Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus LS (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Snuit van de facelift is niet mis, vind ik.

Maar wat hebben ze nu met dat multimediascherm gedaan? Ze hebben daar weer ne stagiair op gezet om dat te ontwerpen, zeker? In plaats van de touchpad technologie eindelijk eens op te poetsen hebben ze er absoluut een touchscreen van willen maken in een dashboard layout dat er oorspronkelijk nooit voor voorzien was. En dan nog zo'n grote goedkoop uitziende kunststof rand rond het eigenlijke scherm om dat klokje daar zo verloren in te proppen... Eén grote miskleun.

Enfin, ik hoop dat ze de beloofde aanpassingen aan de rijeigenschappen hebben doorgevoerd, dan kunnen ze de tegenvallende verkoop misschien nog een klein beetje redden op een klein aantal markten, vooral in de VS en het Midden-Oosten.

Hier in Europa spijtig genoeg sowieso ten dode opgeschreven want geen full electric noch plug-in.

Comment

Oud en nieuw:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Blijft mooie wagen, die je bijna nooit ziet...

Vraag me nog steeds af of die twee lelijke draaiknoppen praktisch zijn
          Zou me er toch aan ergeren

Comment

De nieuwe Lexus LS500h | Zijn karakter houdt 'm relevant

Comment

Lexus LS: Wat als Wouter z'n rijbewijs kwijtraakt?

Comment

Working...
              X