Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
EU staat er sowieso slecht voor
Weinig groei (if any), relatief oude bevolking, kosten voor sociale zekerheid swingen de pan uit, en als gevolg daarvan ook de overheidsschulden
Er zit geen 'schwung' meer in dit continent. Wanneer laatstejaarsstudenten 'ambtenaar' antwoorden op de vraag naar droomjob/carrière, dan weet je het wel
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Er zit geen 'schwung' meer in dit continent. Wanneer laatstejaarsstudenten 'ambtenaar' antwoorden op de vraag naar droomjob/carrière, dan weet je het wel
te vergelijken met de artsen die nog enkel 9 to 5 willen werken in groepspraktijken. Maar wij zijn vaak deze die ze opgevoed (zeg bedorven) hebben...
te vergelijken met de artsen die nog enkel 9 to 5 willen werken in groepspraktijken. Maar wij zijn vaak deze die ze opgevoed (zeg bedorven) hebben...
Weet gij eigenlijk wel wat voor hondenleven een huisarts met een eigen praktijk heeft? Ronde doen, afspraken (die uitlopen), alles opvolgen (resultaten doorbellen, opgebeld worden etc.)
Ik geef een jonge huisarts gelijk voor een meer regelmatig ritme te kiezen. Liever een toegewijde arts met regelmaat dan een arts die zich de benen van het lijf moet lopen, en misschien fouten maakt..
Vandaag in het nieuws: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170331_02809944
Volgens mij niet alleen omdat een Jag democratischer geworden is, maar ook omdat merken zoals Volvo hun prijzen opgetrokken hebben.
Het is eenvoudig te verklaren, Jaguar is gewoon een massa constructeur geworden die zijn interieurs met dezelfde plastics volstopt zoals BMW en Mercedes, maar dan van iets minderen kwaliteit.
En de andere leveranciers zullen ook wel gelijkaardig zijn.
Weet gij eigenlijk wel wat voor hondenleven een huisarts met een eigen praktijk heeft? Ronde doen, afspraken (die uitlopen), alles opvolgen (resultaten doorbellen, opgebeld worden etc.)
Ik geef een jonge huisarts gelijk voor een meer regelmatig ritme te kiezen. Liever een toegewijde arts met regelmaat dan een arts die zich de benen van het lijf moet lopen, en misschien fouten maakt..
Het is eenvoudig te verklaren, Jaguar is gewoon een massa constructeur geworden die zijn interieurs met dezelfde plastics volstopt zoals BMW en Mercedes, maar dan van iets minderen kwaliteit.
En de andere leveranciers zullen ook wel gelijkaardig zijn.
Ja, en vooral is het gebruik van een Jaguar voorspelbaar geworden in prijs en in bedrijfszekerheid. Ik wel wedden dat ze heeel weinig wagens verpatsen aan particulieren, het zijn typische lease-producten, daarmee hoef je niet te vrezen voor kostelijke problemen noch ernstige waardeverlies. Even veilig testen, en als het misloopt is het niet zo erg... de miseries zijn voor de lease-maatschappij ( in casu meestal een afdeling van het moederbedrijf)
Ik vrees dat je de bal hier compleet mis slaat.
Jaguar heeft nooit iets betekend in de lease-markt. Het is pas de laatste 2 jaar, sinds de XE en F-Pace, dat de lease-markt een beetje interesse toont.
Maar zelfs nu worden er nog steeds *tig keer meer Volvo's in lease verkocht dan Jaguars hoor.
te vergelijken met de artsen die nog enkel 9 to 5 willen werken in groepspraktijken. Maar wij zijn vaak deze die ze opgevoed (zeg bedorven) hebben...
Dat is niet alleen bij huisartsen zo hé. Is een algemene tendens.
Vroeger waren cafés 7/7 open nu nog 5/7. Bakkers idem. Kijk naar de vrachtwagenchauffeurs enz...
Iedereen wil een beter leven en méér verdienen uiteraard, voor er steeds maar minder voor te moeten doen...
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik vrees dat je de bal hier compleet mis slaat.
Jaguar heeft nooit iets betekend in de lease-markt. Het is pas de laatste 2 jaar, sinds de XE en F-Pace, dat de lease-markt een beetje interesse toont.
Maar zelfs nu worden er nog steeds *tig keer meer Volvo's in lease verkocht dan Jaguars hoor.
van confidentieel merk naar volume-merk kan enkel met de hulp van de leasing, zijn hebben het begrepen...
de eerste stap was van hun ouwbollig imago af te geraken, wat lukte met een nieuw gamma en nieuwe modellen (XE en F-Pace) en een verjonging van de klanten, wat ook lukt, uiteraard zijn dat wel mensen die leasen ipv te kopen... Nuja, voor het merk is dat bijkomstig, geleverd is geleverd... het is geboekt ! Er is wel een groot verschil in klantbinding, de jongere generaties experimenteren vaker, en zijn dan minder trouw.
Ja, en vooral is het gebruik van een Jaguar voorspelbaar geworden in prijs en in bedrijfszekerheid. Ik wel wedden dat ze heeel weinig wagens verpatsen aan particulieren, het zijn typische lease-producten, daarmee hoef je niet te vrezen voor kostelijke problemen noch ernstige waardeverlies. Even veilig testen, en als het misloopt is het niet zo erg... de miseries zijn voor de lease-maatschappij ( in casu meestal een afdeling van het moederbedrijf)
Ik ben zeker dat er weinig jags in operationele lease zijn, dus heel de redenering van kosten die geen risico zijn houdt geen steek.
Het valt me ook op dat diegene die steeds over de lease markt spreken als een factor er net weinig van af weten.
Als bedrijf of zelfstandige of particulier heb je gewoon een keuze hoe je gaat financieren, waar je de risico's gaat leggen, enz...
Maar een dure wagen met hoge risico's qua kosten, dat is in full operational lease niet te betalen hoor. Dus zo een dure Jaguar SUV kan misschien een interessante renting formule en korting hebben die je als particulier of kleine zelfstandige niet kan krijgen omdat je een groter risico bent financieel, maar dat is het dan ook.
Wat het hele premium verhaal betreft is er eigenlijk maar 1 groot verschil dat de grote 3 maken en dat zijn de mogelijkheden qua motor en qua opties.
Volvo is niet premium omdat ze enkel viercilinder aanbieden en weinig uitgebreide optielijsten hebben.
Wij zijn van A4 naar XC60 gegaan, die wagens zijn evenwaardig net omdat het geen 3 liter V6 met een exclusieve binnen en buitenkleur A4 was.
Een multi-merk lease-maatschappij mijdt inderdaad de exotische merken, of vraagt hiervoor hogere prijzen. Vandaar dat deze merken zelf een lease-oplossing bieden. Anders zijn ze qua prijs buiten markt.
De goede zet van Volvo met de XC 90 was juist een interessante 2.0 l als motorisatie aan te bieden, iets dat de voorbije jaren als belachelijk was beschouwd. Deze downsizing is nu als de normaalste zaak bekeken, het helpt of fiscaal vlak. Premium of niet, dit was een schot in de roos.
Comment