Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-klasse Coupé (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik kan al niet wachten op de CLE (huidige CLS) versie

Comment

ik hoop dat de CLS/E whatever een model op zichzelf blijft en niet gewoon de coupe met 2 extra deuren word
      lets have some more member berries

Comment

Comment

Zelfde probleem doet zich nu ook voor bij de coupé. Verschil tussen C/E en S te klein. Jammer.

Comment

Duitse prijzen,
            Technische Daten und Preise: Mindestens 50.000 Euro für das Coupé

Das neue E-Klasse Coupé ist ab sofort bestellbar. Der Basispreis liegt zum Marktstart am 18. März 2017 bei unter 50.000 Euro. Übrigens: Wer es luftiger will, muss nur ein paar Monate länger warten. Das neue E-Klasse Cabrio mit dick gefüttertem Stoffverdeck folgt im Sommer.

Zum Marktstart erhältliche Motorisierungen:

Mercedes E 200 Coupé ● Motor: Reihenvierzylinder-Benziner ● Hubraum: 1991 ccm ● Leistung: 135 kW (184 PS) ● max. Drehmoment: 300 Nm bei 1200 bis 4000 U/min ● Beschleunigung: 0-100 km/h in 7,8 s ● Verbrauch: 6,0 l/100 km ● Preis: 49.052 Euro.

Mercedes E 300 Coupé ● Motor: Reihenvierzylinder-Benziner ● Hubraum: 1991 ccm ● Leistung: 180 kW (245 PS) ● max. Drehmoment: 370 Nm bei 1400 bis 4400 U/min ● Beschleunigung: 0-100 km/h in 6,4 s ● Verbrauch: 6,4 l/100 km ● Preis: 54.740 Euro.

Mercedes E 400 Coupé ● Motor: V6-Benziner ● Hubraum: 2996 ccm ● Leistung: 245 kW (333 PS) ● max. Drehmoment: 480 Nm bei 1600 bis 4000 U/min ● Beschleunigung: 0-100 km/h in 5,3 s ● Verbrauch: 8,1 l/100 km ● Preis: 64.807 Euro.

Mercedes E 220 d Coupé ● Reihenvierzylinder-Diesel ● Hubraum: 1950 ccm ● Leistung: 135 kW (194 PS) ● max. Drehmoment: 400 Nm bei 1600 bis 2800 U/min ● Beschleunigung: 0-100 km/h in 7,4 s ● Verbrauch: 4,0 l/100 km ● 50.575 Euro.
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Stevig prijsverschil tussen 4 en 6 cilinder...ook al zit er AWD op.
              2015 Mercedes C250 break AMG line

Comment

Informatie nu ook beschikbaar op Belgische website Mercedes : http://www.mercedes-benz.be/content/...lass/c238.html

Prijslijst nog niet beschikbaar, enkel instapprijs is bekend, 2.5K duurder dan in Duitsland : 52.587 Euro :-(

Comment

meestal is in be de standaarduitrusting beter en 21 ipv 19% btw scheelt ook

Comment

Op de Duitse site is de configurator online.

Je kan bij elke motorisatie een volledig Nappa lederen interieur krijgen, dus ook met nappa bekleding bovenzijde deuren en dashboard.
                    Last edited by BMWMB; 24/12/2016, 16:25.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Iemand een idee of deze te zien is op het salon?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ma: Bekijk Berichten
                        Debuteert in Detroit en dat salon begint vandaag, dus ik veronderstel van wel.

http://www.autobild.de/artikel/detro...-10888487.html
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ma: Bekijk Berichten
                          Ik denk dat hij er zal staan maar misschien niet zichtbaar op de stand maar eerder achter gesloten deuren, was ook het geval vorig jaar met de E-klasse berline en de S-klasse cabrio.

Comment

mercedes dealer geeft toch altijd een uitnodiging bij de voorstelling dus waarom zou je naar het autosalon gaan sukkelen
                            lets have some more member berries

Comment

Comment

Jammie jammie

Comment

Blijkbaar werkt de configurator niet voor de E Coupé, ik kan bijvoorbeeld geen opties selecteren. Zowel op Chrome (Windows), Firefox (Windows) als Safari (Apple). Nog iemand dat probleem?

Link naar configurator hieronder:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThaFonz Bekijk Berichten
                                    Blijkbaar werkt de configurator niet voor de E Coupé, ik kan bijvoorbeeld geen opties selecteren. Zowel op Chrome (Windows), Firefox (Windows) als Safari (Apple). Nog iemand dat probleem?
                                    Idd, hier ook niet, ze zullen een paar belangrijke dingen vergeten zijn. Nochtans niet van hun gewoonte daar, onvolledige prijzen
                                    Dat is zoals bij hun dealers, die vergeten ook al wel eens wat...

Comment

Benieuwd naar (de prijzen van) de E coupé / cabrio 63, die zal wel niet bestelbaar zijn voor eind 2017 veronderstel ik.

Comment

Net gezien in de "closed box" op het salon. Zeer knap!
                                        Vooral het interieur vind ik top. Prachtige ventilatieroosters, prachtige materialen.
                                        Mooi detail qua exterieur vind ik het diamanteffect in de achterlichten.
                                        freude am fahren

Comment

Comment

Working...
                                          X