Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Stelvio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Nu zij hebben wel niks van problemen en als ik op forums ga zoeken zijn de Giulia en Stelvio bulletproof. Denk dat ze bij Alfa wel op scherp staan op dat gebied.
    herverkoop is idd een ramp, maar dat is bij Jaguar even goed.
    Kweenie, ik ken niemand die nog met een Alfa rijdt. Ik zou in ieder geval het risico niet meer nemen en bulletproof is een groot woord

Ik lees regelmatig nog wel eens iets van mensen die helemaal niet tevreden zijn, andersom ook wel uiteraard. Een italofiel of alfist zal zelf niet snel iets slecht zeggen over zijn auto hé
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik zou het mij riskeren eerlijk gezegd.

Comment

• 50/50 zou ik zeggen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Nu zij hebben wel niks van problemen en als ik op forums ga zoeken zijn de Giulia en Stelvio bulletproof. Denk dat ze bij Alfa wel op scherp staan op dat gebied.
          herverkoop is idd een ramp, maar dat is bij Jaguar even goed.
          Bulletproof is veel gezegd, maar ze zouden idd veel beter zijn als vroeger. Zou er nog aan moeten mankeren hé
          Ik heb een paar dagen geleden eens wat zitten lezen op het nederlandse Alfa forum en daar kom ik toch evenveel ellende tegen als bij eender welk merkforum

In ieder geval maak ik me daar helemaal geen zorgen over. Wel gisteren in een magazine gelezen dat de 150pk destijds toch wel een schokkende automaat had. Maar van de 160pk lees ik niet veel. En daar had ik liever wel wat reviews van gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Bulletproof is veel gezegd, maar ze zouden idd veel beter zijn als vroeger. Zou er nog aan moeten mankeren hé
            Ik heb een paar dagen geleden eens wat zitten lezen op het nederlandse Alfa forum en daar kom ik toch evenveel ellende tegen als bij eender welk merkforum

In ieder geval maak ik me daar helemaal geen zorgen over. Wel gisteren in een magazine gelezen dat de 150pk destijds toch wel een schokkende automaat had. Maar van de 160pk lees ik niet veel. En daar had ik liever wel wat reviews van gelezen.
            Bij een leasekrel zou ik mij ook geen zorgen maken maar zelf zal ik er nooit nog voor betalen. Een ezel stoot zich.....en ik kieken heb mij al 2 keer duur gestoten verdorie

Comment

• De garage waar ik gisteren was, ligt kort bij mijn woonst. Maar de verkoper voelde al niet echt super aan. Toch niet erg gemotiveerd.
              Nu net aan het kijken en onze camionetten van Citroën zitten bij Citrohal dat in de Groep Bruyninckx zit en die hebben ook Alfa in Hasselt. Dus als puntje bij paaltje komt, mss eens langs daar gaan.

Comment

• Privé zou ik hem zeker ook niet meteen overwegen, maar als lease auto, way to go.

Comment

De garage waar ik gisteren was, ligt kort bij mijn woonst. Maar de verkoper voelde al niet echt super aan. Toch niet erg gemotiveerd.
                  Nu net aan het kijken en onze camionetten van Citroën zitten bij Citrohal dat in de Groep Bruyninckx zit en die hebben ook Alfa in Hasselt. Dus als puntje bij paaltje komt, mss eens langs daar gaan.
                  Die garages liggen in mijn achtertuin Bruyninx bestaat niet meer, da's nu Van Mossel. Hollanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Die garages liggen in mijn achtertuin Bruyninx bestaat niet meer, da's nu Van Mossel. Hollanders
                    Ik zal zoiets al verschijnen. Bij ons zijn ze toch tevreden van Citrohal in Halen ivm de camionetten en 1 auto dan. Degene die hier de auto's regelt rijdt nu met een 3008 en die komt dan weer van een andere groep waar we het raden naar hebben waarom ze dat gedaan heeft. Kunt beste zoveel mogelijk in 1 groep kopen.

