je ziet de XC90 nu toch ook wel met hopen... zijn wel arme zelfstandigen die 120% aftrekbaarheid nodig hebben om rond te komen maar toch...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 (2017)
Collapse
X
-
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenje ziet de XC90 nu toch ook wel met hopen... zijn wel arme zelfstandigen die 120% aftrekbaarheid nodig hebben om rond te komen maar toch...
Zelfstandigen beschouw ik doorgaans natuurlijk persoon zonder vennootschap. En daar gaat die regel niet helemaal op als ik mij niet vergis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenje ziet de XC90 nu toch ook wel met hopen... zijn wel arme zelfstandigen die 120% aftrekbaarheid nodig hebben om rond te komen maar toch...
Mss als ge die benzinemotor eruit smijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KidcoolBe Bekijk Berichten
eerder bestuurder van vennootschap welke optimalisatie van het netto belastbaar inkomen doet.
Zelfstandigen beschouw ik doorgaans natuurlijk persoon zonder vennootschap. En daar gaat die regel niet helemaal op als ik mij niet vergis.
nen eenmanszaker is idd aan 75%2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Koop u dan maar ne XC90. Ben benieuwd of gij het voor mekaar krijgt om die 120% aftrekbaar te krijgen
Mss als ge die benzinemotor eruit smijt2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF
Ja dat is inderdaad heel goed te merken, ongelooflijk hoe veel van die XC60 je ziet onderweg'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Wordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Als een BMW5 al onder de 115g zit, dan gaan overal de limieten naar beneden... en dan vallen de SUV's er dikwijls uit.
Ik heb lang met monovolumes gereden (groot gezin), maar de laatste die ik had zou ik nu niet meer krijgen.
Hetzelfde gaat met de SUVs gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenWordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Als een BMW5 al onder de 115g zit, dan gaan overal de limieten naar beneden... en dan vallen de SUV's er dikwijls uit.
Ik heb lang met monovolumes gereden (groot gezin), maar de laatste die ik had zou ik nu niet meer krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenWordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
De fabrikanten verzinnen er wel iets op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1Wordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Gelukkig wel nog de x1 die ik waarschijnlijk ga bestellen
Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
Comment
-
Het model heeft aan maturiteit gewonnen, het bling-bling is er van af, en het interieur is merkelijk aangenamer geworden dan dat van de nieuwe Q5 en de GLC. Komt nu zeker in aanmerking bij mogelijke vervanging van mijn Q5 1ste reeks. Mijn recente ritjes met de Merc en de nieuwe Q5 waren geen voltreffers, ik bleef op mijn honger en besloot te temporiseren... Nu zien wat dit geeft van op de bestuurderzetel...
Comment
Comment