Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Een Velar is eerder te vergelijken met een F-Pace dan met een e-Pace. Speelt in elk geval in eerste divisie bij de exotische wagens, met zijn lengte van 4,80m, en zogoed als niet configureerbaar voor minder dan 75000 euro’s. Een gelijkaardig uitgeruste e-Pace zal niet boven de 50000 gaan.
Een Velar is eerder te vergelijken met een F-Pace dan met een e-Pace. Speelt in elk geval in eerste divisie bij de exotische wagens, met zijn lengte van 4,80m, en zogoed als niet configureerbaar voor minder dan 75000 euro’s. Een gelijkaardig uitgeruste e-Pace zal niet boven de 50000 gaan.
Knappe wagen.. moest er een hybrid van zijn geweest had ik toch getwijfeld..
Dacht dat deze ongeveer even duur was als een RR sport
Waarom een hybride, voor de rijkwaliteiten of voor de bedrijfsaftrek?
Voor de rijkwaliteiten zou ik het niet doen... dit soort wagen zullen nooit zuinig, ecologisch worden...
Nee maar die elektromotor helpt echt wel bij het versnellen/hervatten.
Met het meergewicht in acht genomen? En hij is al zo zwaar...
Als je een dikke motor hebt, ga je dat niet missen. In de stad en druk en verkeer dan weer wel... Maar dan koop je toch iets anders...
En ik zie eerlijk gezegd jan modaal om te gaan werken, deze niet kopen.
Ik denk dat de tijd van de zware fake hybrides, die hun bestaan aan de fiscaliteit te danken hebben en zelden opgeladen worden, weldra afgelopen is,
De overheid heeft het begrepen...
Comment