Stel me toch soms de vraag of sommigen hier een auto kopen of een muziekinstallatie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mazda CX-5 (2017)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenStel me toch soms de vraag of sommigen hier een auto kopen of een muziekinstallatie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door robin2cv Bekijk Berichtenzaterdag getekend voor eencx5 soul red 2.0 prestige. Ten laatste 7/08 hebben we hem.
We tellen af.
Kan iemand bovenstaande vertalen. Dus als ik een usb met een hoop MP3's aansluit dan kan de wagen het afspelen?
Wat zijn deze andere bestanden?
Ik ben nog leek op dit gebied. ;-)
Die komt niet uit Japan dan, stockvoertuig ?
Proficiat met de aankoop !CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Clicquot Bekijk Berichten
nexum Linka gebruikte ik eerder bv vóór het infinity systeem - klonk echt stukken beter op die manier. Het is dan wel handig dat je uw iphone/pod op een staanderke hebt ofzo zodat je het scherm kan bedienenCX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten
Amper een maand wachten ???
Die komt niet uit Japan dan, stockvoertuig ?
Proficiat met de aankoop !
Vandaag gebeld en misschien nog deze maand ;-) Is zeer goed want V50 begint echt te laten afweten.
Comment
-
Ik snap niet echt de redenering achter deze CX 8, als je al een 7-zitter hebt met de CX 9 ?
Ze hadden dan misschien beter voor een coupé-achtige crossover gegaan (à la BMW X4) zoals hun concept van een tijdje terug, en die CX-7 gedoopt, mooi tussenin.CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Comment
-
De Koeru bedoel ik dus
(en hier zou ik een foto zetten, ware het niet dat ik niks van deze site snap)Last edited by miguel noppe; 27/07/2017, 11:06.CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Comment
-
Terug On topic naar de CX-5
Gisteren zijn wij onze accessoires gaan kiezen.
De alu-pedalen
Silver linings pack 2
Verlichte drempelbeschermers
Rear bumper protection Pack
Iemand die die ook heeft en al foto's heeft ?
De foto's in de folder zijn niet altijd duidelijk, of van te dicht getrokken...CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk BerichtenDe Koeru bedoel ik dus
(en hier zou ik een foto zetten, ware het niet dat ik niks van deze site snap)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk BerichtenInderdaad, maar ik zag daarnet dat die blijkbaar als zijnde CX 4 op de chinese markt zou rijden ?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hij staat idd op de Mazda site in China.
Terug naar de CX 5, ik heb een tijdje terug een mooie review/test-video gezien van de CX 5 op You tube van Savage Geese , toffe gast, mooi gefilmd in 4K , grappig en eerlijk.
We review the new Mazda CX-5 which improves on an already good formula. The new Mazda has to compete with the Honda CR-V, Toyota RAV4 and Ford Escape (among ...CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Comment
-
Op vakantie een gezien in het rood met donkergrijze velgen en kon mij niet echt bekoren.
Vorig model vond ik wel zeer mooi, maar nu klopt er precies iets niet.
Enkele weken 1 in het zwart tegengekomen en was wel iets beter.
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Hoe lang kun je wachten?
How Mazda's Spark Controlled Compression Ignition Engine WorksHow HCCI Engines Work - https://youtu.be/OVWZFdb_AGcSubscribe for new videos every Wednesday! -...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bike Bekijk Berichtenvraag van 100€ : nu CX 5 kopen of wachten op HCCI-nieuwe motor?
Benieuwd hoe bedrijfszeker die eerste generatie zal zijn. Maar zonder te wagen kunnen we het niet weten.
Is de CX5 de eerste die 'm krijgt ?
Comment
-
Comment
Comment