Configurator net online, vanaf 49250€ !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenTel maar 12000 euro's bij voor de essentiële opties, en 20000 euro's bij voor eentje met de toffe maar nog redelijke opties...
Comment
-
Jawadde... met zo'n prijzen zitten ze zelfs boven de Jaguar F-Pace.
Nooit gedacht dat Jaguar een "budget" merk zou worden
Denken ze dat ze Porsche zijn ofzo?
50000 patatten, geen Kinetic basisversie meer, en dan nog eens een boek vol dure opties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk BerichtenJawadde... met zo'n prijzen zitten ze zelfs boven de Jaguar F-Pace.
Nooit gedacht dat Jaguar een "budget" merk zou worden
Denken ze dat ze Porsche zijn ofzo?
50000 patatten, geen Kinetic basisversie meer, en dan nog eens een boek vol dure opties!
Gelijkaardig uitgerust zal die zeker goedkoper zijn dan een F-Pace en ik denk ook iets minder duur dan een GLC en Q5 (of op zijn minst even duur).
Ik heb even snel eens ene samengesteld en kom op 58k voor een degelijk uitgeruste auto met oa metaalkleur, leder, gps, 19 inch velgen, getinte achterruiten, led lampen, elektrische buitenspiegels, verwarmde zetels, head-up display, dab, park assist voor en achter + camera en nog een paar prullen. In dezelfde spec zullen de Duitsers zeker en vast niet goedkoper zijn.
Comment
-
Configureer even een F-Pace, deze is nog merkelijk duurder, hoor, en je moet dan door het leven met een piepkleine dealersnet... weinig geruststellend als je het mij vraagt, daar deze dealers moeten leven van veel minder klanten. Beter leasen dan kopen !! Trouwens, wie koopt zo'n wagen ?Last edited by guyugy; 27/03/2017, 16:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten... je moet dan door het leven met een piepkleine dealersnet... weinig geruststellend als je het mij vraagt, daar deze dealers moeten leven van veel minder klanten.
Mij lijkt het nu toch niet zo onoverkomelijk om een dealer te vinden binnen een redelijke afstand?
Dat er niet zo veel zijn als VW of Renault - dealers, dat klopt wel, maar Jaguar/Land Rover is dan ook geen 'grootconstructeur'.
Ik ken enkele Jaguar en Land Rover rijders, en heb die toch nog nooit horen klagen over de facturen... jij stelt het voor alsof die mannen extra rekenen omdat ze (volgens u) minder klanten hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten...Trouwens, wie koopt zo'n wagen ?
Bij de F-Pace krijg je trouwens nog 3 jaar gratis onderhoud en assistance, dus ze moeten wel vertrouwen hebben in hun product.
Zoals Maurice zegt, zijn het ook allemaal Land Rover dealers, dus zo klein is hun klantenbestand niet meer.
Comment
-
Land rover en Jaguar allemaal onder 1 eigenaar wereldwijd en allemaal samen 1 dealership.
en geloof me de prijzen voor werk en onderhoud zijn praktisch hetzelfde bij Volvo dealer als bij Jaguar-land rover !NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door youtoofan Bekijk BerichtenVergeet niet dat voorlopig enkel AWD versies met automaat te krijgen zijn. Ik verwacht later dit jaar een simpele D3/4 met handbak en FWD met een lagere basisprijs te zien. Was volgens mij net hetzelfde met de S/V 90.
NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010
XC90 2.4 D 225pk 2006
S40 2.0D 136pk 2004
S40 1.8i 1996
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk BerichtenWaarom zou je die niet kopen? Vroeger ging het om de prijs, maar daarvoor moet je het nu duidelijk niet meer laten.
Bij de F-Pace krijg je trouwens nog 3 jaar gratis onderhoud en assistance, dus ze moeten wel vertrouwen hebben in hun product.
Zoals Maurice zegt, zijn het ook allemaal Land Rover dealers, dus zo klein is hun klantenbestand niet meer.
Comment
-
Denk dat je toch nog eens in een recente Audi moet kruipen
Is bij alle populaire auto's zo dat ze een kaal model hebben voor in de lease, meeste buren zien dit toch niet, alleen dat het een 'nieuw model' is.
Niets mis mee natuurlijk, maar zo'n auto's komen pas echt tot hun recht als je deze een beetje aankleedt, imho
Zo zie je ook verbazend veel XC90 die niet eens xenon hebben, valt me op.2.0 JTDm
Comment
Comment