Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kia Stinger (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ongelofelijk hoe Nederlanders uitgeperst worden.

De Stinger is een prachtige kar !
    Benzine
    '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
    '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
    Diesel
    '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
    '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
    '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
    '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
    '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
      Gisteren op het autosalon de Stinger GT eens in het echt gezien. Reuze meevaller eigenlijk. En dan de prijs : 54000€ all-in zonder eventuele salonkorting.

Vandaag contact opgenomen met enkele Stinger-Dealers echter blijkbaar nergens mogelijkheid om een proefrit te maken met de Stinger GT.

Inmiddels alle gegevens even overgemaakt aan de verzekering voor een simulatie enz ... en toen kwam het verdict : de BIV van de GT komt op 8613€

Dus ja, exit Kia ...

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 8.064,45 EUR
      De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 1.592,28 EUR

De BIV is inderdaad wel stevig...

Ter vergelijk, BMW 440i gran coupe:
      De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt: 1.038,67 EUR
      De VB (Verkeersbelasting) bedraagt: 791,26 EUR

Comment

kia is goed bezig. deze en de optima zijn eyecatchers
        lets have some more member berries

Comment

KLIK |&| KLAK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten

inderdaad. Had blijkbaar 247g ingegeven ipv 244g maar het blijft een stevige BIV. De uiteindelijke prijs van de wagen zelf maakt heel veel goed maar ik krijg het niet over mijn hart om de Belgische staat 8000€ rijker te maken.

Verder niets op aan te merken. Heerlijke wagen voor een heel eerlijke prijs maar we gaan hier weinig GT's zien rondrijden denk ik. Net zoals in Nederland waar het zelfs nog een pak erger is.

Comment

There are Pretenders among us.....
              Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten

inderdaad. Had blijkbaar 247g ingegeven ipv 244g maar het blijft een stevige BIV. De uiteindelijke prijs van de wagen zelf maakt heel veel goed maar ik krijg het niet over mijn hart om de Belgische staat 8000€ rijker te maken.

Verder niets op aan te merken. Heerlijke wagen voor een heel eerlijke prijs maar we gaan hier weinig GT's zien rondrijden denk ik. Net zoals in Nederland waar het zelfs nog een pak erger is.
                Kreeg je korting op de Stinger met het salon ? Dacht ergens gelezen te hebben dat het nettoprijzen zijn ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesP Bekijk Berichten

Een zéér jammerlijke en pijnlijke (financiële) vaststelling.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik had interesse in deze wagen maar gezien de nadelige CO2 uitstoot... en dan nog geen korting is een ander merk op de totale rit veel voordelige ook al is deze duurder in aanschaf... Totaal gemiste kans van Kia...
                    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                      Ik had interesse in deze wagen maar gezien de nadelige CO2 uitstoot... en dan nog geen korting is een ander merk op de totale rit veel voordelige ook al is deze duurder in aanschaf... Totaal gemiste kans van Kia...
                      Ik heb het gevoel dat de Stinger toch vooral voor de Amerikaanse markt ontwikkeld is. Het imago van Kia is hier beter en er hangt en enorme reclamecampagne aan vast.
                      KLIK |&| KLAK

Comment

Gisteren zag ik op autoscout een gele Stinger staan, ik moet zeggen die kleur doet hem wel goed.
                        Zo een gele ziet er beter uit dan een rode.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                            Heerlijk kanon!
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik blijf die achterkant toch maar raar vinden.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Na een testrit met de 2.0, waarvan ik al heel aangenaam verrast was dan toch vandaag een krabbel gezet onder de bestelbon voor een Stinger GT. Kleur is Panthera Metal geworden en levering is voorzien voor begin september. KBK Racing Ik heb toch een mooie korting gekregen bij Vermant langs de A12 dus het hangt wellicht van dealer tot dealer af ...

Comment

Ik zou wel voor de GT 4WD kiezen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Gisteren zag ik op autoscout een gele Stinger staan, ik moet zeggen die kleur doet hem wel goed.
                                    Zo een gele ziet er beter uit dan een rode.

Comment

Ik zou wel voor de GT 4WD kiezen.
                                      Is idd die dat ik besteld heb. Enkel de GT is de V6 met 4x4. Anders is het de GT Line.

Comment

Is inderdaad knap maar heb persoonlijk liever iets neutraler.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten

Is idd die dat ik besteld heb. Enkel de GT is de V6 met 4x4. Anders is het de GT Line.
                                          De V6 is ook een must.

Comment

Working...
                                          X