Ik heb graag een garage kort bij. Haesen is maar een paar km van hier en ze zetten mij 's morgens af op het werk en dan haal ik hem 's avonds op. Dat werkt niet in elke garage zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Privé zou ik hem zeker ook niet meteen overwegen, maar als lease auto, way to go.
                      De herverkoopwaarde is meteen ook mijn onderhandelingsmarge. Dus als de auto compleet geen herverkoopwaarde heeft dan zal het hier strikt zijn. Met de Tiguan ben ik destijds over budget gegaan omdat de herverkoopwaarde van VW redelijk zit. De rest heeft hier allemaal gekozen voor auto's met slechte herverkoopwaarde en die zitten allemaal binnen budget Hier is er zelfs ene die heeft nen Astra break die in de top 5 van sterkste waardedalers staat. En die gaat naar de 250000km als die 4 wordt. Dus export

Comment

Ik zal zoiets al verschijnen. Bij ons zijn ze toch tevreden van Citrohal in Halen ivm de camionetten en 1 auto dan. Degene die hier de auto's regelt rijdt nu met een 3008 en die komt dan weer van een andere groep waar we het raden naar hebben waarom ze dat gedaan heeft. Kunt beste zoveel mogelijk in 1 groep kopen.

Ik heb graag een garage kort bij. Haesen is maar een paar km van hier en ze zetten mij 's morgens af op het werk en dan haal ik hem 's avonds op. Dat werkt niet in elke garage zo.
                        Ik had daar ook geen klagen bij Fiat-Lancia en Kia. Zeker bij Lancia niet, auto stond meer in hun garage dan in de mijne. Ruw geschat heeft hun die garantie meer dan 10k op 2 jaar gekost, repatriëringen in binnen- en buitenland inbegrepen. Het verhaal met de G. Punto was iets minder kostelijk maar zeker zo vervelend

Comment

Ik had daar ook geen klagen bij Fiat-Lancia en Kia. Zeker bij Lancia niet, auto stond meer in hun garage dan in de mijne. Ruw geschat heeft hun die garantie meer dan 10k op 2 jaar gekost, repatriëringen in binnen- en buitenland inbegrepen. Het verhaal met de G. Punto was iets minder kostelijk maar zeker zo vervelend
                          Ge kunt altijd wel iets aan een auto krijgen, ook al beweren de 'echte' merkfans van niet. Voornaamste voor mij is hoe het opgelost wordt. Tot nu toe een paar prullen gehad aan de Tiguan en de garage heeft niet 1 x moeilijk gedaan of mij afgescheept. Dat is ook wat waard. Ken iemand die zijn grootouders, ouders en hij zelf reden enkel en alleen met Opel en altijd uit dezelfde garage. Toen de eerste Insigna uitkwam, moest hij hem hebben. Op 1 jaar tijd heeft hij er 18x mee in de garage gestaan en de garage heeft hem gewoon eruit geschopt. Hij moest maar naar een andere garage gaan. Zoiets wilt ge toch niet tegen komen.

Op dat vlak zou een Tiguan terug ideaal zijn, maar rij ook graag eens met iets anders. VDH in Diest heeft laten weten dat ze nu elk moment de GLB ontvangen, maar de koffie staat sowizo klaar voor een offerte

Comment

Ge kunt altijd wel iets aan een auto krijgen, ook al beweren de 'echte' merkfans van niet. Voornaamste voor mij is hoe het opgelost wordt. Tot nu toe een paar prullen gehad aan de Tiguan en de garage heeft niet 1 x moeilijk gedaan of mij afgescheept. Dat is ook wat waard. Ken iemand die zijn grootouders, ouders en hij zelf reden enkel en alleen met Opel en altijd uit dezelfde garage. Toen de eerste Insigna uitkwam, moest hij hem hebben. Op 1 jaar tijd heeft hij er 18x mee in de garage gestaan en de garage heeft hem gewoon eruit geschopt. Hij moest maar naar een andere garage gaan. Zoiets wilt ge toch niet tegen komen.

Op dat vlak zou een Tiguan terug ideaal zijn, maar rij ook graag eens met iets anders. VDH in Diest heeft laten weten dat ze nu elk moment de GLB ontvangen, maar de koffie staat sowizo klaar voor een offerte
                            Er is wel een verschil tussen ééns een prul aan een auto krijgen en elke maand ergens in de middle of nowhere in panne staan hé. Stond de Delta 2 weken stil in mijn garage kreeg je het kreng niet meer gestart. Reed je wat te lang ermee was de versnellingsbak naar de kl.... Enz.....

Dan mag de dealer en de hulpservice nog zo goed zijn, na een paar keer ben je dat wel kotsbeu hé

Comment

Er is wel een verschil tussen ééns een prul aan een auto krijgen en elke maand ergens in de middle of nowhere in panne staan hé. Stond de Delta 2 weken stil in mijn garage kreeg je het kreng niet meer gestart. Reed je wat te lang ermee was de versnellingsbak naar de kl.... Enz.....

