Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mazda CX-5 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door mister lee Bekijk Berichten

Je moet wat geluk hebben maar er zijn er wel. Ik zelf heb geluk gehad ik wou een MZ6 benzine 145 of 163 maakte mij maakte het niet veel uit. Ik had keuze uit een 145 en een 163 met alles op en aan. Anders is het wel 4 tot 6 maand wachten als je geen stock wagen wil. Heb net gekeken op autoscout er staan er 3 tal met een 2,0 de rest is een 1,5
    Per chance ben ik niet gehaast. Ben op zich content van huidige wagen (Audi A4 2008 facelift model), maar dit is een euro4 diesel. Wat wilt zeggen dat ik vanaf 2020 al zal moeten betalen om antwerpen binnen te rijden. Niet dat ik daar vaak kom, maar vele steden zullen dit nog volgen en ik verwacht dat dit toch een redelijk grote impact zal hebben op de herverkoopwaarde van de wagen, al vanaf 2019 (Terwijl dit nu zeer goed meevalt!) En ik zou toch ook graag iets "sportiever" rijden. Niet persé snel, maar ik merk gewoon dat de audi heel snel voelt alsof hij gaat ondersturen/onderstuurt.

Kben redelijk zeker dat het een Mazda 3 zal worden. (Ik wil ook adaptive cruise control, en dit zit er bij de 6 enkel op bij de 2.5 liter, die toch wat buiten budget ligt.) Maar voor dat ik de knoop definitief doorhak wil ik er natuurlijk wel mee gereden hebben.

Comment

Je zal maar een face-lift besteld hebben half 2015, niet eens de volle 2 jaar later zijn ze daar al met een nieuw model.
      Altijd het probleem met die Aziaten.
      Nieuwe is wel een verbetering en vooral minder saai interieur.

Comment

Tja, heeft zijn voor en nadelen... De prijzetting is scherp waardoor klanten gemakkelijker een nieuwe auto kopen bij verandering van model.

Comment

Voor de geïnteresseerden
          Perfect onderhouden Mazda CX-5, alle 10000km's op onderhoud geweest bij erkende dealer. De wagen wordt verkocht op de originele 19" velgen met...
          CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
          Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20

Comment

Mooie cx5! Mogen we weten wat er in de plaats komt? Niet tevreden van deze?

Comment

Héél tevreden, het nieuw model komt in de plaats !

Comment

Ik heb hetzelfde gedaan, mijn cx5 2012 2.0 benzine staat te koop, en heb de nieuwe gekocht, een cx5 2.5

Comment

Wanneer wordt de jouwe geleverd, bij ons zou dat eind augustus - begin september zijn...
                  Al een idee wat die 2,5 gaat verbruiken in realiteit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten
                    Wanneer wordt de jouwe geleverd, bij ons zou dat eind augustus - begin september zijn...
                    Al een idee wat die 2,5 gaat verbruiken in realiteit ?
                    https://www.spritmonitor.de/de/ueber...70&powerunit=2

8.51l gemiddeld

Comment

euh, is dat realistisch ?

Als ik op spritmotor kijk, kan ik niet anders dan denken dat dit een verzameling van ecodrivers is, die elkaar de loef probeert af te steken met toch dat extra 0,1 literke minder.
                      Na 3 jaar rijden met de onze (2,2D 175pk AWD auto) zitten wij op 8,7L/100km (wel op 255 20"), ik zie daar mannen op 6,02 staan

*edit*
                      Gemiddeld staan ze wel op 7,9L die 2,2D 175, dus zo slecht breng ik het er nog niet vanaf
                      Last edited by miguel noppe; 02/07/2017, 12:32.

Comment

de levering van mijn 2.5 zou eind oktober, begin november moeten zijn. Mijn huidige 2.0 verbruikt 5.9l ( opgegeven door Mazda 6 l ) , dus ik hoop met de 2.5 ook rond ( iets meer of minder ) het opgegeven verbruik te zitten .

Comment

amai, sterk
                          ik heb zoveel beheersing niet, als ik da koppel voel, dan wil meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door miguel noppe Bekijk Berichten
                            euh, is dat realistisch ?

Als ik op spritmotor kijk, kan ik niet anders dan denken dat dit een verzameling van ecodrivers is, die elkaar de loef probeert af te steken met toch dat extra 0,1 literke minder.
                            Na 3 jaar rijden met de onze (2,2D 175pk AWD auto) zitten wij op 8,7L/100km (wel op 255 20"), ik zie daar mannen op 6,02 staan

*edit*
                            Gemiddeld staan ze wel op 7,9L die 2,2D 175, dus zo slecht breng ik het er nog niet vanaf
                            Oef ik dacht dat ik de enige was met zo'n verbruik. Had exact dezelfde (behalve dan met 19'') en zat over 4 jaar op 8.6 gemiddeld.

Comment

Wat vooral niet realistisch is, zijn de prijzen die ze vragen voor 2de hands CX-5.
                              20k voor een 2013 is geen uitzondering, terwijl je er ene uit stock met 0km kunt kopen voor 25k...
                              Allicht niet helemaal hetzelfde uitgerust maar je snapt het plaatje wel hoop ik

Comment

Vragen staat vrij... En bij interesse is alles onderhandelbaar...

Comment

Ze vragen er inderdaad tweedehands genoeg voor, net zoals bij de zes. Nuja, jappen hebben %gewijs het minste waardeverlies dat is al langer geweten.

Comment

Kreeg mijne 6 toch aan de straatstenen niet kwijt. Verkocht aan een Fransoos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                                      Wat vooral niet realistisch is, zijn de prijzen die ze vragen voor 2de hands CX-5.
                                      20k voor een 2013 is geen uitzondering, terwijl je er ene uit stock met 0km kunt kopen voor 25k...
                                      Allicht niet helemaal hetzelfde uitgerust maar je snapt het plaatje wel hoop ik
                                      Is een beetje kort door de bocht denk ik, appels met appels vergelijken.
                                      t'is ook logisch dat je probeert bij een verkoop het meeste eruit te halen, maar zoals Dirk195 zei, bij grondige interesse kan er altijd gepraat worden neem ik aan.

Comment

Mijne cx5 staat te koop, 2.0 benzine 2012 , manueel , grijs, 65000 km , beschikbaar in november

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2ge Bekijk Berichten
                                          Mijne cx5 staat te koop, 2.0 benzine 2012 , manueel , grijs, 65000 km , beschikbaar in november
                                          Nog wat meer info: Trekhaak, led daglichten van ATH, aangepaste audio , volledige onderhoudsboekje, parkeersensoren, ...

Comment

Working...
                                          X