Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Range rover velar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleine 4 maanden
    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
    S40 2.0D 136pk 2004
    S40 1.8i 1996

Comment

• Deze is van een vriend.
      Is een 3 liter R Dynamic
      Gaat goed vooruit maar dan heb je ook een pak koetswerk bewegingen.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Geen foto te zien ...
        NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
        S40 2.0D 136pk 2004
        S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
          Geen foto te zien ...
          In de browser zie ik hem ook niet.
          den borre

Int3x0r

Comment

• Echt mooie wagen!

Kwaliteit van die schermen lijkt echt top!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
              Echt mooie wagen!

Kwaliteit van die schermen lijkt echt top!
              Jij kan ze wel zien?
              den borre

Int3x0r

Comment

• hier nu ook allebei. Gisteren soms wel, soms niet (TT) soms alleen de eerste.

Comment

• Zie ze nu ook, gisteren niet.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Deze is van een vriend.
                    Is een 3 liter R Dynamic
                    Corris Grey als ik me niet vergis - heb hem in dezelfde kleur genomen.

Ik ben i/h algemeen geen fan van donkere velgen maar ik moet toegeven dat die 21 inch velgen en de Black Pack zeer goed samengaan! Mooie config!

Comment

Jij kan ze wel zien?
                      jep, op pc alles zichtbaar

Comment

• Al een aantal keer in het echt gezien en hij wijkt meer af van andere Land Rovers dan gedacht. Een beetje log voor mijn smaak, maar ik snap dat sommigen juist voor deze Range kiezen.

Comment

Deze is van een vriend.
                          Is een 3 liter R Dynamic

Perso plaat eindigend op 1891... Diene moet fan zijn van de mooiste club van 't land! :-) 1e 3 letters toevallig "FCB"??

Comment

• Lol, net niet.
                            Dat mocht niet van zijn vrouw.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Losange Bekijk Berichten
                              Al een aantal keer in het echt gezien en hij wijkt meer af van andere Land Rovers dan gedacht. Een beetje log voor mijn smaak, maar ik snap dat sommigen juist voor deze Range kiezen.
                              Ik vind hem juist minder log gezien het hogere 'coupé' gehalte. Het blijft een imposante wagen maar hij is mooi gestroomlijnd.
                              Bovenal, hij voelt helemaal niet aan als een SUV...

Autogids heeft hem destijds vergeleken met de BMW X6, Jaguar F-Pace en Mercedez GLE Coupé...hun opinie was dat de Velar op één been wint (overal hoogste score behalve op prijs).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Velarian Bekijk Berichten
                                Ik vind hem juist minder log gezien het hogere 'coupé' gehalte. Het blijft een imposante wagen maar hij is mooi gestroomlijnd.
                                Bovenal, hij voelt helemaal niet aan als een SUV...

Autogids heeft hem destijds vergeleken met de BMW X6, Jaguar F-Pace en Mercedez GLE Coupé...hun opinie was dat de Velar op één been wint (overal hoogste score behalve op prijs).
                                De Velar is inderdaad mooi gestroomlijnd. Ik vind alleen de achterzijde erg zwaar op de maag liggen, zelfs voor een SUV van dit formaat.
                                Wat betreft de multitest, dat verbaast me niet. Alleen op design wint hij het al ruim van de Duitsers en de Jag is in de basis dezelfde auto.

Comment

• Een simpele vraag naar jullie opinie. Voor een Velar Corris Grey, zouden jullie voor de 'standaard' velgen (20'') gaan of toch opteren voor de 'Satin Dark Grey' (20'')? Ik weet dat er nog mooiere zijn maar die liggen helaas buiten budget.

Comment

• Ik ben normaal gezien nooit fan van donkere velgen, maar in dit geval vind ik ze toch beter staan dan de standaard. De zilveren doen om één of andere reden zelfs een beetje cheap aan IMO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Ik ben normaal gezien nooit fan van donkere velgen, maar in dit geval vind ik ze toch beter staan dan de standaard. De zilveren doen om één of andere reden zelfs een beetje cheap aan IMO.
                                      Ik twijfelde met de zilveren zonder goed te beseffen waarom maar je commentaar is 'spot on'! De donkere lijken meer 'eer' aan te doen. Ik ben ook geen fan van zwarte velgen maar in het mat donkergrijs vind ik ze echt goed passen! Smaken evolueren Thanks!

Comment

• Eigenlijk wel bizar hoe een 20inch velg bijna klein lijkt onder zo'n auto.

Maar persoonlijk zou ik ook zeker niet groter gaan, owv het comfort alleen al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Eigenlijk wel bizar hoe een 20inch velg bijna klein lijkt onder zo'n auto.

Maar persoonlijk zou ik ook zeker niet groter gaan, owv het comfort alleen al.
                                          Had ik het budget gehad dan had ik 21'' aangedurfd!
                                          Op m'n Audi A6 had ik 19'', zelfs met de S-Line ophanging was die wagen zeer comfortabel! De Velar leek me minstens even comfortabel tijdens de testrit.

Comment

Working...
                                          X