Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A5/S5 Cabriolet (B9)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A5/S5 Cabriolet (B9)

Comment

2.0 TFSI - 190 pk / 320 Nm - manuele zesbak of zeventraps s-tronic
      2.0 TFSI - 252 pk / 370 Nm - manuele zesbak of zeventraps s-tronic
      3.0 TFSI - 354 pk / 500 Nm - achttraps tiptronic (S5)

2.0 TDI - 190 pk / 400 Nm - manuele zesbak of zeventraps s-tronic
      3.0 TDI - 218 pk / 400 Nm - manuele zesbak of zeventraps s-tronic
      3.0 TDI - 286 pk / 620 Nm - achttraps tiptronic

De S5 en de 3.0 TDI met 286 pk hebben standaard vierwielaandrijving.
      De tweeliters zijn viercilinders, de drieliters zescilinders.

Comment

Vrouwen auto.

Comment

Eindelijk een deftig dashboard. Kan mss vrouwenwagen zijn, ik zou me dat zeker niet aantrekken om ermee rond te toeren.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Om de een of andere reden vind ik het radio gedeelte enorm op BMW lijken.

Verstuurd met de postduif.

Comment

Welk "radio" gedeelte dan wel?
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                Eindelijk een deftig dashboard. Kan mss vrouwenwagen zijn, ik zou me dat zeker niet aantrekken om ermee rond te toeren.
                Ik heb een hekel aan auto's zonder fatsoenlijk dak, zo'n tent boven je hoofd vind ik niets.

Comment

idem, soft top = female. das hetzelfde zoals een bh, das gewoon ni gemaakt voor een vent
                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                    idem, soft top = female. das hetzelfde zoals een bh, das gewoon ni gemaakt voor een vent
                    Wel, BH's zijn net wél gemaakt met venten in gedachten, dus uw vergelijking loopt wat mank

Comment

Worden de roeispanen standaard meegeleverd, of zit dat in de goede Audi-traditie in de optielijst?

... om maar te zeggen dat ik hem, net zoals zijn voorganger, een beetje een sloep vind. Maar bon, les gouts et les couleurs...

Comment

dat bootuitzicht is net wat de audi 80 cabrio indertijd zo mooi maakte

Comment

vroeger vond men paard en kar ook mooi, dat wil niet zeggen dat een moderne wagen met die looks op iets zal trekken
                          lets have some more member berries

Comment

Vorsprung durch technik ?

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            vroeger vond men paard en kar ook mooi, dat wil niet zeggen dat een moderne wagen met die looks op iets zal trekken
                            Waar zit al die tech ? Geen aircap zoals mercedes ? Dit is de zoveelste audi die een evolutie is.Als de superkwaliteit van het interieur er niet zou zijn, wie koopt een audi ? Een bmw rijdt leuker en een merc is comfortabeler en kan mits bepaalde opties ook leuk rijden ! Maar een audi, een first class ticket zonder plezier !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                              Waar zit al die tech ? Geen aircap zoals mercedes ? Dit is de zoveelste audi die een evolutie is.Als de superkwaliteit van het interieur er niet zou zijn, wie koopt een audi ? Een bmw rijdt leuker en een merc is comfortabeler en kan mits bepaalde opties ook leuk rijden ! Maar een audi, een first class ticket zonder plezier !
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Detroit:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                                    Vrouwen auto.
                                    De cabrio mss, de coupe toch niet.
                                    Paar weken geleden met de nieuwe S5 gereden, was best onder de indruk.

Comment

Comment

Working...
                                      X