Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo Stelvio

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Correct.
    My hometown.
    For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

My hometown.
      Lokeren? Ik woon aan de andere kant van de E17, Zele.
      Dan komt je Camry van bij Willems? Onze Yaris gaat daar op onderhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Lokeren? Ik woon aan de andere kant van de E17, Zele.
        Dan komt je Camry van bij Willems? Onze Yaris gaat daar op onderhoud.
        Geboren en getogen Lokereire, maar woon er nu niet meer (de familie nog wel).
        Niet Willems dus, maar onze Toyota's kwamen vroeger wel van Georges Schatteman (van wie Willems de garage heeft overgenomen).
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
          Zo zou hij er dan uit zien in Sprint versie

Vandaag toevallig hier irl gezien in deze kleur. Vind het nochtans geen verkeerde kleur maar past totaal niet bij de Stelvio.

Een echte Alfa moet trouwens rood zijn imo

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Geboren en getogen Lokereire, maar woon er nu niet meer (de familie nog wel).
            Niet Willems dus, maar onze Toyota's kwamen vroeger wel van Georges Schatteman (van wie Willems de garage heeft overgenomen).
            Dan ben je ook een Sporting supporter?
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Vandaag toevallig hier irl gezien in deze kleur. Vind het nochtans geen verkeerde kleur maar past totaal niet bij de Stelvio.

Een echte Alfa moet trouwens rood zijn imo

Dat vind ik het mooiste blauw, maar is blijkbaar maar op bepaalde versies hier te krijgen. Op de Sprint en Ti niet.
              Er zijn maar 2 wagens die het mooiste zijn in hun eigen rood en dat is Alfa en Mazda. Echter zal er bij mijn nooit een rode wagen in huis komen. Ik vind hem daarom het knapste in het blauw, alhoewel het nog steeds twijfelen is tussen de 2 beschikbare blauwe kleuren die heel kort bij mekaar liggen. Moest dat blauw van op uwe foto beschikbaar zijn, was mijn keuze snel gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Dan ben je ook een Sporting supporter?
                Volgt nu het leedvermaak?

Comment

• Ik heb deze advertentie op AutoScout24 gevonden.

Hier vind je een tweedehands Alfa Romeo Stelvio die onmiddellijk beschikbaar is op AutoScout24, Europa's grootste online automarkt

Persoonlijk vind ik dit blauw het mooiste

Comment

• Idd mooi.

Comment

• hier ene in de buurt heeft er een rode. Moet toch steeds kijken als die langs komt gereden.
                      www.peugeotforum.be

Comment

• Int wit ook niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          hier ene in de buurt heeft er een rode. Moet toch steeds kijken als die langs komt gereden.
                          Idd, deze vandaag gezien hier. Dit is de kleur van een Alfa, wel wat vuil maar ok

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• In het 'gewone' rood is hij mooi, maar in dat Competizione rood nog veel mooier. Alleen vraag ik mij af wie 2500€ oplegt voor een lakkleur, haha :-)

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

• die hier rondrijdt heeft de dikke vijfspaker velgen, klavertje vier op de achterklep. Is een oudere man, rijdt er heel rustig mee. Maar duidelijk voor hem zijn droommachine.
                              www.peugeotforum.be

Comment

• DÍT ZIJN DE VERNIEUWDE ALFA ROMEO GIULIA Q EN STELVIO Q

Alfa Romeo voerde eind vorig jaar een vernieuwingsronde door op de Giulia en de Stelvio, al hield het merk de gemoderniseerde Q-uitvoeringen nog even onder de pet. Tot vandaag!

Het mag geen verrassing heten dat de gekruide Q-uitvoeringen van zowel de Giulia als de Stelvio dezelfde aanpassingen ondergaan als Alfa Romeo in november vorig jaar op de reguliere uitvoeringen van dat tweetal doorvoerde. Naar grote uiterlijke wijzigingen kun je dan ook lang zoeken; het daadwerkelijke nieuws zit namelijk vanbinnen. De enige uiterlijke aanpassingen zijn, naast nieuwe kleurstellingen, de komst van nieuwe led-lichtunits met donkere lenzen en een in glanzend zwart uitgevoerde grille.

Slecht nieuws voor wie er op had gehoopt: die aanpassingen hebben geen invloed op de 2,9-liter twinturbo V6 waarmee Alfa Romeo de potente Q-versies van de Giulia en Stelvio levert. Die machtige zescilinder levert na de modeljaarupdate 'gewoon' weer 510 pk en 600 Nm koppel. Het karakter van de Q-modellen laat zich wederom via de op de middentunnel geplaatste draaiknop van het DNA Pro-systeem in vier standen instellen: Race, Dynamic, Natural en Advanced Rendement (Eco). Nieuw is de mogelijkheid om een titanium uitlaatsysteem van Akrapovič te bestellen, een exemplaar met uit koolstofvezel vervaardigde eindstukken dat volgens Alfa Romeo nóg beter klinkt dat het standaardsysteem. Kort geleden zagen we al hoe de Giulia GTA en GTAm van een van Akrapovič-uitlaatsysteem werden voorzien.

Interieur

Alfa Romeo lepelt verder een vers stuurwiel én een met leer afgewerkte keuzehendel van de automaat in de Giulia Q en Stelvio Q, maar er is meer. De Italianen stellen gordels beschikbaar die niet alleen in het zwart, maar ook in het rood en in het groen te bestellen zijn. Op termijn zijn ook met geperforeerd leer beklede sportstoelen verkrijgbaar. Net als de reguliere versies profiteren ook de Q-edities van beide modellen van het nieuwe 8,8-inch scherm dat bij het vernieuwde infotainmentsysteem hoort, een exemplaar dat het 7-inch display aflost. Prettig: het is voortaan een touchscreen. Alfa Romeo zegt verder materiaal van hogere kwaliteit toe te passen. Nieuw is onder meer ook een draadloze lader voor smartphones en verder spreekt Alfa Romeo van de komst van grotere, beter toegankelijke opbergvakken.

Ook op veiligheidsgebied gaan de Giulia en Stelvio Q er op vooruit. Alfa Romeo introduceert namelijk een pakket systemen onder de noemer Advanced Driver Assistance System. De twee Italianen krijgen onder meer een actieve rijbaanassistent, dodehoekdetectie, adaptieve cruisecontrol die samenwerkt met verkeersbordherkenning en tenslotte een file- én een snelwegassistent.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Echt mooie configuratie

Zie nu dat de TI versie niet meer samen te stellen is op de site?

Comment

Working...
                                    X