Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Fiesta

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat je dit geen beauty vind kan ik begrijpen.
    Maar een verschrikkelijk lelijke auto?

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Exerieur vind ik mooi al lijkt de voorkant mss iets te veel op zijn voorganger.
      Interieur ben ik nog niet van overtuigd. Kvind dat scherm iets te prominent en te dicht.

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

de Vignale,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk Titanium 2017

Comment

Comment

5 sterren voor de Fiesta!

Comment

Comment

goeie maat van mij kwam gisteren trots vertellen dat hij zijn oude getrouwe 2004 ford focus 1.8 tdci francois duval heeft ingeruild op een fiesta 1.0 ecoboost st-line automaat
                    de focus was nog steeds goeie auto maar mocht niet meer binnen in de lez antwerpen vanaf 2020 en hij wou eindelijk een automaat

na vannacht wat te hebben zitten youtube'n viel ik een beetje achterover dat ford is gestopt met zijn dct en terug is overgegaan naar koppelomvormer, wat meteen ook de toch wel hogere co2 verklaart tov de manuele

ik kocht in 2000 een fabia sdi, met alleen airco, wel een combi-versie voor 15000, in 2019 kost een veel beter uitgeruste fiesta 19000 blijkbaar
                    hoezo auto's duur, denk ik dan
                    Last edited by bobo; 14/08/2019, 10:45.

Comment

Juist eens een Fiesta Titanium 1.0 ecoboost automaat geconfigureerd. 27040€

Comment

hij sprak van 25000, wel de inruil van een 260000km ford focus diesel van 2004 erbij, maar das geen 6000 waard
                        geen stockwagen, als ze al automaten in st line op voorraad hadden, levering jan 2020
                        Last edited by bobo; 14/08/2019, 18:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          hij sprak van 25000, wel de inruil van een 260000km ford focus diesel van 2004 erbij, maar das geen 6000 waard
                          geen stockwagen, als ze al automaten in st line op voorraad hadden, levering jan 2020
                          Vind ik nog steeds vrij duur voor maar een kleine fiesta ... En dan nog met koppelomvormer en geen DCT? Ik zou het wel weten en ergens anders gaan shoppen
                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

ik vind ook alles te duur hoor, maar bezie het in perspectief...auto's zijn niet duur als je vergelijkt met vroeger en wat je vandaag krijgt
                            koop alleen nix nieuws waar nog geen overschot aan is, er is een gigantische overcapaciteit en de fabrieken draaien maar ze krijgen hun 'brol' niet meer verkocht

2019 fiesta is identiek even groot als zijn 2003 focus...125 op ellebooghoogte buitenafmetingen ook praktisch, alleen de koffer is kleiner

nieuwprijs ford focus zonder korting in 2003 (ik was mis met 2004, das het nieuwe model) was €19990, zonder opties...klima kost al 1125
                            https://www.auto-preisliste.de/downl...ste-ford-focus

persoonlijk heb ik liever een koppelomvormer, en das ook de duurdere boite tov dct voor de constructeur

Comment

Automaat met koppelomvormer gaat volgens mij ook langer mee dan eentje met dubbele koppeling.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Juist eens een Fiesta Titanium 1.0 ecoboost automaat geconfigureerd. 27040€
                                heb het al eens gezegd en ga het nog eens zeggen europa is met al z'n regeltjes de economie aan het wurgen en in z'n eigen voet aan het schieten. Voor een gewone kleine auto, wie wil dat nog betalen ? En tegen 2022 komen er nog regeltjes bij, autos gaan nog eens 2k duurder worden.
                                Ze vergeten dat transport een pijler van de economie is en die is men onderuit aan het zagen.

Comment

ge moogt daar 20% van aftrekken hoor, configuratorprijzen gelden alleen voor bepaalde gewilde modellen en auto's waar nog geen overstock van is opgebouwd

Comment

Goh Bobo, zelfs met 20% korting blijf ik dat duur vinden voor zo'n autooke.

Comment

nogmaals...19 jaar geleden was een 'skoda' budgetmerk fabia, platte diesel al 15000
                                      15 jaar geleden een focus zonder opties, de fiesta is vandaag even groot, ook 19000
                                      ik ben me ervan bewust dat ik gierig ben, en ik vind ook alles te duur
                                      maar in vergelijk met vroeger, de gestegen lonen en de surplus aan uitrusting op nieuwe auto's, is dat niet overdreven en vond ik ze vroeger duurder

je hebt ook een perfecte dacia voor 7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Goh Bobo, zelfs met 20% korting blijf ik dat duur vinden voor zo'n autooke.
                                        Maar welke particulier koopt dat dan ook splinternieuw?

Een Fiesta Business/Titanium van 2018 met weinig kilometers vind je al tussen de 15000 en 17000 euro..dat zijn toch andere prijzen dan 27 000..

En de wagen is quasi nieuw..

Comment

Klopt, maar het is dan natuurlijk wel iets moeilijker om ee eentje te vinden die op alle vlakken volledig naar je goesting is.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X