broer (50) belde net, op de terugweg autosalon met de melding...ik wil een nieuwe e-coupe (ik eigenlijk ook wel )
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-klasse Coupé (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmotor boeit eigenlijk niet, de lichtste benzine of diesel volstaat al (beetje jammer dat bij de mercedes coupeversies geen ngt-aardgas-versies tot op heden hebben bestaan itt de berlines al verschillende generaties)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
dilemma's
op een ngd versie (nieuwe benaming ?), moet ik alleszins blijkbaar niet wachten
eine NGD-Variante der neuen E-Klasse entfällt in der Baureihe 213 komplett
Comment
-
-
Hmmm... Deze beviel me ook echt, dus gisteren even bij MB A'pen binnen gesprongen. Deze stond er niet maar wel diverse gewone E Class en sorry, maar interieur toch echt tegenvaller. Afwerkingsniveau toch wel stap lager dan bvb BMW, laat staan van mijn Maserati. Ik kon met mijn vinger gewoon achter de "plaat" waar de klokken van het dashboard in zitten en de plaat gewoon naar voor trekken, idem met de andere kant aan het navigatie systeem. Midden console voelt echt plastiekerig aan, de ganse console eigenlijk. Interieur afwerking is mij echt zeer tegen gevallen. Zal niet voor mij zijn.Last edited by Yves_0016; 29/01/2017, 17:33.
Comment
-
Vreemd dat meningen zo kunnen verschillen over zoiets.
Die pianolak op de middenconsole is echt wel triestig maar dat doen de andere merken ook en valt te vervangen door hout als je genoeg geld hebt.
Je bedoelt dat je achter het dogitale scherm kan van de tellers? Lijkt me de bedoeling dat dat een beetje vrij staat, is toch mooi? Is bedoeld om wat lichter te ogen en is dan natuurlijk ook wel af te breken als je dat echt zou proberen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenVreemd dat meningen zo kunnen verschillen over zoiets.
Die pianolak op de middenconsole is echt wel triestig maar dat doen de andere merken ook en valt te vervangen door hout als je genoeg geld hebt.
Je bedoelt dat je achter het dogitale scherm kan van de tellers? Lijkt me de bedoeling dat dat een beetje vrij staat, is toch mooi? Is bedoeld om wat lichter te ogen en is dan natuurlijk ook wel af te breken als je dat echt zou proberen.
Alé, wie ben ik , hé. Was gewoon mijn persoonlijk gevoel. Ik heb al lang geen Mercedes meer gehad maar vond dat MB toch wel erg sterk bezig was, echt prachtige wagens die ze de laatste tijd uitbrengen. Nu vond ik de interieur kwaliteit toch wel een echte afknapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yves_0016 Bekijk Berichten
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Het "scherm" waar de tellers inzitten. Mss de bedoeling? Mss niet? In elk geval voelde het flauw en weinig degelijk afgewerkt, deed me denken aan zoiets die begint te trillen na 500 m kasseien. Het was ook niet de pianolack, maar zelfs waar er hout in optie was, die bovenkant van de "asbak" (nu geen askbak meer, maar opbergruimte), dat ganse deksel, was precies plastieken hout op plastieken deksel geplakt.
Alé, wie ben ik , hé. Was gewoon mijn persoonlijk gevoel. Ik heb al lang geen Mercedes meer gehad maar vond dat MB toch wel erg sterk bezig was, echt prachtige wagens die ze de laatste tijd uitbrengen. Nu vond ik de interieur kwaliteit toch wel een echte afknapper.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichtenvraagje voor de mercedes liefhebbers : staat de E cabrio ook nog voor dit jaar gepland ?
Nach Limousine, Kombi und Coupé bringt Mercedes die neue E-Klasse auch als Cabrio. AUTO BILD hat alle Infos, Preise und den Fahrbericht!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Is dat zitvlak van de zetels op de foto hierboven nu textiel?
Comment
Comment