Style 1033 lijken mij geschikt voor een donkere tint. Niet zwart maar donker grijs (Satin Dark Grey)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range rover velar
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenStyle 1033 lijken mij geschikt voor een donkere tint. Niet zwart maar donker grijs (Satin Dark Grey)
De 1033 zijn trouwens de velgen op de Velar van Gixxer z'n vriend (zie een 20tal posts terug)
Comment
-
Deze steekt nog steeds mijn ogen uit maar vrees dat hij niet meer in het budget gaat passen. Als laatste wagen die we in de zaak nog gaan kopen heb ik niet veel zin meer om er nog veel geld tegenaan te smijten.
Jammer want zou toch eens graag een RR willen hebben en er niet alleen maar testritten mee willen doen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenDeze steekt nog steeds mijn ogen uit maar vrees dat hij niet meer in het budget gaat passen. Als laatste wagen die we in de zaak nog gaan kopen heb ik niet veel zin meer om er nog veel geld tegenaan te smijten.
Jammer want zou toch eens graag een RR willen hebben en er niet alleen maar testritten mee willen doen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Verkoopsdata voor de EU (die van België vond ik niet): http://carsalesbase.com/european-car...e-rover-velar/
(Ik slaag er niet in om foto's up te loaden - krijg altijd de errorvermelding 'invalid file')
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk Berichten
En veel korting kan je (als nieuwe klant) sowieso niet verkrijgen bij RR. In het begin al helemaal niet, toen de verkoopcijfers in 2017 de verwachtingen niet inlosten en ze een lage ratio testritten/orders opmerkten, hebben ze toch wat meer ruimte gegeven aan de dealers...maar dan nog blijft dit beperkt.
Verkoopsdata voor de EU (die van België vond ik niet): http://carsalesbase.com/european-car...e-rover-velar/
(Ik slaag er niet in om foto's up te loaden - krijg altijd de errorvermelding 'invalid file')
Met Imgur uploaden anders Tapatalk gebruiken, is nog het gemakkelijkste.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk BerichtenIk zag er onlangs nog een rijden. Ik ben toch niet overtuigd. Het lijkt wel een station wagen. Niet wat ik verwacht van een RR.
De evoque als vrouwen ukkepuk kan ik wel nog inkomen. Maar toch geen station wagen for christ's sake!. Als huidige A6 Avant rijder, was ik volledig overtuigd na de Velar testrit en ik heb hem daarna onmiddelijk besteld. Ik zie hem eerder als een RRS Coupé met heel wat praktische ruimte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk BerichtenEr is een kerel in de UK die op het lumineuze idee is gekomen om een cup holder cover te maken voor de Velar. Hij verscheept deze eveneens naar het vasteland.
Heb alvast eentje besteld!
Sent from my iPhone using Tapatalk
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Heb je daar een link van?
Mike.gurd3@tiscali.co.uk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenThx
Comment
-
Comment
-
@Huidige eigenaars van een Velar - heeft iemand van jullie problemen met barstjes in de koplampen? Dit blijkt een probleem te zijn bij meerdere eigenaars in de UK en vroeg me af of hetzelfde probleem zich hier voordoet. Blijkbaar zelfs aanwezig bij sommige modellen die nog in de showroom staan.
Comment
-
Polycarbonaat kan dat vertonen als het korrelmateriaal niet droog genoeg de spuitgietpers in gaat.
Vroeger kwam dit vaker voor, vooral bij Engelse modellen om één of andere reden, maar tegenwoordig zijn die persen normaal gezien zo high tec, dat het niet meer kan voorkomen.
Dit zou er zelfs op kunnen duiden dat er recyclage en geen virgin materiaal gebruikt werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment