Neen, ze zijn zelfs nog niet in de showrooms (in België toch...) Voor de 70000 euro's van een basis-hybride kan men een super-uitgeruste R-Design hebben, ik heb er zo'n eentje zojuist geconfigureerd... Dat is wel ook de prijs van een gelijkaardige Q5, Volvo heeft dus veel geleerd van de verkoopstrategie van Audi ! De configurator van Volvo is wel veel praktischer...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo XC60 (2017)
Collapse
X
-
Heb dat gisteren ook gedaan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
juist... overal klaagt men over de diesels, maar als er een benzine voorgesteld wordt, is dat een met minimum 250 pk's en 160gr Co2... in de showrooms van de lokale concessionarissen geen enkel benzine te bespeuren, ook bitter weinig om te testen... hetzelfde geldt bij Volvo, Audi, Mercedes, BMW... Vreemd, neen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bjornj Bekijk Berichten
Tjah, uw GLC is dan ook 90% aftrekbaar en de XC 100%... iets lagere VAA denk ik en tot 2020 vrijgesteld van inschrijving en taksen.... dan verkleint de kloof natuurlijk.Last edited by illi4ever; 04/07/2017, 11:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk BerichtenEerst 9j. wachten op een nieuw model en dan het eerste jaar enkel topmotorisaties aanbieden, beetje vreemde keuze van Volvo.
Eerst de productie opstarten voor de mensen die er echt graag een willen, en niet naar het geld kijken, en dan beetje bij beetje de goedkopere versies uitbrengen om de productie op peil te houden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
Zo doen de meeste merken het toch?
Eerst de productie opstarten voor de mensen die er echt graag een willen, en niet naar het geld kijken, en dan beetje bij beetje de goedkopere versies uitbrengen om de productie op peil te houden...
Meestal is er bij een instapmotor ook een instapmotor voorzien, zeker bij de Duitsers
Comment
-
Daarnet mijn eerste exemplaar zien rijden, met Z platen uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenChinezen zijn onze zakken goed aan het plunderen
alternateven genoeg.
laatst op autoweek lijstje van 10 best verkochte autos ter wereld, stond onder andere nissan x trail, outlander, honda crv tussen, etc.
hoe triestig is het dat honda en subaru bv, hier amper aanwezig zijn,
ze waren ooit wel wat duurder dan de niet duitse europese concurrenten, maar ook beter, niemand kocht het
uiteindelijk marktaandeel quasi volledig kwijt, en de duiters blijven stijgen van prijzen. nu zouden ze met een breed gamma zoals in amerika het hier goed kunnen doen mocht de consument zijn oogkleppen afzetten lijkt mij!
Comment
Comment