog aan een module te werken die de topsnelheid nog hoger legt.

Brabus voorziet de E-klasse uiteraard van een hele berg uit koolstofvezel opgetrokken spoilers, lipjes en flapjes. Onder de auto hangt een speciaal uitlaatsysteem dat naast een extreme grom ook een bescheiden stemgeluid kan opzetten door de Coming Home-functie te activeren. Brabus legt de AMG's indien gewenst ook twee centimeter dichter boven het asfalt. Voor het interieur heeft de tuner een brede selectie aan soorten leer in de schappen liggen.

Comment

Comment

deze brabus kan ik wel smaken
                              lets have some more member berries

Comment

Brabus = Beresterke Rappe Auto's voor Bekende Ultrarijke Sporters

Comment

Bij brabus kennen ze er iets van.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                      deze brabus kan ik wel smaken
                                      Ik ook, maar die 0.1sec is dat om te lachen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Ik ook, maar die 0.1sec is dat om te lachen?
                                        Denk het niet hé. Bij zulke waanzinnige optrektijden is er echt niet veel marge meer om er pakweg nog een seconde af te doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Denk het niet hé. Bij zulke waanzinnige optrektijden is er echt niet veel marge meer om er pakweg nog een seconde af te doen.
                                          Doen ze bij alpina toch ietsje beter dan. Misschien ook de reden dat je meer alpina's ziet dan brabussen enfin eigenlijk nog nooit 1 gezien

Comment

Working...
                                          X