Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zaterdag getekend voor eencx5 soul red 2.0 prestige. Ten laatste 7/08 hebben we hem.
We tellen af.
Kan iemand bovenstaande vertalen. Dus als ik een usb met een hoop MP3's aansluit dan kan de wagen het afspelen?
Wat zijn deze andere bestanden?
Ik ben nog leek op dit gebied. ;-)
Amper een maand wachten ???
Die komt niet uit Japan dan, stockvoertuig ?
Proficiat met de aankoop !
CX 5 Zeal Red 2,2D 175 AWD auto
Brock B32 8,5*20 - Dunlop SP Sport Maxx GT 255/45 R20
nexum Linka gebruikte ik eerder bv vóór het infinity systeem - klonk echt stukken beter op die manier. Het is dan wel handig dat je uw iphone/pod op een staanderke hebt ofzo zodat je het scherm kan bedienen
Is dat vergelijkbaar met wat SONOS doet via hun sonosnet ?
Amper een maand wachten ???
Die komt niet uit Japan dan, stockvoertuig ?
Proficiat met de aankoop !
inderdaad er stonden er een stuk of 10 bij dealers in deze uitvoering. Onze dealer heeft een gewisseld
Vandaag gebeld en misschien nog deze maand ;-) Is zeer goed want V50 begint echt te laten afweten.
Ik snap niet echt de redenering achter deze CX 8, als je al een 7-zitter hebt met de CX 9 ?
Ze hadden dan misschien beter voor een coupé-achtige crossover gegaan (à la BMW X4) zoals hun concept van een tijdje terug, en die CX-7 gedoopt, mooi tussenin.
Terug naar de CX 5, ik heb een tijdje terug een mooie review/test-video gezien van de CX 5 op You tube van Savage Geese , toffe gast, mooi gefilmd in 4K , grappig en eerlijk.
We review the new Mazda CX-5 which improves on an already good formula. The new Mazda has to compete with the Honda CR-V, Toyota RAV4 and Ford Escape (among ...
Op vakantie een gezien in het rood met donkergrijze velgen en kon mij niet echt bekoren.
Vorig model vond ik wel zeer mooi, maar nu klopt er precies iets niet.
Enkele weken 1 in het zwart tegengekomen en was wel iets beter.
The Nikkei report claims Mazda's HCCI engine could find its way into other models after its launch in the Mazda 3, although it is unclear if the engine will be available in all markets even in that model.
How Mazda's Spark Controlled Compression Ignition Engine WorksHow HCCI Engines Work - https://youtu.be/OVWZFdb_AGcSubscribe for new videos every Wednesday! -...
vraag van 100€ : nu CX 5 kopen of wachten op HCCI-nieuwe motor?
Die nieuwe HCCI is wel redelijk veel technologie gecombineerd, veel parameters die een rol spelen.
Benieuwd hoe bedrijfszeker die eerste generatie zal zijn. Maar zonder te wagen kunnen we het niet weten.
Is de CX5 de eerste die 'm krijgt ?
Comment