Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Stinger (2017)
Collapse
X
-
Hahaha, toch eens ene ontdekt thuis. Was het wel een Belg? Precies ene van een dealer met dat opschrift achteraanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHahaha, toch eens ene ontdekt thuis. Was het wel een Belg? Precies ene van een dealer met dat opschrift achteraan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
Is van de eigenaar van Van Gansen. Heb daar ook mijn proefrit mee gedaan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenTop. Rijd er inmiddels al anderhalf jaar mee rond. Al 71000 tevreden km’s
Comment
-
Ik vind de Stinger nog altijd geen mooie auto.
Ik ben tot op heden ook nog altijd geen Stinger tegen gekomen op de weg.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk vind de Stinger nog altijd geen mooie auto.
Ik ben tot op heden ook nog altijd geen Stinger tegen gekomen op de weg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenTop. Rijd er inmiddels al anderhalf jaar mee rond. Al 71000 tevreden km’s
Je kan wel zeggen dat je in België een heel exclusieve auto hebt. Prachtbak! Toppie! Geniet er verder vanEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Owja, ik zie het nu, effe terug gegaan in het topic. Ik was het vergeten blijkbaar
Je kan wel zeggen dat je in België een heel exclusieve auto hebt. Prachtbak! Toppie! Geniet er verder van
Comment
-
-
Ja, echt tof!
Hier in de buurt ben ik er enkele weken geleden ook eentje tegengekomen. Opvallend is hij zeker!King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenElke dag kom ik voorbij een rode. Zie dat ding nooit rijden maar enkel op de oprit staan. Ben wel fan, maar zo een zwarte als hierboven is het compleet. Dik ding!
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk Berichten
Vond de donkere kleur ook het beste passen maar het is geen zwarte maar eerder donker grijs met heel veel metallic deeltjes in. Schittert fantastisch in de zon
Comment
Comment