Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range rover velar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Range rover velar

Land Rover komt met een sportief georiënteerde cross-over die de concurrentie aangaat met de BMW X4, de Mercedes GLC Coupé en de Porsche Macan. Die SUV debuteert op het Autosalon van Genève en zal Range Rover Velar heten.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

goed, want de Evoque is te klein, en de RRS te duur
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

En ook met V6....

Comment

Normaal in najaar in showroom ! Ziet er veelbelovend uit !
          NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
          S40 2.0D 136pk 2004
          S40 1.8i 1996

Comment

De range rover sport begint bij €63000... de 2.0...
            de evoque begint bij €35000...

dan zou deze ronde de €50000 schommelen... met 2.0

Comment

ben benieuwd, kan interessant zijn...
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Ik ben benieuwd naar de officiële foto's.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Perfect qua grootte op onze wegen, vind ik persoonlijk.
                  Ook heel benieuwd naar de officiële foto's.

Comment

Ik lees niets over motorisaties. Iemand enig idee of er een plug-in op de planning staat? Zou toch moeten? Je kunt je de dag van vandaag toch niet inbeelden dat zo een nieuw model gelanceerd wordt zonder?

Comment

Dacht laatst ergens gelezen te hebben dat ze met hybride technologie bezig waren, maar welk model er mee mag uitpakken, stond er niet in.

Comment

Het is nog wachten tot 1 maart...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                          Dacht laatst ergens gelezen te hebben dat ze met hybride technologie bezig waren, maar welk model er mee mag uitpakken, stond er niet in.
                          Ik vermoed van niet, anders gaan ze intern concurreren met jaguar.
                          2.0 diesel (163,180 240 pk en benzine 250pk)
                          3.0 diesel 300pk of 258pk en benzine 340 pk

In de range rover (&sport)bieden ze de 3.0 SDV6 Hybrid diesel (354 pk) aan...
                          Last edited by ; 23/02/2017, 18:32.

Comment

Ziet er veelbelovend uit, ik ben benieuwd ... achteraan ziet hij er alleszinds al goed uit zo te zien
                            2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Enkel jammer da zoiets pas binnen 15 jaar ofzo in mijn budget past
                              Den Evoque kon er al just ni in.

RR altijd schoon auto's gevonden.

Comment

Gewoon bijleggen.'. Binnen 15 jaar zijn deze niet meer....

Comment

Lijkt me niet onlogisch dat 'ie op basis van de F-pace komt?

Comment

Is idd onderstel f-pace
                                    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                                    S40 2.0D 136pk 2004
                                    S40 1.8i 1996

Comment

RANGE ROVER VELAR VOORTIJDIG IN BEELD

Zeer binnenkort trekt Land Rover het doek van de sportieve Range Rover Velar, maar zoals tegenwoordig gebruikelijk, is de auto voortijdig op internet beland.

Het Italiaanse Diariomotor wist de foto's van de Velar voortijdig in handen te krijgen. Veel laten ze niet over aan de fantasie, zelfs het interieur is al te zien. Alleen de achterzijde ontbreekt nog. De Velar is, zoals al bleek uit eerdere spionagebeelden en de teaserplaat, geen coupé-SUV zoals we die kennen van Mercedes en BMW. Land Rover parkeert de auto tussen de Range Rover Evoque en de Range Rover Sport in het gamma en geeft 'm een gedistigneerd sportief uiterlijk. De daklijn ligt wat lager, de schouderlijn lijkt daardoor hoger en de neus en voorruit liggen vlakker dan bij de rest van het gamma. Opmerkelijk detail is de C-stijl, die in tegenstelling tot andere Range Rovers niet de indruk wekt van glas te zijn. Geen 'zwevend' dak voor de Velar, dus.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Working...
                                        X