Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Stelvio
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichtenhttps://www.alfaromeo.be/content/dam...O_NL_NOV18.pdf
De facelift brochure staat ook online zag ik.
Nieuwe gps ziet er toch wel proper uit
Scherm tussen de meters is toch deftig
Zie liefst van al ook nog meters bewegen...
Heb de navigatie zelf niet gezien, maar de verkoper zei me wel dat MY een nieuw systeem had op basis van TomTom. En het is al lang geleden dat ik TomTom had, maar toen kon ge daar niets mis mee doen. Dus dat zal wel goed zitten. Tussen de klokken kunt ge wel pijlen krijgen en nu heb ik complete kaart tussen de klokken wat eigenlijk wel zeer aangenaam is.
Maar ik vind het ouderwetse klokkenspel in de Stelvio wel heel aangenaam ten opzichte van andere merken. Dus daar ga ik mij zeker over kunnen zetten.
Enige waar ik heel hard over zou twijfelen, is de kleur. Nu, op zich ga ik zo goed als altijd voor 'blauw', maar in de Sprint zijn 2 blauwe kleuren die enorm hard op mekaar lijken. Ietske lichter en vrolijker is meer mijn ding, maar dat ietske donkerder blauw accentueert die zwarte lijsten veel beter. Ofwel is dat maar een gedacht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenNet even een samengesteld, en als je de TI neemt, hebt je toch echt alles
(is een 1500 meer dan de Sprint, maar dan heb je houtinleg en alles in leder erbij...)Zal het eens bekijken, maar houtinleg is niet direct een must voor mij.
Edit: net de Ti gaan bekijken, maar Blue Misano niet in verkrijgbaar, wat echt wel mijn lievelingskleur zou zijn. Maar bij de Sprint is alle randanimatie in het zwart wat hem wel mooi maakt. Bij de TI weer niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichtenahzo
Blu Montecarlo vind ik persoonlijk ook wel zeer mooi met het chrome
En dashboard in leer vind ik echt een meerwaarde :pIk ben wel zot van opties en gadgets, maar probeer het toch te beperken. Ik kan veel budget besteden aan praktische zaken en minder aan esthetische.
Net gezien dat ze bij Alfa ook nog een LED verlichting hebben. Bi-Xenon is het. Maar dat stoort me zeker niet.
Als het de Stelvio wordt, zeker een SprintZonder lederen dashboard.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichtenahzo
Blu Montecarlo vind ik persoonlijk ook wel zeer mooi met het chrome
En dashboard in leer vind ik echt een meerwaarde :p
Enige dat ik eraan minder vind, zijn de zilverkleurige accenten en dakrails dat bij de Sprint allemaal zwart is. Ook de velgen van de Sprint zijn mooier en bij de Sprint is de alu look inleg ook mooier dan het hout.
Echt een twijfelgeval :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVelgen van de sprint en de TI zijn allebei direct 19" blijkbaar.... Ik weet niet of ze daar in het bedrijf rekening mee houden, maar daarmee loopt de TCO zeer sterk op.
Eigenlijk wordt hier over wielen niets gezegd. Probleem is wel dat ik AS banden moet hebben om in Oostenrijk te geraken of het zal met het koekenblikje van madam zijn. Velen vragen er geld voor, maar ik ga uiteindelijk proberen om het als extraatje te krijgen. Thans nog altijd de bandenboer achter de rug die eventueel de nieuwe banden wil overnemen en waar ik enkel de meerprijs moet opleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenDe velgen van de Sprint vind ik ook mooier, maar het interieur van de TI is mooier... En daar zit je dan toch in, en kijk je continue op het dashboard
Ik heb de configuraties opgeslagen en wil offerte laten maken in de garage in Hasselt, maar kan nergens een e-mailadres vinden. En geen zin om tot daar te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
TCO?
Eigenlijk wordt hier over wielen niets gezegd. Probleem is wel dat ik AS banden moet hebben om in Oostenrijk te geraken of het zal met het koekenblikje van madam zijn. Velen vragen er geld voor, maar ik ga uiteindelijk proberen om het als extraatje te krijgen. Thans nog altijd de bandenboer achter de rug die eventueel de nieuwe banden wil overnemen en waar ik enkel de meerprijs moet opleggen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Was leuker geweest als ge dat hout kon veranderen naar die alu look. Desondanks ik de Sprint langs buiten mooier vind, denk ik dat ik meer ga hebben aan de TI.
Ik heb de configuraties opgeslagen en wil offerte laten maken in de garage in Hasselt, maar kan nergens een e-mailadres vinden. En geen zin om tot daar te rijden.
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fre79 Bekijk BerichtenAlstublieft
Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk
Dus alles al doorgestuurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenHopelijk ontvang je een offerte. 2 grote dealers uit Gent en Kortrijk doen zelfs niet de moeite. Giulia en stelvio vind ik super wagens, sommige dealers daarentegen...
Ten eerste krijg ik op 3 vragen geen enkel antwoord, maar wel een antwoord wat het verschil is tussen Sprint en Ti, wat ik al wist.
En bij die garage van de maandag hebben wij totaal niets te zien en die geven zonder meer direct 20% korting en die uit de groep waar we ons camionetten kopen, komt af met 18%
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Senna4ever Bekijk BerichtenHopelijk ontvang je een offerte. 2 grote dealers uit Gent en Kortrijk doen zelfs niet de moeite. Giulia en stelvio vind ik super wagens, sommige dealers daarentegen...
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenRij door naar Lokeren
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
Zit jij daar in de buurt?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
Comment