Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Stelvio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

20% Dan zullen ze er echt vanaf willen
    Ik heb geen idee hoe dat precies zit. Bij Volvo krijg ik 14%, bij Renault 15%. Vroeger bij Citroën 17%. Bij BMW, Mercedes, VW en Audi is dat altijd 8 à 8,5%.
    Op de Tiguan lag dat wel hoger omdat er toch nog een launch bonus op zat omdat het model net nieuw was.

Kan zijn dat ze bij FCA altijd 20% geven. Daar heb ik echt geen idee van. Heb ook niet gevraagd of er nog wat afgepitst kan worden. Verkoper was niet bepaald een autofreak die zijn werk met plezier deed. Ik ben anders gewoon in de garages.

Comment

• Die kreeg ik destijds bij mijn XC60 ook hoor, toen die al een paar jaar op de markt was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Die kreeg ik destijds bij mijn XC60 ook hoor, toen die al een paar jaar op de markt was.
        Vorige keer bij Volvo was het 12%, maar omdat het uitloop model was, kreeg ik 14% en met wat aandringen kreeg ik nog iets van €450 extra korting daar bovenop. Maar 2 maanden terug nog contact gehad met Rutten in Diest en ik zou nu sowizo 14% krijgen, maar ook niet meer De baas zijn vrouw hare XC40 komt van daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik heb geen idee hoe dat precies zit. Bij Volvo krijg ik 14%, bij Renault 15%. Vroeger bij Citroën 17%. Bij BMW, Mercedes, VW en Audi is dat altijd 8 à 8,5%.
          Op de Tiguan lag dat wel hoger omdat er toch nog een launch bonus op zat omdat het model net nieuw was.

Kan zijn dat ze bij FCA altijd 20% geven. Daar heb ik echt geen idee van. Heb ook niet gevraagd of er nog wat afgepitst kan worden. Verkoper was niet bepaald een autofreak die zijn werk met plezier deed. Ik ben anders gewoon in de garages.
          Ach ja, effe verkeerd gedacht, als vervelende privé rijder krijg je zulke kortingen niet
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ach ja, effe verkeerd gedacht, als vervelende privé rijder krijg je zulke kortingen niet
            Ik heb geen idee hoe de kortingen voor de privé zitten. Ik heb in mijn hele leven privé nog maar 2 x een offerte laten maken. 1 x voor ne Corsa en 1 x voor ne BMW 320 coupé en dat is al allebei meer dan 20 jaar geleden

Comment

Ik heb geen idee hoe de kortingen voor de privé zitten. Ik heb in mijn hele leven privé nog maar 2 x een offerte laten maken. 1 x voor ne Corsa en 1 x voor ne BMW 320 coupé en dat is al allebei meer dan 20 jaar geleden
              Enkel bij Kia kan ik altijd op de meeste modellen 16% krijgen. Dat voordeel via mijn vroegere werkgever ging natuurlijk pas in toen mijn Sportage 1 maand oud was destijds

Maar ok, ik had toen van de dealer ook 10% gekregen. Voor de rest is het gene vette, zeker bij MB niet, daar kreeg ik enkel de beschadiging er gratis bij
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Enkel bij Kia kan ik altijd op de meeste modellen 16% krijgen. Dat voordeel via mijn vroegere werkgever ging natuurlijk pas in toen mijn Sportage 1 maand oud was destijds

Maar ok, ik had toen van de dealer ook 10% gekregen. Voor de rest is het gene vette, zeker bij MB niet, daar kreeg ik enkel de beschadiging er gratis bij
                Ik lees ook vaak kortingen van 25 tot 30% in geval van leasing. Dat zullen tarieven zijn via een leasemaatschappij dan. Ne maat van mij had op zijne S-Max 28% gehad zei hij. Nu bij Tesla geen cent

Eigenlijk wel stom dat ze 20% geven bij Alfa, want dat maakt de netto prijs toch interessant. Maar met de prijzen die ik voorheen in de configurator zag staan, was het nog niet in mij opgekomen om te gaan kijken. Maar nu met dees topic dacht ik van 'waarom niet'. En dus binnen gewipt en nu weet ik dat er 20% korting op zit.
                Daarnaast nog het probleem dat ge VAA betaald op de catalogusprijs. Daar win ik dan ook weer niet op. Dat was bij Citroën dan weer goed. Die hadden aparte business reeksen waarbij er zeer weinig verschil was tussen de catalogusprijs en nettoprijs waardoor de VAA laag was.

