Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze week heb ik de Alfa Stelvio gekocht. Nu veel geduld tot half juni :-S
Na veel wikken en wegen en slapeloze nachten heb ik gekozen voor de first edition 'plus' met panoramisch schuifdak en de kleur Rosso competizione.
Na veel wikken en wegen en slapeloze nachten heb ik gekozen voor de first edition 'plus' met panoramisch schuifdak en de kleur Rosso competizione.
Proficiat en veel plezier hiermee!
En vergeet zeker geen eigen topic aan te maken
Sjieke dinges! Is dat dan de benzine 280pk?
Zeker voorstellen op het forum aub. Leuk dat je kiest voor het rood (mooiste kleur imo).
Proficiat! Alvast veel voorpret en plezier als hij er is met je bolide.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Dat nieuwe lettertype voor hun badges is toch een misser. Het handgeschreven lettertype van vroeger zoals bv. op de Giulietta 2010-2015 was stukken origineler dan de caps lock van nu
Deze first edition is idd 280pk, en mss zoals de Giulia een beetje onderschat (310pk op testbank) :-) Ik heb deze wagen natuurlijk niet gekocht enkel van de foto natuurlijk. Ik had al enkele malen in de Stelvio gezeten, testritten met de Giulia (zelfde motorisatie). Het weggedrag zal mss iets anders zijn, maar zal zeker niet slecht zijn. Wat het lettertype betreft, als het dat maar is :-)
In de meest recente AG staat gedetailleerde wegtest van de 280pk benzine.
Gemiddeld testverbruik is 10 liter en dat vind ik heel erg netjes.
Kost ook nog geen 3k meer dan Giulia met dezelfde motor.
Comment