Dan mag de dealer en de hulpservice nog zo goed zijn, na een paar keer ben je dat wel kotsbeu hé
                              Dat is natuurlijk niet fijn. Nu, tegenwoordig zijn die fratsen toch wel eruit, tenzij ge een maandagmorgenmodel hebt.
                              Er is ook een tijd geweest dat ge franse wagens met het blote oog zag weg roesten en dat opel vooral bekend stond om het gerammel. Toen kon ge echt een auto laten staan omdat de betrouwbaarheid over de hele lijn niet goed was. Maar denk niet dat dit nog echt voorkomt bij 1 bepaald merk. Enerzijds is de kwaliteit er flink op vooruit gegaan op vele vlakken, maar hoor ook van veel benzfreaks dat een hedendaagse benz over de 600000km rijden er niet meer in zit en vroeger wel.
                              Nu komt er ook nog eens veel electronica bij kijken. Maar vroeger was een koppeling op 120000km erdoor. Laatste koppeling die ik ooit nog heb moeten laten vervangen, was die van de Astra op 140000km. De C-Crosser zat op 185000km na 3 jaar en die schakelde nog als nieuw.

Comment

Gij bekijkt het gewoon puur esthetisch. En dat zal ook wel goed rijden, maar qua uitrusting en technologie mis ik toch wel het één en ander. Maar het is wat de mens natuurlijk wel wil hé.
                                Anderzijds is er nog de hoge CO2 en de herverkoopwaarde.
                                Ben er zeker van dat je het niet gaat missen.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ben er zeker van dat je het niet gaat missen.
                                  Geen idee. Alles went he.
                                  Gisteren nog eens op de site gekeken en snap niet goed waarom ze geen zwarte dakhemel aanbieden. Ik vind dat echt knap en vermits ze bij Alfa zo een schoon interieur erin steken, is deze optie toch niet mogelijk.

Ik moet nog 2 offertes gaan opvragen, zijnde GLB en Tiguan. Gaan sowizo allemaal boven budget zitten en zullen weer leuke gesprekken worden
                                  Denk dat de Alfa sowizo door hem geschrapt gaat worden wegens de hoge CO2 en de sterke waardedaling. Bij ons worden de auto’s effectief verkocht en hoopt hij steeds nog meer terug te krijgen dan de restwaarde. Hij staat niet echt open voor alle merken tenzij ze een pak onder het budget zitten

Voor de rest geen idee waar ik nog kan gaan zien. CO2 van de CX5 is er helemaal over.

Comment

Voor de rest geen idee waar ik nog kan gaan zien. CO2 van de CX5 is er helemaal over.
                                    Met een elektrische zit je zeker safe

Ons land zou er goed aan doen een kilometerheffing in te voeren en korte metten te maken met de salariswagens, adviseert de Oeso.

Comment

Geen idee. Alles went he.
                                      Gisteren nog eens op de site gekeken en snap niet goed waarom ze geen zwarte dakhemel aanbieden. Ik vind dat echt knap en vermits ze bij Alfa zo een schoon interieur erin steken, is deze optie toch niet mogelijk.

Ik moet nog 2 offertes gaan opvragen, zijnde GLB en Tiguan. Gaan sowizo allemaal boven budget zitten en zullen weer leuke gesprekken worden
                                      Denk dat de Alfa sowizo door hem geschrapt gaat worden wegens de hoge CO2 en de sterke waardedaling. Bij ons worden de auto’s effectief verkocht en hoopt hij steeds nog meer terug te krijgen dan de restwaarde. Hij staat niet echt open voor alle merken tenzij ze een pak onder het budget zitten

Ben je eigenlijk al's naar de X1 gaan zien?
                                      Ik was daar eerst eigenlijk ook helemaal geen fan van, tot ik er eens ingezeten had.

Ook wel geen digitale display die je zo graag hebt natuurlijk.
                                      Maar wel kampioen in de herverkoop en co2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Ben je eigenlijk al's naar de X1 gaan zien?
                                        Ik was daar eerst eigenlijk ook helemaal geen fan van, tot ik er eens ingezeten had.

Ook wel geen digitale display die je zo graag hebt natuurlijk.
                                        Maar wel kampioen in de herverkoop en co2
                                        Vooral voor dat digitaal dashboard niet gaan zien. Maar ook koffer is inleveren. En heel toevallig worden BMW’s bij ons geviseerd voor inbraken. Kan mss wel eens gaan kijken. Wie weet.
                                        thanx

Comment

• Er is nu ook een 125pk hybride versie voor business klanten beschikbaar blijkbaar, die niet op de site te configureren is.

Comment

Working...
                                          X