Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Das Coupé bassiert tatsächlich auf der namensgebenden E-Klasse-Plattform ist rund 20 Zentimeter länger als der jetzige Zweitürer und um etwa 100 Kilogramm le...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ontnuchterend die laatste foto, zo ga je ze dus vaak zien hé.
Prachtige auto wel. Zit echt helemaal perfect. Echte coupé. Niet veel te klein zoals de C en niet te fors als de S, maar elegant.
Hopelijk zit hij echt op E-klasse niveau qua interieur en afwerking. Het ziet er wel naar uit alleszins.
Ontnuchterend die laatste foto, zo ga je ze dus vaak zien hé.
Prachtige auto wel. Zit echt helemaal perfect. Echte coupé. Niet veel te klein zoals de C en niet te fors als de S, maar elegant.
Hopelijk zit hij echt op E-klasse niveau qua interieur en afwerking. Het ziet er wel naar uit alleszins.
The new E-Class Coupé gets similar styling to the C-Class and S-Class Coupés and will go on sale in 2017 following its debut in January at the Detroit motor show
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Welcome to my Channel, MercBenzKing! Follow/Share/LikeFor more https://www.youtube.com/mercbenzking1In my other video you saw that I was in Düsseldorf - Germ...
Comment