Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb hem gisteren in levende lijve kunnen zien en gaan inzitten....dit is echt ne "executive" car !! echt wauw!
Als BMW liefhebber...hier kunnen de topversies van de 7 reeks niet aan tippen
Lexus heeft zijn vlaggenschip overgoten met sportieve ingrediënten. In New York kan het grote publiek de LS 500 als F-Sport verwelkomen.
Bij de onthulling van de jongste generatie LS schoof Lexus zijn topmodel direct als 500 naar voren. Kort erop volgde de hybride variant, de 500h, en vandaag wordt in New York opnieuw een nieuwe variant getoond. We hebben het over de LS F-Sport, een LS die van meer voorzien is dan alleen wat uiterlijke opsmuk.
Het F-Sport-pakket dat Lexus presenteert, is beschikbaar voor zowel de 500 als de 500h. De F-Sport van Lexus kan gezien worden als een tussenvorm tussen de reguliere modellen en de volwaardige F-knallers.
Voor de LS bestaat het F-Sport-pakket uit een aangepaste grille, sideskirts, een unieke witte lak (niet noodzakelijk) en 20-inch lichtmetalen wielen. In het interieur monteert Lexus sportiever gevormde voorstoelen en een hele rits aan aluminium details. Ook is het instrumentenpaneel aangepast.
Op technisch vlak profiteert de LS F-Sport van een fanatieker remsysteem. De LS 500 kan daarnaast van Lexus' 'Handling Pack' worden voorzien. Daarmee is de directheid van het stuurgedrag in te stellen. Bovendien sturen de achterwielen mee. Op motorisch vlak verandert er niets.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Voor NX ga je het meeste volk krijgen. Die zou ik combineren met RX.
Of IS met RC?
Of LC en LS? :-)
volgnes mij moet ik maar eentje doen! denk ik eh :-)
ben zo geneigd ct te kiezen omdat die binnen 70% van belgen hun budget valt. andere modellen maar 20 a 30% ofzo
Is NX de goedkoopste ? Heb je er iets aan om veel volk te hebben (financieel) of is het belangrijkste om een goede produktinformant te zijn ?
Als je het meeste volk wil, kies je best de goedkoopste. Bij Lexus toch, want ik denk dat de markt voor de grotere modellen eerder klein is.
In ieder geval wens ik je veel plezier met je tijdelijke job. Ik hoop ook eens op het salon te geraken (is al lang geleden door mijn gezondheid) en dan zal ik zeker Lexus eens bezoeken. Vind dit persoonlijk nog altijd een heel tof merk!
Is NX de goedkoopste ? Heb je er iets aan om veel volk te hebben (financieel) of is het belangrijkste om een goede produktinformant te zijn ?
Als je het meeste volk wil, kies je best de goedkoopste. Bij Lexus toch, want ik denk dat de markt voor de grotere modellen eerder klein is.
In ieder geval wens ik je veel plezier met je tijdelijke job. Ik hoop ook eens op het salon te geraken (is al lang geleden door mijn gezondheid) en dan zal ik zeker Lexus eens bezoeken. Vind dit persoonlijk nog altijd een heel tof merk!
de ct is de goedkoopste. enige onder de 30.000. op de is, met kleine 40 , na is dan alles boven de 40. tot en met 110.
veel volk hebben is niet belangrijk om goede informant te zijn, maar omdat je tijdelijk kracht bent willen de merken op het autsalon (doe het al aantal jaar maar neit bij lexus) wel altijd cijfers zijn.
maar goed. zij zullen ook weten dat je voor de ls of lc minder gegadigden hebt
Hoe houden ze die cijfers bij en zijn er consequenties aan verbonden ?
geen financiele of contractuele consequenties.
daarvoor is het te kortstondig natuurlijk.
cijfers van gegevens vna klanten die interesse tonen etc kunnen worden bekeken en is met targets. maar in se kunnen ze niets maar goed, ik ben iemand die van nature wel gewoon het goed wilt doen, met of zonder consequenties.
Ja natuurlijk, anders zou je er weinig plezier aan beleven hee. Is voor de klant ook vele leuker met een gemotiveerd persoon te spreken. En vooral iemand die de nodige kennis heeft. Is wel een moeilijke opdracht om iemand op korte tijd klaar te stomen denk ik.
Zijn er nog merken die effectief verkopen op het salon ? Of wordt iedereen nu doorgestuurd naar de dealer uit zijn regio (wat ik persoonlijk het beste vind)?
Ja natuurlijk, anders zou je er weinig plezier aan beleven hee. Is voor de klant ook vele leuker met een gemotiveerd persoon te spreken. En vooral iemand die de nodige kennis heeft. Is wel een moeilijke opdracht om iemand op korte tijd klaar te stomen denk ik.
Zijn er nog merken die effectief verkopen op het salon ? Of wordt iedereen nu doorgestuurd naar de dealer uit zijn regio (wat ik persoonlijk het beste vind)?
volgens mij is de standaardprocedure doorsturen.
ik weet niet als er nog uitzonderingen zijn, maar alleszins schaars.
Vroeger was dat een echt verkoopsalon hee. Met alle gevolgen van dien. Overnames werden bepaald zonder een auto te zien. Die stond natuurlijk ergens ver weg, dus bekijken kon niet.
Ik hoop echt te kunnen gaan dit jaar, zoveel nieuwigheden die ik wil zien... En dan weer zin krijgen in een andere auto lol.
Comment