Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Exerieur vind ik mooi al lijkt de voorkant mss iets te veel op zijn voorganger.
Interieur ben ik nog niet van overtuigd. Kvind dat scherm iets te prominent en te dicht.
goeie maat van mij kwam gisteren trots vertellen dat hij zijn oude getrouwe 2004 ford focus 1.8 tdci francois duval heeft ingeruild op een fiesta 1.0 ecoboost st-line automaat
de focus was nog steeds goeie auto maar mocht niet meer binnen in de lez antwerpen vanaf 2020 en hij wou eindelijk een automaat
na vannacht wat te hebben zitten youtube'n viel ik een beetje achterover dat ford is gestopt met zijn dct en terug is overgegaan naar koppelomvormer, wat meteen ook de toch wel hogere co2 verklaart tov de manuele
ik kocht in 2000 een fabia sdi, met alleen airco, wel een combi-versie voor 15000, in 2019 kost een veel beter uitgeruste fiesta 19000 blijkbaar
hoezo auto's duur, denk ik dan
hij sprak van 25000, wel de inruil van een 260000km ford focus diesel van 2004 erbij, maar das geen 6000 waard
geen stockwagen, als ze al automaten in st line op voorraad hadden, levering jan 2020
hij sprak van 25000, wel de inruil van een 260000km ford focus diesel van 2004 erbij, maar das geen 6000 waard
geen stockwagen, als ze al automaten in st line op voorraad hadden, levering jan 2020
Vind ik nog steeds vrij duur voor maar een kleine fiesta ... En dan nog met koppelomvormer en geen DCT? Ik zou het wel weten en ergens anders gaan shoppen
ik vind ook alles te duur hoor, maar bezie het in perspectief...auto's zijn niet duur als je vergelijkt met vroeger en wat je vandaag krijgt
koop alleen nix nieuws waar nog geen overschot aan is, er is een gigantische overcapaciteit en de fabrieken draaien maar ze krijgen hun 'brol' niet meer verkocht
2019 fiesta is identiek even groot als zijn 2003 focus...125 op ellebooghoogte buitenafmetingen ook praktisch, alleen de koffer is kleiner
Juist eens een Fiesta Titanium 1.0 ecoboost automaat geconfigureerd. 27040€
heb het al eens gezegd en ga het nog eens zeggen europa is met al z'n regeltjes de economie aan het wurgen en in z'n eigen voet aan het schieten. Voor een gewone kleine auto, wie wil dat nog betalen ? En tegen 2022 komen er nog regeltjes bij, autos gaan nog eens 2k duurder worden.
Ze vergeten dat transport een pijler van de economie is en die is men onderuit aan het zagen.
ge moogt daar 20% van aftrekken hoor, configuratorprijzen gelden alleen voor bepaalde gewilde modellen en auto's waar nog geen overstock van is opgebouwd
nogmaals...19 jaar geleden was een 'skoda' budgetmerk fabia, platte diesel al 15000
15 jaar geleden een focus zonder opties, de fiesta is vandaag even groot, ook 19000
ik ben me ervan bewust dat ik gierig ben, en ik vind ook alles te duur
maar in vergelijk met vroeger, de gestegen lonen en de surplus aan uitrusting op nieuwe auto's, is dat niet overdreven en vond ik ze vroeger duurder
Klopt, maar het is dan natuurlijk wel iets moeilijker om ee eentje te vinden die op alle vlakken volledig naar je goesting is.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment