Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LS (2017)
Collapse
X
-
Lexus heeft zijn vlaggenschip overgoten met sportieve ingrediënten. In New York kan het grote publiek de LS 500 als F-Sport verwelkomen.
Bij de onthulling van de jongste generatie LS schoof Lexus zijn topmodel direct als 500 naar voren. Kort erop volgde de hybride variant, de 500h, en vandaag wordt in New York opnieuw een nieuwe variant getoond. We hebben het over de LS F-Sport, een LS die van meer voorzien is dan alleen wat uiterlijke opsmuk.
Het F-Sport-pakket dat Lexus presenteert, is beschikbaar voor zowel de 500 als de 500h. De F-Sport van Lexus kan gezien worden als een tussenvorm tussen de reguliere modellen en de volwaardige F-knallers.
Voor de LS bestaat het F-Sport-pakket uit een aangepaste grille, sideskirts, een unieke witte lak (niet noodzakelijk) en 20-inch lichtmetalen wielen. In het interieur monteert Lexus sportiever gevormde voorstoelen en een hele rits aan aluminium details. Ook is het instrumentenpaneel aangepast.
Op technisch vlak profiteert de LS F-Sport van een fanatieker remsysteem. De LS 500 kan daarnaast van Lexus' 'Handling Pack' worden voorzien. Daarmee is de directheid van het stuurgedrag in te stellen. Bovendien sturen de achterwielen mee. Op motorisch vlak verandert er niets.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Dit vind ik veel knapper al. De grill is veel rustgevender dan bij de gewone modellen. Top!Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Hieronder een selectie van de eerste (lange) video testverslagen uit de States:
Comment
-
vraagje.
ik heb een voorstel om voor lexus te werken op het autosalon.
ik mag kiezen welk model ik het liefst mij in specialiseer.
wat vinden jullie?
combinatie van haalbaarheid en nog beetje interesse vanuit het publiek.
ls ls rx lijken me iets over the top
ct verouderd.
dus is gs nx of rc.
wat zou het aangenaamste model zijn om me in te verdiepen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk BerichtenCT en NX pas gefacelift, dus ik zou daarvoor gaan.
model gaan komen, ct is toch echt al eindje op de markt.
en je ziet die ngo steeds vrij weinig vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenVoor NX ga je het meeste volk krijgen. Die zou ik combineren met RX.
Of IS met RC?
Of LC en LS? :-)
ben zo geneigd ct te kiezen omdat die binnen 70% van belgen hun budget valt. andere modellen maar 20 a 30% ofzo
rx is zo lelijk, dat wil ik zelfs niet haha
Comment
-
Is NX de goedkoopste ? Heb je er iets aan om veel volk te hebben (financieel) of is het belangrijkste om een goede produktinformant te zijn ?
Als je het meeste volk wil, kies je best de goedkoopste. Bij Lexus toch, want ik denk dat de markt voor de grotere modellen eerder klein is.
In ieder geval wens ik je veel plezier met je tijdelijke job. Ik hoop ook eens op het salon te geraken (is al lang geleden door mijn gezondheid) en dan zal ik zeker Lexus eens bezoeken. Vind dit persoonlijk nog altijd een heel tof merk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIs NX de goedkoopste ? Heb je er iets aan om veel volk te hebben (financieel) of is het belangrijkste om een goede produktinformant te zijn ?
Als je het meeste volk wil, kies je best de goedkoopste. Bij Lexus toch, want ik denk dat de markt voor de grotere modellen eerder klein is.
In ieder geval wens ik je veel plezier met je tijdelijke job. Ik hoop ook eens op het salon te geraken (is al lang geleden door mijn gezondheid) en dan zal ik zeker Lexus eens bezoeken. Vind dit persoonlijk nog altijd een heel tof merk!
veel volk hebben is niet belangrijk om goede informant te zijn, maar omdat je tijdelijk kracht bent willen de merken op het autsalon (doe het al aantal jaar maar neit bij lexus) wel altijd cijfers zijn.
maar goed. zij zullen ook weten dat je voor de ls of lc minder gegadigden hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHoe houden ze die cijfers bij en zijn er consequenties aan verbonden ?
daarvoor is het te kortstondig natuurlijk.
cijfers van gegevens vna klanten die interesse tonen etc kunnen worden bekeken en is met targets. maar in se kunnen ze niets maar goed, ik ben iemand die van nature wel gewoon het goed wilt doen, met of zonder consequenties.
Comment
-
Ja natuurlijk, anders zou je er weinig plezier aan beleven hee. Is voor de klant ook vele leuker met een gemotiveerd persoon te spreken. En vooral iemand die de nodige kennis heeft. Is wel een moeilijke opdracht om iemand op korte tijd klaar te stomen denk ik.
Zijn er nog merken die effectief verkopen op het salon ? Of wordt iedereen nu doorgestuurd naar de dealer uit zijn regio (wat ik persoonlijk het beste vind)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa natuurlijk, anders zou je er weinig plezier aan beleven hee. Is voor de klant ook vele leuker met een gemotiveerd persoon te spreken. En vooral iemand die de nodige kennis heeft. Is wel een moeilijke opdracht om iemand op korte tijd klaar te stomen denk ik.
Zijn er nog merken die effectief verkopen op het salon ? Of wordt iedereen nu doorgestuurd naar de dealer uit zijn regio (wat ik persoonlijk het beste vind)?
volgens mij is de standaardprocedure doorsturen.
ik weet niet als er nog uitzonderingen zijn, maar alleszins schaars.
Comment
-
Vroeger was dat een echt verkoopsalon hee. Met alle gevolgen van dien. Overnames werden bepaald zonder een auto te zien. Die stond natuurlijk ergens ver weg, dus bekijken kon niet.
Ik hoop echt te kunnen gaan dit jaar, zoveel nieuwigheden die ik wil zien... En dan weer zin krijgen in een andere auto lol.
Comment
Comment