Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse Coupé (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
Wel is de e400 niet officieel zo zuinig als een bmw 440 ! Co2 weet je wel !
Wagen verdiend zo een motor, spijitg dat hij er nu al niet in zit.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichteniemand al een foto gezien van het analoge dashboard ?
Toch nog eentje gevonden van de coupé,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ontnuchterend die laatste foto, zo ga je ze dus vaak zien hé.
Prachtige auto wel. Zit echt helemaal perfect. Echte coupé. Niet veel te klein zoals de C en niet te fors als de S, maar elegant.
Hopelijk zit hij echt op E-klasse niveau qua interieur en afwerking. Het ziet er wel naar uit alleszins.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOntnuchterend die laatste foto, zo ga je ze dus vaak zien hé.
Prachtige auto wel. Zit echt helemaal perfect. Echte coupé. Niet veel te klein zoals de C en niet te fors als de S, maar elegant.
Hopelijk zit hij echt op E-klasse niveau qua interieur en afwerking. Het ziet er wel naar uit alleszins.
Comment
-
Amai. Voorband mooi stukgereden.
Interieur is gene vetten in dat filmpje. Achterin de auto ook niet. Toch erg gelijkaardig als de 207 precies.
Comment
-
Comment
Comment