Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
je ziet de XC90 nu toch ook wel met hopen... zijn wel arme zelfstandigen die 120% aftrekbaarheid nodig hebben om rond te komen maar toch...
eerder bestuurder van vennootschap welke optimalisatie van het netto belastbaar inkomen doet.
Zelfstandigen beschouw ik doorgaans natuurlijk persoon zonder vennootschap. En daar gaat die regel niet helemaal op als ik mij niet vergis.
eerder bestuurder van vennootschap welke optimalisatie van het netto belastbaar inkomen doet.
Zelfstandigen beschouw ik doorgaans natuurlijk persoon zonder vennootschap. En daar gaat die regel niet helemaal op als ik mij niet vergis.
Ja dat is inderdaad heel goed te merken, ongelooflijk hoe veel van die XC60 je ziet onderweg
Ja nieuwste generatie diesels hebben dan ook zeer interessante CO2 waarden. Mijn vrouw had de vijfcilinder besteld in lease en ze hebben uiteindelijk de viercilinder geleverd. Die lease prijs ging een aardig stuk naar beneden. De kortingen waren in die periode ook wel heel hoog.
Wordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Als een BMW5 al onder de 115g zit, dan gaan overal de limieten naar beneden... en dan vallen de SUV's er dikwijls uit.
Ik heb lang met monovolumes gereden (groot gezin), maar de laatste die ik had zou ik nu niet meer krijgen.
Hetzelfde gaat met de SUVs gebeuren.
Wordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Als een BMW5 al onder de 115g zit, dan gaan overal de limieten naar beneden... en dan vallen de SUV's er dikwijls uit.
Ik heb lang met monovolumes gereden (groot gezin), maar de laatste die ik had zou ik nu niet meer krijgen.
Hetzelfde gaat met de SUVs gebeuren.
inderdaad, zou die van 174 gr er nu ook niet meer in krijgen, maar ja, het hoofdstuk werknemer heb ik hopelijk voor altijd achter mij gelaten. Zit liever aan de andere kant van de tafel.
Wordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Als een BMW5 al onder de 115g zit, dan gaan overal de limieten naar beneden... en dan vallen de SUV's er dikwijls uit.
Ik heb lang met monovolumes gereden (groot gezin), maar de laatste die ik had zou ik nu niet meer krijgen.
Hetzelfde gaat met de SUVs gebeuren.
Bwa, zware SUV's en Monovolume's idd. Maar bv de C4 pic zit dan weer goed en de X1 ook. Maar dat zijn de kleinere versies natuurlijk, al zijn die ruim genoeg.
Wordt moeilijker en moeilijker met de CO2 limieten.
Als een BMW5 al onder de 115g zit, dan gaan overal de limieten naar beneden... en dan vallen de SUV's er dikwijls uit.
Ik heb lang met monovolumes gereden (groot gezin), maar de laatste die ik had zou ik nu niet meer krijgen.
Hetzelfde gaat met de SUVs gebeuren.
Ons leasebudget zakt bij co2 boven 115gr. Er blijven nt veel monovolumes of suvs meer over.
Gelukkig wel nog de x1 die ik waarschijnlijk ga bestellen
Het model heeft aan maturiteit gewonnen, het bling-bling is er van af, en het interieur is merkelijk aangenamer geworden dan dat van de nieuwe Q5 en de GLC. Komt nu zeker in aanmerking bij mogelijke vervanging van mijn Q5 1ste reeks. Mijn recente ritjes met de Merc en de nieuwe Q5 waren geen voltreffers, ik bleef op mijn honger en besloot te temporiseren... Nu zien wat dit geeft van op de bestuurderzetel...
Dealer hier in de buurt heeft nog een paar 'oude' XC60 D3 staan, tamelijk goed uitgerust voor 31990 BTWi, lijkt me een erg goede deal voor iemand die niet per se de nieuwste wil.
Comment