Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Range rover velar
Collapse
X
-
Van die prijzen val je stijl achterover.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 2
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenVan die prijzen val je stijl achterover.2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
Das idd wel triestig, amper goedkoper dan de sport en opties kosten een fortuin.
Comment
-
Een Velar is eerder te vergelijken met een F-Pace dan met een e-Pace. Speelt in elk geval in eerste divisie bij de exotische wagens, met zijn lengte van 4,80m, en zogoed als niet configureerbaar voor minder dan 75000 euro’s. Een gelijkaardig uitgeruste e-Pace zal niet boven de 50000 gaan.Last edited by guyugy; 25/09/2017, 19:38.
Comment
-
E Pace begint op € 43600 met p250 motor... Ik kom gemakkelijk op €60000.
Met dezelfde motor als de velar is het prijsverschil klein in verhouding...
€57300 voor de velar met dezelfde motor.
De e Pace staat op een kleiner onderstel.je hebt gelijk dat je hem met de f Pace moet vergelijken. Maar de e Pace valt behoorlijk duur uit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEen Velar is eerder te vergelijken met een F-Pace dan met een e-Pace. Speelt in elk geval in eerste divisie bij de exotische wagens, met zijn lengte van 4,80m, en zogoed als niet configureerbaar voor minder dan 75000 euro’s. Een gelijkaardig uitgeruste e-Pace zal niet boven de 50000 gaan.
NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenKnappe wagen.. moest er een hybrid van zijn geweest had ik toch getwijfeld..
Dacht dat deze ongeveer even duur was als een RR sport2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door germinal Bekijk BerichtenKnappe wagen.. moest er een hybrid van zijn geweest had ik toch getwijfeld..
Dacht dat deze ongeveer even duur was als een RR sport
Voor de rijkwaliteiten zou ik het niet doen... dit soort wagen zullen nooit zuinig, ecologisch worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk BerichtenNee maar die elektromotor helpt echt wel bij het versnellen/hervatten.
Als je een dikke motor hebt, ga je dat niet missen. In de stad en druk en verkeer dan weer wel... Maar dan koop je toch iets anders...
En ik zie eerlijk gezegd jan modaal om te gaan werken, deze niet kopen.
Comment
Comment