Comment

• Zo zou hij er dan uit zien in Sprint versie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Bij BMW, Mercedes, VW en Audi is dat altijd 8 à 8,5%.
                    Bij BMW krijg je nu (tot eind februari) met de salonvoorwaarden ook 15-16% op een 3-reeks.

For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Bij BMW krijg je nu (tot eind februari) met de salonvoorwaarden ook 15-16% op een 3-reeks.

Vermits ik eind dit jaar moet wisselen, zijn salonvoorwaarden geen optie. 3-reeks ook geen optie.

Comment

Offerte hier is €41912,01
                        Al goed dat even verder die leasekorting van 20% vermeld werd, anders zat ik hier te bleiten (Koleos was cataloog 43000, Seffes spijt dat ik toch geen prijs + proefrit ben gaan vragen, haaaahaha)
                        En als er zo weinig verschil op zit tussen de Super en de Sprint, zou ik voor die laatste gaan, puur voor de velgen (vind die wat standaard op de Super steken niet mooi ) en wie weet wel betere zetels ?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

Vermits ik eind dit jaar moet wisselen, zijn salonvoorwaarden geen optie. 3-reeks ook geen optie.
                          Was gewoon om aan te geven dat het soms meer is dan de gebruikelijke 8-8,5%.
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Was gewoon om aan te geven dat het soms meer is dan de gebruikelijke 8-8,5%.
                            Dacht dat fleet altijd los stond van het salon. Meestal kom ik vaste percentages tegen, aangevuld met ofwel een launch bonus (in 2016 bij mijne Tiguan) of een einde reeks bonus (in 2016 op de XC60).

Van de week eens bij Mercedes binnen. De GLB is nieuw, mss ook launch bonus Maar ik vrees ervoor.

Vind wel niet echt reviews van de 160pk diesel. Enkel eentje van een automagazine van de 150pk waar ik niet zo warm van loop.

Comment

Dacht dat fleet altijd los stond van het salon.
                              Geen idee.
                              Weet wel dat de salonvoorwaarden voor particulieren op dit moment voordeliger zijn dan de voorwaarden die ik via het werk kreeg (benefit program).

Comment

Zo zou hij er dan uit zien in Sprint versie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                Voor mij toch in een totaal andere league dan de Tiguan, en ook de GLB.

A thing of beauty is a joy forever ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Voor mij toch in een totaal andere league dan de Tiguan, en ook de GLB.

A thing of beauty is a joy forever ;-)
                                  Gij bekijkt het gewoon puur esthetisch. En dat zal ook wel goed rijden, maar qua uitrusting en technologie mis ik toch wel het één en ander. Maar het is wat de mens natuurlijk wel wil hé.
                                  Anderzijds is er nog de hoge CO2 en de herverkoopwaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    De Stelvio van goeie vrienden van ons staat te koop, heel dikke config.

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...-e250040a0d28?
                                    Gekke vraag, maar 6500km en een jaar oud is wel snel de deur uit?

Comment

Gekke vraag, maar 6500km en een jaar oud is wel snel de deur uit?
                                      Staat op hun zaak, wagen gaat weg voor investering te doen in de zaak.
                                      De garage waar hij te koop staat is van familie van hun, had ik geld over ik ging er voor.
                                      Maar met de grote werken die voor de deur staan kan het er niet af

Comment

• Ik heb mijne 'prachtige' Delta na 2 jaar ook van ellende buitengegooid onder het mom van dat ik dringend een SUV wou voor de slechte wegen in Polen. Was me dat even slikken toen ik de herverkoopwaarde zag

Comment

Ik heb mijne 'prachtige' Delta na 2 jaar ook van ellende buitengegooid onder het mom van dat ik dringend een SUV wou voor de slechte wegen in Polen. Was me dat even slikken toen ik de herverkoopwaarde zag
                                          Nu zij hebben wel niks van problemen en als ik op forums ga zoeken zijn de Giulia en Stelvio bulletproof. Denk dat ze bij Alfa wel op scherp staan op dat gebied.
                                          herverkoop is idd een ramp, maar dat is bij Jaguar even goed.

Comment

Working...
                                          X