Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Golf VII (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk Berichten
    Geen DSG meer voor de GTI ? Toch niet op de configurator - wel DSG in de GTD
    Zal kortelings wel in de configurator verschijnen. (In Duitsland al te bestellen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
      Zou zonde zijn... Een rijdersauto behoort manueel!
      Blablablabla
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n
        Zou zonde zijn... Een rijdersauto behoort manueel!
        In de prehistorie wel ja.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Via app connect (200€) kan je Andoid Auto en Apple Carplay draaien op het Composition Media systeem. Dit maakt de navigatie-uitbreiding (ca 1000€) in principe overbodig omdat je kan navigeren via Google of Apple Maps (vaarwel updates).
          Wat ik me afvraag: zouden die navigatiekaarten ook weergegeven worden op het Active Info Display?

Comment

In Brussel,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bron: http://www.autofans.be/nieuws/autosa...n-brussel-2017

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Wel lachwekkend dat D'ieteren de GTI standaard halogeen koplampen geeft, op de configurator lijkt het ook alsof de standaard achterlichten ook precies anders zijn dan afgebeeld op de pers foto's.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk Berichten
                  Wel lachwekkend dat D'ieteren de GTI standaard halogeen koplampen geeft, op de configurator lijkt het ook alsof de standaard achterlichten ook precies anders zijn dan afgebeeld op de pers foto's.
                  Dat doen ze waarschijnlijk om de basisprijs wat lager te houden. In Duitsland heeft de GTI wel standaard LED koplampen.
                  Elke Golf heeft LED achterlichten maar de exemplaren zoals op bovenstaande foto's (met 'dynamische' pinkers) zijn een optie (400€).

Comment

400EUR voor iets dat met VCDS zo gepiept is. Sterk!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Ontwerp van het licht is anders:

Standaard

Optioneel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                        Via app connect (200€) kan je Andoid Auto en Apple Carplay draaien op het Composition Media systeem. Dit maakt de navigatie-uitbreiding (ca 1000€) in principe overbodig omdat je kan navigeren via Google of Apple Maps (vaarwel updates).
                        Wat ik me afvraag: zouden die navigatiekaarten ook weergegeven worden op het Active Info Display?
                        Beetje research gedaan. Navigatie via Android Auto of Apple Carplay projecteren op AID (of Virtual Cockpit bij Audi) blijkt voorlopig onmogelijk. Jammer.

Comment

Krijgt de GTE ook de nieuwe 1.5?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

Klopt. De invoering van de 1.5 TSI is pas voorzien in kwartaal 1/2017. Exacte datum onbekend.
                            En het is maar de vraag of D'Ieteren direct mee op de kar springt.

1.0 TSI 85 pk – Q1/2017
                            1.0 TSI 110 pk – Q1/2017
                            1.5 TSI 150 pk – Q2/2017
                            1.5 TSI 130 pk – Q3/2017

De standaard GTI (230 pk) is van bij de start te bestellen.
                            GTI Performance (245 pk), GTD, GTE, R en e-Golf vanaf Q1/2017.
                            Is de 1.5 TSI weer verschoven naar Q2?

Comment

dynamische knipperlichten? zijn dat zoals die je op veel audi a6en hoofdzakelijk ziet?

wat een kleutertuin is me dat man! daar schaam je u toch verrot voor.

heb het volgens mij nog niet op andere modellen dan a6 gezien?

Comment

Dat zit op al veel wagens hoor.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk Berichten
                                  Krijgt de GTE ook de nieuwe 1.5?
                                  Nog niks gelezen dat op een update zou kunnen wijzen. Bij de GTE blijkt er motorisch niets te veranderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Is de 1.5 TSI weer verschoven naar Q2?
                                    De laatste info die ik op motortalk.de gelezen heb, wijst op een lancering in Q2.
                                    Of het hier gaat om de 130 of 150 pk variant (of beiden) is niet bekend.

Comment

Comment

Prijzen van VW zijn vandaag +/- 1,3% gestegen. Blij dat ik nog in februari besteld heb (scheelt toch een kleine 400 euro).

Comment

Misschien krijg je er standaard iets extra bij ?

Comment

Working...
                                          X