Oorspronkelijk geplaatst door kareldn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 (2017)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenDenk dat je toch nog eens in een recente Audi moet kruipen
Is bij alle populaire auto's zo dat ze een kaal model hebben voor in de lease, meeste buren zien dit toch niet, alleen dat het een 'nieuw model' is.
Niets mis mee natuurlijk, maar zo'n auto's komen pas echt tot hun recht als je deze een beetje aankleedt, imho
Zo zie je ook verbazend veel XC90 die niet eens xenon hebben, valt me op.
In een lease versie van Volvo krijg je net wél al een fatsoenlijke zetel. Ik rij zelf met een Ocean race Volvo van het huidige model, die in mijn ogen zo'n beetje de beste zetels op de markt biedt, en die bovendien nog's leuk afgewerkt is ook. Maar zelfs een kinetic of Momentum zetel is bij Volvo nog OK.
Ik zeg niet dat Audi geen goede zetels kan maken. Maar ze zetten ze gewoon niet in hun basis modellen.
net zoals BMW idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
My point exactly.
In een lease versie van Volvo krijg je net wél al een fatsoenlijke zetel. Ik rij zelf met een Ocean race Volvo van het huidige model, die in mijn ogen zo'n beetje de beste zetels op de markt biedt, en die bovendien nog's leuk afgewerkt is ook. Maar zelfs een kinetic of Momentum zetel is bij Volvo nog OK.
Ik zeg niet dat Audi geen goede zetels kan maken. Maar ze zetten ze gewoon niet in hun basis modellen.
net zoals BMW idd.
Het is pas recent bij de XC90 dat ze echt de betere zetels hebben geïnstalleerd die even verstelbaar zijn als een BMW-comfortzetel uit een 5-reeks bvb. In mijn ogen nog steeds het beste wat je kan vinden in die klasse, S, 7 en A8-reeksen niet inbegrepen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wat die lengtes en gewichten betreft heb je waarschijnlijk gelijk.
Grotere mensen of kleinere mensen hebben sowieso altijd moeite om een goede zetel te vinden. Mijn schoonbroer is 2.02m en zweert al sinds jaar en dag bij Ford Mondeo omdat hij daar de beste zitpositie in vindt. Zelf ben ik 1.78m voor 75 kg en pas dus als gegoten in de Volvo zetel idd. Maar bv in de a4's of 3 reeksen van mijn collega's met standaard zetels is het zitkussen veel te kort, zelfs voor mijn "gemiddelde" beenlengte. Bij beide merken goed op te vangen door de optionele sportzetels, maar die betaal je flink extra.
Je mag ook geen 5 of 7 reeks of een A8 gaan vergelijken met een V60-XC60 of een A4, vind ik. Daar zou het standaard meubilair sowieso op niveau moeten zijn.
Dat verstellen valt in de OR versie toch heel goed mee. Rugleuning, hoogte en hellingshoek van het zitkussen kunnen aangepast worden. Meer kan je toch niet verlangen, denk ik.
Zou kunnen dat dit bij een Kinetic of Momentum minder is. Geen ervaring mee persoonlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk BerichtenLand rover en Jaguar allemaal onder 1 eigenaar wereldwijd en allemaal samen 1 dealership.
en geloof me de prijzen voor werk en onderhoud zijn praktisch hetzelfde bij Volvo dealer als bij Jaguar-land rover !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
ik denk dat heel weinig gebruikers van RR/Jaguar ooit een onderhoudsfactuur zien, die worden eerder naar de lease-maatschappij verzonden.
Operationele lease, waarbij het onderhoud inbegrepen zit, is er maar eentje van hé, en het is ook meestal de duurste keuze.
Gemakkelijk voor de grote boiten, dan moet de personeelsdienst er zich niks van aantrekken, maar ik denk dat er weinig gewone zelfstandigen of KMO's voor de dure operationele lease kiezen.
Maar wat betreft Jaguar heb je gelijk, de eerste 3 jaar ziet geen enkele eigenaar een factuur, want het is GRATIS !
Comment
-
-
je kunt het je vandaag niet meer voorstellen hoe duur volvo was, met name de 760 bij introductie, was...een 760 gle 2.8 was even duur als een toenmalige jag xj 4.2, de 760 turbo bijna als de xj 12 cylinder
prijzen van de 760 zijn in zijn lange loopbaan wel niet gestegen itt de concurrentie
Comment
-
Volvo is het nieuwe premium sinds de komst van de XC90. Wel jammer dat de leasingmaatschappijen nog teveel het merknaam MB ophemelen alsof het een soort van über premium premium is, en Volvo de reuze kortingen niet gunnen. Volvo moet kwalitatief zeker niet onder doen, in tegendeel zelfs.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
mb zijn prijzenpolitiek is over de jaren (zijn hele geschiedenis) steeds volkser, over diezelfde decenia ik me herinner werd audi steeds duurder en steeg met de prijs ook hun succes (mooiste voorbeeld bij de eerste mooie 1986 ronde 80 waar de monden van openvielen was weglaten monogram een optie)...duurder worden was marketingsgewijs gewoon goed geslaagd
volvo mag dat ook proberen, wij europa liggen kwa groei wel op apegapen, maar de rest van de wereld daarom niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenVolvo is het nieuwe premium sinds de komst van de XC90. Wel jammer dat de leasingmaatschappijen nog teveel het merknaam MB ophemelen alsof het een soort van über premium premium is, en Volvo de reuze kortingen niet gunnen. Volvo moet kwalitatief zeker niet onder doen, in tegendeel zelfs.
Comment
-
zouden de grote 3 in europa, aan de leasingmaatschappijen geen exorbitante korting geven...om zo het particulier gepeupel de indruk te geven dat de restwaarde zo hoog is
ze hebben allemaal productiecapaciteit die ze best voor 100% benutten en ze willen allemaal de 'grootste' zijn
beter de band laten draaien en tegen kostprijs verkopen dan vertragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy
voor een lease-maatschappij zijn 2 prijselementen van belang, het verschil tussen de aankoopprijs en de restwaarde, en de kost van het onderhoud. Op de aankoopprijs en het onderhoud kunnen ze met hun gewicht drukken, maar de restwaarde heeft te maken met het gemak van de herverkoop, daar worden punten gewonnen of verloren, en daar zijn de drie Duisters nog steeds onklopbaar.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobozouden de grote 3 in europa, aan de leasingmaatschappijen geen exorbitante korting geven...om zo het particulier gepeupel de indruk te geven dat de restwaarde zo hoog is
ze hebben allemaal productiecapaciteit die ze best voor 100% benutten en ze willen allemaal de 'grootste' zijn
beter de band laten draaien en tegen kostprijs verkopen dan vertragen
Comment
-
Zonder de verhuring van wagens, onder welke formule ook, gaan alle premium-merken onvermijdelijk failliet, daar het aantal particulieren dat nog hun spaarpot breken om een Merc, BM of Audi te kopen is proportioneel te verwaarlozen.
De tak waarop de premium-merken zitten wordt nu stilaan gezaagd door de bewustwording dat de auto als deel van een loon perverse effecten heeft gehad.
Wij staan vrees ik voor harde tijden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenWij staan vrees ik voor harde tijden !
MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
Comment