Foto's van de gewone versie? Want die worden nu eenmaal wel meest verkocht he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannyc30d5 Bekijk BerichtenFoto's van de gewone versie? Want die worden nu eenmaal wel meest verkocht he
De Comfortline zal waarschijnlijk (weer) niet aangeboden worden door D'Ieteren. Helaas...
Comment
-
Je hebt gelijk bobo ,ik had zo ver niet teruggedacht
Vreemd is wel, bij de A3 deden ze het wel telkens, Golf 4-5-6 niet (wel motorisatie-updates uiteraard maar geen exterieur en interieur gelijk nu)
Zal de druk van Aziaten en Fransen zijn2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Meestal presenteren ze een facelift als nieuw model, deze keer is het tenminste écht een facelift
Bij andere merken wordt er buiten de lichten ook niet veel veranderd, maar onderhuids wel wat verbeteringen.
bij deze update zijn er toch wat interessante nieuwigheden zoals led lichten, nieuw infotainment systeem, digitaal dashboard, head-up display, ...
Comment
-
Led lichten heb ik ook al, nu is het blijkbaar op alle versies. Active Info Display is knap, hangt er wel weer vanaf hoeveel het gaat kosten als optie. Denk dat veruit de meeste Golfjes zonder AID verkocht zullen worden. Discover Pro is nog steeds een goed en up to date systeem. Als ik vergelijk met dat van de Lexus, was al achterhaald toen het uitkwam.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenLed lichten heb ik ook al, nu is het blijkbaar op alle versies. Active Info Display is knap, hangt er wel weer vanaf hoeveel het gaat kosten als optie. Denk dat veruit de meeste Golfjes zonder AID verkocht zullen worden. Discover Pro is nog steeds een goed en up to date systeem. Als ik vergelijk met dat van de Lexus, was al achterhaald toen het uitkwam.
Wat mij wel boeit is de 1.5 tsi 130 pk bluemotion, 104 gr CO2 dus 90% aftrekbaar en laag VAA, dus heel interessant als firmawagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenZie het probleem niet.
Als dit iets esthetisch mooier maakt is er toch geen probleem.
Bijna elke BMW en Merc heeft een valse diffuser en spoilers (en uitlaat) maar dan mag het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk laat elke auto staan met fake uitlaten, ongeacht het merk.
Dan ga je niet veel meer moeten kopen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
idd spijtig dat ze geen trendline versie laten zien...dit zal weer heel wat minder zijn.
pinkers zijn wel leuk, vraag me dan wel af of ze met 4 pinkers dan naar mekaar toelopen of gewoon pinken én wat je hieraan kan wijzigen met VCDSKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
e-Golf
Accu: 35,8 kWh
Actieradius: 300 km (NEDC dus onrealistisch), dik 200 km is realistischer
136 pk - 290 Nm
0-100: 9,6 sec.
Vmax: 150 km/u
Standaard Discover Pro (9,2 inch) en Active Info Display
Prijs: 38 000 € excl. (overheids)korting
Lancering: Q1/2017Last edited by Löwe; 10/01/2017, 14:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door []v[]o Bekijk BerichtenIs er al meer info over het bereik van de e-golf? Huidige stelt echt weinig voor...
300 km NEDC, dus de verwachting is een dikke 200 km in real life.
Comment
Comment