Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Stinger (2017)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Stingers genoeg hier in Polen. Maar dat geknoei met die logo's is mij een raadsel. Het is tegenwoordig toch geen schande meer om met een Kia te rijden
Vandaag weer ene, iemand die dit logo kent?
Een paar dagen geleden,
En normaal,
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkoreaans kia logo
Comment
-
vlg mij is er met die 2de nix mis, maar is dat 1 van de eerste, toen er mss nog geen gt-line was ofzo, die stinger is duidelijk groter en dat fabriceer je zomaar niet even
edit: als het over schaamte over het merk zou gaan, denk ik dat je de plaathouder mee zou veranderenLast edited by bobo; 14/02/2019, 21:50.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvlg mij is er met die 2de nix mis, maar is dat 1 van de eerste, toen er mss nog geen gt-line was ofzo, die stinger is duidelijk groter en dat fabriceer je zomaar niet evenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
als het over schaamte over het merk zou gaan, denk ik dat je de plaathouder mee zou veranderen
Comment
-
Zouden ze dat daar in Polen doen om niet gezien te willen worden in een Kia? Lijkt mij zomaar voor de hand liggend.
Gewoon Stinger roept geen vragen op hé als je daar 4 pijpjes ziet onderuit komen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
FOCUS OP DE ACHTERAS
KIA ONTHULT STINGER GTS
Kia heeft tijdens de New York International Auto Show een speciale versie van de machtige Stinger GT gepresenteerd. Het gaat om een speciaal voor de Amerikaanse markt bestemde gelimiteerde versie.
De Stinger GT is met zijn 3,3-liter grote biturbo V6 die 370 pk en 510 Nm al een sportief geschenk op wielen. Aan die V6 verandert deze GTS niets aan, maar aan de rest de auto wordt wel degelijk gesleuteld. De GTS beschikt namelijk over een aangepast AWD-systeem dat Kia Dynamic All Wheel Drive (D-AWD) heeft gedoopt.
De tot 800 stuks gelimiteerde GTS is vanbuiten te herkennen aan diverse uit koolstofvezel vervaardigde onderdelen én aan zijn knallende oranje kleur, maar de echte aanpassingen hebben zoals gezegd te maken met het AWD-systeem. De Stinger krijgt een mechanisch sperdifferentieel op de achteras en komt over aangepaste rijmodi te beschikken. In Comfort-modus wordt 60 procent van het vermogen naar de achteras gestuurd, terwijl in standje Sport 80 procent van het vermogen via de achterwielen op de weg komt. In Drift-modus betreft dat percentage de volle 100 procent.
Of er ook een vergelijkbare versie naar Europa komt, is vooralsnog niet bekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHier in Polen zie je ze meer en meer, maar dat is ook zo voor de Optima.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment