Oorspronkelijk geplaatst door DD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf VII (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0nZou zonde zijn... Een rijdersauto behoort manueel!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Via app connect (200€) kan je Andoid Auto en Apple Carplay draaien op het Composition Media systeem. Dit maakt de navigatie-uitbreiding (ca 1000€) in principe overbodig omdat je kan navigeren via Google of Apple Maps (vaarwel updates).
Wat ik me afvraag: zouden die navigatiekaarten ook weergegeven worden op het Active Info Display?
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intred Bekijk BerichtenWel lachwekkend dat D'ieteren de GTI standaard halogeen koplampen geeft, op de configurator lijkt het ook alsof de standaard achterlichten ook precies anders zijn dan afgebeeld op de pers foto's.
Elke Golf heeft LED achterlichten maar de exemplaren zoals op bovenstaande foto's (met 'dynamische' pinkers) zijn een optie (400€).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenVia app connect (200€) kan je Andoid Auto en Apple Carplay draaien op het Composition Media systeem. Dit maakt de navigatie-uitbreiding (ca 1000€) in principe overbodig omdat je kan navigeren via Google of Apple Maps (vaarwel updates).
Wat ik me afvraag: zouden die navigatiekaarten ook weergegeven worden op het Active Info Display?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Klopt. De invoering van de 1.5 TSI is pas voorzien in kwartaal 1/2017. Exacte datum onbekend.
En het is maar de vraag of D'Ieteren direct mee op de kar springt.
1.0 TSI 85 pk – Q1/2017
1.0 TSI 110 pk – Q1/2017
1.5 TSI 150 pk – Q2/2017
1.5 TSI 130 pk – Q3/2017
De standaard GTI (230 pk) is van bij de start te bestellen.
GTI Performance (245 pk), GTD, GTE, R en e-Golf vanaf Q1/2017.
Comment
-
Dat zit op al veel wagens hoor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NewOld Bekijk BerichtenKrijgt de GTE ook de nieuwe 1.5?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
Is de 1.5 TSI weer verschoven naar Q2?
Of het hier gaat om de 130 of 150 pk variant (of beiden) is niet bekend.
Comment
Comment