Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo XC60 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Configurator net online, vanaf 49250€ !
    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
    S40 2.0D 136pk 2004
    S40 1.8i 1996

Comment

Tel maar 12000 euro's bij voor de essentiële opties, en 20000 euro's bij voor eentje met de toffe maar nog redelijke opties...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        Tel maar 12000 euro's bij voor de essentiële opties, en 20000 euro's bij voor eentje met de toffe maar nog redelijke opties...
        Behalve metaalkleur en navigatie zijn er weinig essentiële opties die er nog niet standaard opzitten, dus pak +-2000 euro extra, €3000 als je leren zetels wil.

Comment

Jawadde... met zo'n prijzen zitten ze zelfs boven de Jaguar F-Pace.
          Nooit gedacht dat Jaguar een "budget" merk zou worden
          Denken ze dat ze Porsche zijn ofzo?

50000 patatten, geen Kinetic basisversie meer, en dan nog eens een boek vol dure opties!

Comment

Vergeet niet dat voorlopig enkel AWD versies met automaat te krijgen zijn. Ik verwacht later dit jaar een simpele D3/4 met handbak en FWD met een lagere basisprijs te zien. Was volgens mij net hetzelfde met de S/V 90.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk Berichten
              Jawadde... met zo'n prijzen zitten ze zelfs boven de Jaguar F-Pace.
              Nooit gedacht dat Jaguar een "budget" merk zou worden
              Denken ze dat ze Porsche zijn ofzo?

50000 patatten, geen Kinetic basisversie meer, en dan nog eens een boek vol dure opties!
              Volgens mij kost een vergelijkbare F-Pace, dus met AWD en automaat, ook 50k.

Gelijkaardig uitgerust zal die zeker goedkoper zijn dan een F-Pace en ik denk ook iets minder duur dan een GLC en Q5 (of op zijn minst even duur).

Ik heb even snel eens ene samengesteld en kom op 58k voor een degelijk uitgeruste auto met oa metaalkleur, leder, gps, 19 inch velgen, getinte achterruiten, led lampen, elektrische buitenspiegels, verwarmde zetels, head-up display, dab, park assist voor en achter + camera en nog een paar prullen. In dezelfde spec zullen de Duitsers zeker en vast niet goedkoper zijn.

Comment

Configureer even een F-Pace, deze is nog merkelijk duurder, hoor, en je moet dan door het leven met een piepkleine dealersnet... weinig geruststellend als je het mij vraagt, daar deze dealers moeten leven van veel minder klanten. Beter leasen dan kopen !! Trouwens, wie koopt zo'n wagen ?
                Last edited by guyugy; 27/03/2017, 16:08.

Comment

... je moet dan door het leven met een piepkleine dealersnet... weinig geruststellend als je het mij vraagt, daar deze dealers moeten leven van veel minder klanten.
                  Nu zijn de meeste Jaguar-dealers ook Land Rover-dealers en omgekeerd?
                  Mij lijkt het nu toch niet zo onoverkomelijk om een dealer te vinden binnen een redelijke afstand?
                  Dat er niet zo veel zijn als VW of Renault - dealers, dat klopt wel, maar Jaguar/Land Rover is dan ook geen 'grootconstructeur'.
                  Ik ken enkele Jaguar en Land Rover rijders, en heb die toch nog nooit horen klagen over de facturen... jij stelt het voor alsof die mannen extra rekenen omdat ze (volgens u) minder klanten hebben...

Comment

...Trouwens, wie koopt zo'n wagen ?
                    Waarom zou je die niet kopen? Vroeger ging het om de prijs, maar daarvoor moet je het nu duidelijk niet meer laten.
                    Bij de F-Pace krijg je trouwens nog 3 jaar gratis onderhoud en assistance, dus ze moeten wel vertrouwen hebben in hun product.
                    Zoals Maurice zegt, zijn het ook allemaal Land Rover dealers, dus zo klein is hun klantenbestand niet meer.

Comment

Land rover en Jaguar allemaal onder 1 eigenaar wereldwijd en allemaal samen 1 dealership.
                      en geloof me de prijzen voor werk en onderhoud zijn praktisch hetzelfde bij Volvo dealer als bij Jaguar-land rover !

XC90 2.4 D 225pk 2006
                      S40 2.0D 136pk 2004
                      S40 1.8i 1996

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door youtoofan Bekijk Berichten
                        Vergeet niet dat voorlopig enkel AWD versies met automaat te krijgen zijn. Ik verwacht later dit jaar een simpele D3/4 met handbak en FWD met een lagere basisprijs te zien. Was volgens mij net hetzelfde met de S/V 90.
                        zal idd zo zijn binnen paar maanden of zelfs voeger ...

XC90 2.4 D 225pk 2006
                        S40 2.0D 136pk 2004
                        S40 1.8i 1996

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PowerBug Bekijk Berichten
                          Waarom zou je die niet kopen? Vroeger ging het om de prijs, maar daarvoor moet je het nu duidelijk niet meer laten.
                          Bij de F-Pace krijg je trouwens nog 3 jaar gratis onderhoud en assistance, dus ze moeten wel vertrouwen hebben in hun product.
                          Zoals Maurice zegt, zijn het ook allemaal Land Rover dealers, dus zo klein is hun klantenbestand niet meer.
                          Zonder de langere waarborg zouden denk ik ook de lease-prijzen hoger zijn. En voor de particulieren blijft ook het probleem van de waardeverlies vergeleken met de Duitsers

Comment

Ik weet niet of een F-Pace zo interessant is in lease. Mijn vader heeft er voor gekeken en die kreeg geen 2l diesel met AWD en automaat in budget terwijl een GLC220d met nog een aantal opties geen enkel probleem was.

Comment

Vanwege de hogere restwaarde van de GLC, hé...

Comment

Jawadde, dat kan tellen. Als ik hem configureer op duitse site zoals mijn XC90 T8 kom ik op 90k uit
                                Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                                Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

Belgische prijzen staan ook online. Zelfs nog beetje duurder, lijkt me zo.
                                  Maar eerst maar's even de meer democratische modellen afwachten.

Comment

Er zal ter wille van de lease markt zeker wel terug een 'business' editie komen met instapmotor, fwd, handbak, stoffen zetels en kleine wieletjes
                                    MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Works fine by me ;-)
                                      De tijd dat ik tuning wielen nodig vond, ligt al lang achter mij en de stoffen zetels in een Volvo zitten nog altijd 10 keer beter dan een standaard audi model

Comment

Denk dat je toch nog eens in een recente Audi moet kruipen
                                        Is bij alle populaire auto's zo dat ze een kaal model hebben voor in de lease, meeste buren zien dit toch niet, alleen dat het een 'nieuw model' is.

Niets mis mee natuurlijk, maar zo'n auto's komen pas echt tot hun recht als je deze een beetje aankleedt, imho
                                        Zo zie je ook verbazend veel XC90 die niet eens xenon hebben, valt me op.
                                        2.0 JTDm

Comment

Logisch, een XC90 is niet met xenon te verkrijgen
                                          (de XC60 ook niet trouwens)

Comment

Working...
                                          X